KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Zajímavosti    Letošní cyklosezóna i přes nepříznivé počasí dopadla úspěšně

Letošní cyklosezóna i přes nepříznivé počasí dopadla úspěšně

Publikováno: 27.10.2010
Rubrika: Zajímavosti

Dne 28. září 2010, dnem české státnosti, byl oficiálně ukončen osmý ročník provozu cyklodopravy v Karlovarském kraji. Počasí sice cyklistice ke konci září moc nepřálo, ale i tak se našli cyklisté, kteří poslední jízdy cyklobusů využili.

„Při ohlédnutí za uplynulou cyklosezónou lze konstatovat, že ač přes nepříznivý začátek června, srpna a druhé poloviny září, kdy bylo počasí spíše aprílové, převezly cyklobusy srovnatelný počet osob jako za poslední tři roky. A to i navzdory tomu, že zelená a modrá linka měla v letošním roce omezený provoz a jezdila pouze na objednávku. Celkem přepravily cyklobusy počet osob těsně pod hranicí třech tisíc, což je poměrně vysoké číslo,“ uvedl Zdeněk Suchan, ředitel společnosti Autobusy Karlovy Vary.

Stále více občanů tak dnes pojímá cyklistiku jako nastupující trend aktivního a zdravého života. Díky Karlovarskému kraji, který spolufinancuje rozvoj cyklistických tras a stezek, mají cyklisté přímo ideální podmínky k provozování cykloturistiky a cyklistiky na celém území Západních Čech.

Cyklisté a turisté měli letos k dispozici 5 tras, po kterých cyklobusy společnosti Autobusy Karlovy Vary, a.s. jezdily. Byla to červená trasa – Krušnohorská, žlutá – Porolavím k Blatenskému příkopu, oranžová – Z Kraslic přes přírodní park Přebuz, modrá – Mezi Střelou a Vladařem a zelená trasa – Slavkovský les. Novinkou v letošním roce bylo zařazení nového směru z Božího Daru přes Karlovy Vary a Sokolov do Chebu, kde mohli cyklisté objevovat krásy přírody nejzápadnějšího cípu České Republiky, popřípadě využít několika příhraničních okruhů do sousedního Německa.

Na internetových stránkách společnosti (www.autobusy-kv.cz) byly vytvořeny profily doporučených tras, po kterých se cyklisté mohli dostat z Božího Daru až do Karlových Varů, Sokolova nebo mohli využít jen okruhy v okolí Klínovce a cyklobusem se vrátit zpět. Trasy a profily jsou na stránkách detailně popsány včetně nezbytného itineráře a mapy. Zájemci tak na webu naleznou i tipy na doporučené výlety v okolí.

Další novinkou, kterou firma Autobusy Karlovy Vary pro cyklisty připravila, bylo snížení ceny cyklokarty z 990 Kč na 499 Kč a možnost desetiprocentní slevy na občerstvení ve vybraných restauracích v okolí Božího Daru, Chyše nebo Chebu. Podmínkou pro uplatnění slevy však bylo předložení platné cyklokarty na sezonu 2010.

Autobusy Karlovy Vary informují všechny cyklisty a turisty, kteří v roce 2010 využili přepravy cyklobusy a jízdenku z cyklobusu se svým jménem a telefonním číslem vhodili do schránky, že proběhne slosování o jízdní kolo značky Author a spousty cyklodoplňků. Jízdní kolo a doplňky do soutěže věnoval Cyklosport Gašek.

Firma Autobusy Karlovy Vary by chtěla poděkovat všem cyklistům a turistům, kteří využívají služeb cyklobusů a dále pak všem partnerům, kteří se podíleli na spolufinancování provozu a snížení ztrát, které s sebou provoz cyklodopravy každoročně přináší.
 

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


Fotogalerie

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Řízení železniční dopravy 1. částŘízení železniční dopravy 1. část (158x)
Článek se ve dvou dílech zabývá řízením železniční dopravy. Problematika řízení železniční dopravy je v rámci jednotlivý...
Okružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatkyOkružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatky (72x)
V minulém roce médii proběhly informace typu, „kruhových objezdů je hodně“, „v některých případech jsou zbytečné a nesmy...
Řízení železniční dopravy – 2. částŘízení železniční dopravy – 2. část (63x)
Druhá část článku z oboru železniční dopravy, zabývajícího se konkrétně tématem jejího řízení, vysvětluje základní aspek...

NEJlépe hodnocené související články

Oprava železničního svršku na trati Velký Osek – KolínOprava železničního svršku na trati Velký Osek – Kolín (5 b.)
Na 6,5 kilometru dlouhém mezistaničním úseku dvoukolejné trati stavbaři odstranili vady snižující komfortní užívání trat...
„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“ (5 b.)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Radim Čáp, ředitel divize 4 Metrostavu a zároveň člen představenstva, který má na...
Obchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEAObchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEA (5 b.)
Nově budovaný severní obchvat Opavy (I/11 Opava, severní obchvat - východní část) má výrazně ulevit dopravní situaci v m...

NEJdiskutovanější související články

Brána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v PodolskuBrána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v Podolsku (5x)
Původní most v obci Podolsko postavený v letech 1847 – 1848 přestal počátkem dvacátých let minulého století vyhovovat do...
Na silnice míří nová svodidlaNa silnice míří nová svodidla (4x)
ArcelorMittal Ostrava prostřednictvím své dceřiné společnosti ArcelorMittal Distribution Solutions Czech Republic pokrač...
NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“ (4x)
„Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR,“ řekl Ing. Marcel Rückl, porad...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice