KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    Kompaktní pásové nakladače Caterpillar s novým typem podvozku na český trh uvádí Phoenix-Zeppelin

Kompaktní pásové nakladače Caterpillar s novým typem podvozku na český trh uvádí Phoenix-Zeppelin

Publikováno: 26.11.2008
Rubrika: Aktuality, Stavební stroje

Společnost Phoenix-Zeppelin uvádí na český trh nové modely kompaktních pásových nakladačů značky Caterpillar s novým typem podvozku, které jsou doplněním stávající modelové řady „C“. Jedná se o modely CAT 279C, 289C a 299C. Nakladače se mohou pochlubit novým systémem odpružení, speciálním podvozkem s delší životností, snadnější údržbou a pojezdovou rychlostí až 13,6 km/h. Díky svým technickým parametrům se tyto nové stroje hodí jak do náročných bahnitých a kamenitých terénů, tak i na jemnější povrchy, které díky velmi malému měrnému tlaku neponičí.

Nové modely kompaktních pásových nakladačů Caterpillar jsou uváděny na trh v souvislosti s 10. výročím působení firmy v segmentu kompaktních stavebních strojů a provází je velký zájem ze strany zákazníků a odborné veřejnosti. „Nové modely nakladačů s novým typem podvozku provázela spousta očekávání,“ uvedl Antonín Jaroš, vedoucí prodeje malých a kompaktních strojů Caterpillar společnosti Phoenix-Zeppelin. „Úvodní prezentace a ukázky strojů vzbudily velký zájem a není se čemu divit, jedná se opravdu o špičku ve svém oboru,“ dodává Antonín Jaroš.

Firma Caterpillar se u nových kompaktních strojů stále drží filozofie, že kompaktní pásové nakladače by měly být nasazovány zejména ve specifických podmínkách a pro specifické účely. S bahnitým a kamenitým terénem, kde se velké množství materiálu dostává do podvozku stroje, se nové nakladače výborně vyrovnávají díky nově vyvinutým pásům ocelopryžové konstrukce a ocelovému podvozku, který firma Caterpillar vyvinula právě pro tyto kompaktní stroje. Při vývoji nového podvozku byly využity všechny poznatky a technologie z výroby pásových dozerů, v nichž je Caterpillar světovou jedničkou. Je to například těsnění stranových náhonů a elektro-hydraulické řízení s elektronickým hlídáním přímého pojezdu.

Od ostatních strojů ve své kategorii se nové modely odlišují kromě podvozku také unikátním systémem odpružení, který je postaven na čtyřech nezávislých torzních osách a zajišťuje tak skvělé jízdní vlastnosti. Dále jsou vybaveny dvourychlostní převodovkou s maximální rychlostí až 13,6 km/h, což z nich dělá nejrychlejší kompaktní pásové nakladače na trhu a ve spojení s vyrovnáváním ramen při pojezdu (známým z velkých nakladačů) poskytují excelentní pohodlí pro posádku a minimalizují usypávání materiálu z lopaty. Vzduchem odpružená sedačka je standardem.

Výhodou je také delší styčná plocha pásů s povrchem, což znamená lepší trakci, větší rozložení váhy a menší tlak na povrch. Díky tomu jsou nakladače šetrnější k terénu a je možné je využít pro náročné povrchy, zakládání sportovních a golfových hřišť apod.

Pro zákazníky je jistě dobrou zprávou, že kromě odolnosti a nízké náročnosti na údržbu jsou stroje také cenově zajímavé a zejména údržba podvozku je snadnější a levnější, neboť oproti druhému typu podvozku, který kompaktní nakladače Caterpillar používají, je počet dílů zredukován cca o 50 %.

Nové kompaktní nakladače řady C se do České republiky dostanou prostřednictvím nabídky společnosti Phoenix-Zeppelin, která je výhradním zástupcem firmy Caterpillar pro tuzemský trh.

Nové modely kompaktních nakladačů řady C:

  • Ocelový podvozek vyvinutý a vyrobený firmou Caterpillar
  • Unikátní systém odpružení
  • Dvourychlostní převodovka, nejrychlejší CTL na trhu
  • Vyrovnávání ramen při pojezdu
  • Větší dotyková plocha pro lepší trakci a menší měrný tlak
  • Exkluzivní těsnění stranových náhonů
  • Elektrohydraulické řízení
Bookmark
Ohodnoďte článek:

Fotogalerie
Phoenix-Zeppelin Caterpillar 289CPhoenix-Zeppelin Caterpillar 279C

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Pásové rypadlo Liebherr R 960 demolition „čistí“ areál bývalé aglomeracePásové rypadlo Liebherr R 960 demolition „čistí“ areál bývalé aglomerace (151x)
Přesně 4. července 2019 bylo předáno nové pásové rypadlo Liebherr R 960 demolition stavební společnosti Polanský s. r. o...
Základní členění strojů využívaných v pozemním stavitelstvíZákladní členění strojů využívaných v pozemním stavitelství (99x)
Když si člověk položí otázku, jaké stavební stroje zná a k čemu se vlastně využívají, může dojít k závěru, že u většiny ...
S novými finišery P7820C a P8820C Volvo opět nastavuje laťku při přesném pokládání všech typů materiálůS novými finišery P7820C a P8820C Volvo opět nastavuje laťku při přesném pokládání všech typů materiálů (89x)
Konstrukce nových finišerů Volvo P7820C a P8820C těží z více jak padesátileté zkušenosti výroby silniční techniky. Velká...

NEJlépe hodnocené související články

Praha bude mít další čtyřkolejný traťový úsek (5 b.)
Začíná přestavba důležité spojnice Prahy a Berouna podél řeky Berounky. Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) dnes sla...
Vlaky na Teplicku zrychlí, lidé z Litvínova získají přímé spojení s krajskou metropolí (5 b.)
Železnice v podkrušnohorské oblasti Ústeckého kraje projde v následujícím období výraznou proměnou. Správa železniční do...
Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (5 b.)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...

NEJdiskutovanější související články

Zajímavé aplikace zvedání a vysouvání konstrukcí na tyčích v roce 2011Zajímavé aplikace zvedání a vysouvání konstrukcí na tyčích v roce 2011 (3x)
Článek pojednává o realizacích společnosti MTEK, s. r. o., a to jak v rámci České republiky, tak v zahraničí. Konkrétně ...
Dvoucestné rypadlo Terex 1604 ZW míří do PrahyDvoucestné rypadlo Terex 1604 ZW míří do Prahy (2x)
Dvoucestná rypadla Terex jsou zatím stále jedinými speciálně vyráběnými stroji na českém trhu. Speciální v tom, že se ne...
Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (1x)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice