KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Zajímavosti    Legios, a. s. představí na Czech Raildays nový výsypný vůz řady Falns 85 m3

Legios, a. s. představí na Czech Raildays nový výsypný vůz řady Falns 85 m3

Publikováno: 3.7.2012
Rubrika: Zajímavosti

Společnost LEGIOS a. s., přední výrobce lokomotiv a železničních nákladních vagónů se 140letou tradicí představí jako každoročně své technické novinky.

LEGIOS je vnímán především jako špička ve výrobě cisternových vozů. Po úspěchu samovýsypného vozu řady Faccns 48 m3, určeného pro přepravu štěrku a písku s unikátní dvojí možností ovládání výsypných klapek (pneumatických a mechanických), rozšiřuje svoji nabídku výsypných vozů o novinku: čtyřnápravový vůz řady Falns 85 m3. Ten přepraví odolné materiály, jako je uhlí, koks, štěrk či písek. Použitím nerezových částí uvnitř vozu a speciálního otěruvzdorného a korozi odolného nátěru získává vůz vyšší životnost. Vagón je navržený podle nejnovějších platných předpisů a splňuje standardy TSI, UIC, EN i TSI-OTIF/AVV – určující použitelnost v mezinárodní přepravě. Délka vozu přes nárazníky je 13 500 mm, délka nakládacího otvoru pak 12 600 mm. Předností vozu je jeho nízká hmotnost. Maximální hmotnost naloženého vozu je 90 t, náklad může činit až 64,5 t. Vagón disponuje jak pneumatickým, tak mechanickým způsobem otevírání výsypných klapek. Pneumatické ovládání je možné z obou stran vozů – z boku, anebo z plošiny, což zvyšuje variabilitu vykládky. Pneumatický systém má indikátor zamknutí pomocí mrtvé polohy mechanismu a blokovacího mechanismu. Každá klapka je zajištěna 6 palci, které zabezpečují klapky proti náhodnému otevření. Vůz je vybavený vzduchovou brzdou typu GP-A-K v souladu s předpisy UIC 540 a UIC 543. Ruční brzda je vřetenová, brzdí oba podvozky a je umístěna na jednom konci vagónu.

Výsypný vůz řady Falns 85 m3 se představí veřejnosti ve dnech 19. – 21. června 2012 na mezinárodním veletrhu drážní techniky Czech Raildays v Ostravě (stánek č. C8, kolej K 15). Kromě výsypného vozu Falns se návštěvníci venkovní expozice můžou těšit také na cisternu Zacens o objemu 75 m3.

LEGIOS a. s. má čtyři specializované výrobní závody – Louny, Horní Slavkov, Nymburk a České Velenice. Kromě výroby nových vozů se také zaměřuje na opravy, revize a modernizace nákladních i osobních vozů. Společnost dlouhodobě vykazuje stabilní růst v klíčových ekonomických ukazatelích a se svými téměř 1 400 zaměstnanci patří mezi největší zaměstnavatele v daných ragionech. Politikou společnosti jsou investice do nejmodernějších techniologií a výzkumu, o čemž svědčí například nově vybudovaný vědecko-výzkumný park v areálu závodu v Lounech. Ten má ambici sdružovat nejlepší odborníky, techniky a projektanty z dané oblasti. LEGIOS je vyhledávaným výrobcem železniční techniky zejména díky své komplexní zakázkové výrobě: na přání zákazníka se zpracuje návrh ve vlastním vývojovém centru a projektové kanceláři, v konstrukčním oddělení sestrojí prototyp železničního vozu a následně zajistí schválení příslušnými autoritami podle norem EU. Hodnotou je také kvalita železničních výrobků. Před půl rokem auditoři německé Deutsche Bahn udělili společnosti LEGIOS nejvyšší možné hodnocení kvality – stupeň Q1, který je mezi odbornou evropskou veřejností vnímán jako norma nejvyšší kvality. LEGIOS se orientuje zejména na zahraniční trhy: působí ve Francii, Německu, Švýcarsku, Itálii či Turecku.

LEGIOS a. s. to Introduce a New Hopper of Falns 85 m3 series at Czech Raildays
The leading European manufacturer of engines and railway freight cars with its 140-year tradition on the market – the company LEGIOS a. s. brings news in the area of railway fright transportation every year. Despite being perceived mainly as the top in production of tankers, after the success of the automatic discharge wagon of Faccns 48 m3 series designed for the transportation of gravel and sand with unique double option of control of the discharge valves (pneumatic and mechanic), LEGIOS extends its offer of hoppers with the four-axis wagon of Falns 85 m3 series. This one can transport durable materials like coal, charred coal, gravel and sand.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


Fotogalerie
LEGIOS se orientuje především na zahraniční trhy.Samovýsypný vůz řady Faccns 48 m3 na přepravu štěrku a pískuCisterna Zacens bude k vidění i na Czech Raildays

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Řízení železniční dopravy 1. částŘízení železniční dopravy 1. část (112x)
Článek se ve dvou dílech zabývá řízením železniční dopravy. Problematika řízení železniční dopravy je v rámci jednotlivý...
Okružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatkyOkružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatky (75x)
V minulém roce médii proběhly informace typu, „kruhových objezdů je hodně“, „v některých případech jsou zbytečné a nesmy...
Řízení železniční dopravy – 2. částŘízení železniční dopravy – 2. část (72x)
Druhá část článku z oboru železniční dopravy, zabývajícího se konkrétně tématem jejího řízení, vysvětluje základní aspek...

NEJlépe hodnocené související články

Oprava železničního svršku na trati Velký Osek – KolínOprava železničního svršku na trati Velký Osek – Kolín (5 b.)
Na 6,5 kilometru dlouhém mezistaničním úseku dvoukolejné trati stavbaři odstranili vady snižující komfortní užívání trat...
„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“ (5 b.)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Radim Čáp, ředitel divize 4 Metrostavu a zároveň člen představenstva, který má na...
Obchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEAObchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEA (5 b.)
Nově budovaný severní obchvat Opavy (I/11 Opava, severní obchvat - východní část) má výrazně ulevit dopravní situaci v m...

NEJdiskutovanější související články

Brána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v PodolskuBrána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v Podolsku (5x)
Původní most v obci Podolsko postavený v letech 1847 – 1848 přestal počátkem dvacátých let minulého století vyhovovat do...
Na silnice míří nová svodidlaNa silnice míří nová svodidla (4x)
ArcelorMittal Ostrava prostřednictvím své dceřiné společnosti ArcelorMittal Distribution Solutions Czech Republic pokrač...
NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“ (4x)
„Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR,“ řekl Ing. Marcel Rückl, porad...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice