KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Bezpečnost    Ministerstvo dopravy zastaví kampaň Nemyslíš, zaplatíš!

Ministerstvo dopravy zastaví kampaň Nemyslíš, zaplatíš!

Publikováno: 28.10.2010, Aktualizováno: 3.11.2010 10:25
Rubrika: Bezpečnost

Ministerstvo dopravy zastaví dopravně-bezpečnostní kampaň Nemyslíš, zaplatíš!. Příští rok tak ušetří 45 milionů korun. Dnes o tom informovaly televize Prima a Nova. Na milionový projekt nejsou peníze, proto bylo výběrové řízení na jeho pokračování zastaveno. Navíc koncem roku vyprší licence na vysílání klipů, napsala nedávno Mladá fronta Dnes. Ministerstvo je přesvědčeno, že kampaň, která byla nejdražší v jeho historii, zabrala, protože nehod se smrtelnými následky ubylo.

"Končí k poslednímu prosinci letošního roku. Je doba úspor, takže se ten záměr přehodnotil," řekl mluvčí ministerstva dopravy Karel Hanzelka. Slogan Nemyslíš, zaplatíš! však prý bude ministerstvo při svých akcích používat i nadále.

Kampaň, která trvala tři roky, stála 150 milionů korun. "Z našeho pohledu byla předražená," prohlásil ministr dopravy Vít Bárta (VV).

Tvůrci klipů v čele s režisérem Filipem Renčem dostanou za svou práci namísto plánovaných 3,5 milionu korun, jen 500 000 korun. "To je pro mě uzavřená kapitola," řekl Renč.

Mladá fronta Dnes navíc nedávno napsala, že na konci roku vyprší ke spotům licence a podle vedení ministerstva dopravy jsou smlouvy s dodavatelskou agenturou tak nevýhodné, že neobsahují delší autorská práva. "Pokud bychom chtěli klipy nadále používat, museli bychom za ně zase draze zaplatit. A to nechceme," řekl deníku náměstek ministra dopravy Radek Šmerda.

Ministerstvo dopravy v polovině července uvedlo, že kampaň zachránila v loňském roce 160 životů. Úřad si ke kampani navíc nechal zpracovat průzkum, z něhož vyplývá, že pokračování kampaně si přeje 94 procent dotázaných.

Spoty vysílají celostátní i regionální televizní stanice, rádia i kina. Logo kampaně s drastickými záběry z nehod lze vidět na billboardech, v klubech a na diskotékách. Kampaň je i na internetu, na sociální síti Facebook má přes 410 000 příznivců. Získala také několik ocenění, například za spot Blázinec Zlatou pecku.
 

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor

Společnost KONSTRUKCE Media, s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Analýza dodržování bezpečného odstupu mezi vozidlyAnalýza dodržování bezpečného odstupu mezi vozidly (25x)
V oblasti dopravních nehod jsou bezesporu velmi časté ty dopravní nehody, při kterých jedno vozidlo při jízdě stejným sm...
Hodnocení bezpečnosti železničních zabezpečovacích zařízení – 1. částHodnocení bezpečnosti železničních zabezpečovacích zařízení – 1. část (24x)
Železniční zabezpečovací technika je jednou z částí železničního systému, která se velkou mírou podílí na zajištění bezp...
Kategorizace bezpečnosti samostatných sjezdů vzhledem k nárazu vozidel do jejich čelKategorizace bezpečnosti samostatných sjezdů vzhledem k nárazu vozidel do jejich čel (24x)
Problematika snižování účinků nárazů na cestující při dopravní nehodě se dosud řešila převážně cestou optimalizace defor...

NEJlépe hodnocené související články

Hodnocení bezpečnosti železničních zabezpečovacích zařízení – 1. částHodnocení bezpečnosti železničních zabezpečovacích zařízení – 1. část (5 b.)
Železniční zabezpečovací technika je jednou z částí železničního systému, která se velkou mírou podílí na zajištění bezp...
Jihočeský kraj zkontroloval přejezdy, značky zarostla vegetace (5 b.)
Jihočeský kraj zkontroloval 245 železničních přejezdů na silnicích druhé a třetí třídy, u téměř poloviny z nich zjistil ...
Dobré osvětlení zvyšuje viditelnost na silnicích o 30 % a snižuje možnost vzniku dopravních nehod (5 b.)
Z dopravních statistik vyplývá, že se během letních měsíců setkáváme s výrazným nárůstem nehodovosti. V průběhu června a...

NEJdiskutovanější související články

(Ne)zvratné osudy rozšiřují kampaň Nemyslíš – zaplatíš! Ministerstva dopravy ČR(Ne)zvratné osudy rozšiřují kampaň Nemyslíš – zaplatíš! Ministerstva dopravy ČR (1x)
V dubnu 2009 zahajuje Ministerstvo dopravy ČR ve spolupráci s Českým sdružením obětí dopravních nehod a Organi...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice