KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    2009    Kvalitní personál zvýší komfort přepravy

Kvalitní personál zvýší komfort přepravy

Publikováno: 19.11.2009
Rubrika: 2009

Profesionální přístup a bezproblémová komunikace se zákazníkem – tak by se dal charakterizovat hlavní cíl kurzu, který absolvovali zaměstnanci Českých drah, již přicházejí do styku s cestujícími na Hlavním nádraží v Praze. Školení připravil Dopravní vzdělávací institut a jeho výsledky jsou již viditelné v praxi.

Vyšší komfort a služby na evropské úrovni nabízí právě modernizované Hlavní nádraží v Praze. K celkové spokojenosti cestujících je však třeba také kvalitní a vstřícný personál. To si uvědomují i České dráhy, pro které připravil Dopravní vzdělávací institut (DVI) interaktivní školení. „Kurzem prošlo během podzimu již 43 pokladních a podle ohlasů veřejnosti si zvýšení profesionality všimli už i cestující,“ popisuje Jaroslav Mynářík, výkonný ředitel společnosti DVI.

Školení bylo zaměřeno například na osvojení si možností a umění komunikace, na zdokonalení schopnosti odhadnout typ cestujícího a zvolit adekvátní způsob komunikace, zvládat stresové situace či řešit klientovy požadavky tak, aby i v případě odmítnutí jeho žádosti nevznikl konflikt. Institut proto kurz připravil jako interaktivní a zahrnoval jak modelové situace, brainstorming, tak následnou aplikaci při diskusích. Důraz byl kladen na praktické využití s ohledem na individualitu účastníků kurzu.

Podobná školení pořádá DVI i pro subjekty mimo síť ČD. Zájemci o školení zaměstnanců, kteří jednají se zákazníky, si objednávají i externí podniky či městské úřady.

„Naučit se jednat s klientem vstřícně a přitom profesionálně dokáže téměř každý. Zkušenosti získané na kurzu je však třeba upevňovat a doplňovat, proto je ideální kurz po 2 až 3 měsících znovu zopakovat,“ uzavírá Mynářík.
 

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Platnost dálničních známek (31x)
Roční dálniční známky – platí vždy od 1. 12. předchozího roku do 31.1 . roku následujícího, celková platnost je te...
Stavby silnic a železnic zvýšily zisk a mění jménoStavby silnic a železnic zvýšily zisk a mění jméno (28x)
Uplynulý rok byl pro Skupinu SSŽ úspěšný. Dosáhla konsolidovaného obratu 23 miliard korun. Hospodářský výsledek po zdaně...
Konference Hluk 2009Konference Hluk 2009 (26x)
1. odborná konference Hluk 2009 s podtitulem Snižování hlukových zátěží – příležitost pro stavební firmy se konala...

NEJlépe hodnocené související články

Nový Dynafleet poskytuje zákazníkům během přepravy dokonalejší kontrolu (3 b.)
Kde je náklad, a kdy se může očekávat jeho doručení? Nyní se už zákazníci během přepravy nemusejí s takovými otázkami ob...
Tatry o krok bližšie k svetuTatry o krok bližšie k svetu (2.5 b.)
Posledná chýbajúca časť diaľnice pod Vysokými Tatrami, od Mengusoviec po Poprad, je hotová. Súčasťou otvorenej zvyšnej č...
Konference Hluk 2009Konference Hluk 2009 (1.5 b.)
1. odborná konference Hluk 2009 s podtitulem Snižování hlukových zátěží – příležitost pro stavební firmy se konala...

NEJdiskutovanější související články

Děti Země u soudu neuspěly, dostavba dálnice D8 pokračuje! (18x)
Občanské sdružení Děti Země již několik měsíců soudně napadá dostavbu dálnice D8. Ministerstvo dopravy tak již několikrá...
Platnost dálničních známek (6x)
Roční dálniční známky – platí vždy od 1. 12. předchozího roku do 31.1 . roku následujícího, celková platnost je te...
Konference Hluk 2009Konference Hluk 2009 (3x)
1. odborná konference Hluk 2009 s podtitulem Snižování hlukových zátěží – příležitost pro stavební firmy se konala...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice