KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Doprava    Železniční infrastruktura    Modernizace trati Tábor – Sudoměřice u Tábora, stavební objekty SO 65-20-01 a SO 65-20-03

Modernizace trati Tábor – Sudoměřice u Tábora, stavební objekty SO 65-20-01 a SO 65-20-03

Publikováno: 16.12.2014
Rubrika: Železniční infrastruktura

Společnost VÍTKOVICE POWER ENGINEERING a. s. (VPE) dodává ocelovou konstrukci pro SO 65-20-01 a SO 65-20-03 – železniční estakádu v rámci IV. železničního tranzitního koridoru. Expedice prvních kusů ocelové konstrukce byla zahájena v březnu 2014 a skončila v září téhož roku. Montáž obou objektů byla dokončena v říjnu 2014 s tím, že dokončení sjednocujícího nátěru estakády bude hotovo v květnu 2015.

Délka nosných ocelových konstrukcí objektu SO 65-20-01 (Langerův trám) je 124,5 m, a navazující objekt SO 65-20-03 (estakáda) je dlouhá 444 m.

Nosná ocelová konstrukce SO 65-20-01 je trám ztužený obloukem (Langerův nosník), s dolní ortotropní mostovkou s kolejovým ložem a SO 65-20-03 je dvoukolejná spřažená ocelobetonová komorová konstrukce s průběžným kolejovým ložem.

Jednotlivé pole estakády byly rozděleny na 9 montážních segmentů, které se ustavily do definitívní polohy na pižmo a byly zavařeny. Montáž Langerova trámu byla původně navržena výsuvem, ale tento postup byl nahrazen postupnou montáží přímo do otvoru.

Celková hmotnost ocelových konstrukcí činí 3 337 tun.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Související články


Fotogalerie
Vizualizace stavebních objektů SO 65-20-01 a SO65-20-09-3Výroba ocelové konstrukce ve Vítkovice Power Engineering

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Poloostrovní nástupiště a jejich přínos pro osobní železniční dopravuPoloostrovní nástupiště a jejich přínos pro osobní železniční dopravu (96x)
Nástupiště, jako zařízení železničního spodku s upravenou zvýšenou dopravní plochou v železniční stanici nebo zastávce u...
Nová podbíječka Unimat ve stáji SkanskaNová podbíječka Unimat ve stáji Skanska (48x)
Skanska rozšířila své portfolio kolejové mechanizace o nejmodernější typ podbíječky od firmy Plasser & Theurer....
Modernizace trati Hradec Králové – Pardubice – Chrudim;1. stavba, zdvoukolejnění úseku Stéblová – Opatovice nad LabemModernizace trati Hradec Králové – Pardubice – Chrudim;1. stavba, zdvoukolejnění úseku Stéblová – Opatovice nad Labem (48x)
Navzdory odvěké rivalitě města mechu a města perníku, jak se Hradec Králové a Pardubice vzájemně mírně hanlivě nazývají,...

NEJlépe hodnocené související články

Mezi Sudoměřicemi a Voticemi se pojede 200 km/hMezi Sudoměřicemi a Voticemi se pojede 200 km/h (5 b.)
Téměř dvacetikilometrový modernizovaný úsek na čtvrtém železničním koridoru z Prahy do Českých Budějovic čeká přeprojekt...
Provoz Posázavského pacifiku je plně obnovenProvoz Posázavského pacifiku je plně obnoven (5 b.)
Od pátku 28. června znovu jezdí vlaky podél Sázavy mezi Kácovem a Zručí nad Sázavou. Stalo se tak po dvou letech, kdy by...
Rekonstrukce žst. ŘeteniceRekonstrukce žst. Řetenice (5 b.)
Stavba se nachází v prostoru železniční stanice Řetenice, mezistaničních úseků Teplice v Čechách – Řetenice, Řetenice – ...

NEJdiskutovanější související články

Vysokorychlostní trať Praha – DrážďanyVysokorychlostní trať Praha – Drážďany (2x)
V současné době je na území České republiky v předinvestiční fázi přípravy několik úseků novostaveb vysokorychlostních t...
Mezi Sudoměřicemi a Voticemi se pojede 200 km/hMezi Sudoměřicemi a Voticemi se pojede 200 km/h (1x)
Téměř dvacetikilometrový modernizovaný úsek na čtvrtém železničním koridoru z Prahy do Českých Budějovic čeká přeprojekt...
Aktuální stav modernizace IV. tranzitního železničního koridoruAktuální stav modernizace IV. tranzitního železničního koridoru (1x)
Modernizace koridoru začala již v říjnu roku 2005, a sice prvním úsekem Strančice – Praha Hostivař. Následovali úseky Be...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice