KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Stavební stroje    KOBELCO SK350LC-10 je vyrobené z HI-TECH materiálů a výrazně šetří palivo

KOBELCO SK350LC-10 je vyrobené z HI-TECH materiálů a výrazně šetří palivo

Publikováno: 11.9.2019
Rubrika: Stavební stroje

Alois Vokurka se pohybuje v oblasti demolic a zemních prací již od počátku 90. let. Za tu dobu vystřídal několik desítek stavebních strojů od různých výrobců. „Vždycky jsem šel po kvalitě a za ta léta nedám dopustit na stroje značky Kobelco, pokud jsme je získali přímo z Japonska,“ říká majitel firmy, která v lednu přikoupila nejnovější přírůstek do flotily: KOBELCO SK350LC-10.

Kdy jste si pořídil první stroj od Kobelca?
Podnikám už 28 let a první žluté Kobelco jsme pořídili z Rakouska na konci 90. let. V roce 2002 pak první modré Kobelco s motorem Mitsubishi. Takže zkušenost s ním máme dlouhodobou. Bohužel pak Japonci přestali dodávat napřímo z Japonska a přešli jsme na jiné značky. Ale když se opět vrátili do Evropy s přímými dodávkami, neváhali jsme ani na minutu a zase si pořídili jejich stroje.

Jaká je výhoda přímé dodávky?
Že vám stroj dodají celý a nemusí se v Evropě domontovávat. A hlavně mají perfektní kvalitu. Japonci používají materiály v úplně jiné kvalitě, než tady v Evropě. Máte stroj deset let v zátěži a opotřebení je poměrně malé, podvozky jsou pořád ve slušné kvalitě. Což se u jiných strojů rozhodně říct nedá.

Jaké stroje od nich máte?
V roce 2015 jsme koupili Kobelco SK260 devítkové řady. A před dvěma lety jsme koupili od AUSTRO Baumaschinen desítkovou řadu dvěstěšedesátky. Loni jsme pak přikoupili minibagr a letos od stejného dodavatele i luxusní 350, která pracuje i na logistickém centru pro Lidl. Takže máme aktuálně 4 Kobelca.

V čem se liší desítková řada?
Stroje mají silnější kabinu, a co si pamatuji, na Kobelcách se nikdy nic neopravovalo. Vždycky stačil základní servis. Mají i svoje motory, které perfektně šlapou.

Jaký objem práce zvládnou?
2000 tun za den, často nám drtička nestačí takový objem kontinuálně zpracovávat. Je to prostě perfektní rychlost práce.

Jaká je spotřeba stroje?
12 litrů, což znamená určitě pětinovou úsporu paliva, protože předchozí stroje měly kolem 15 litrů. Ono i heslo Kobelca je „Save Fuel“. Snaží se tak maximálně tlačit na spotřebu.

Jak vypadá kabina?
Klíčová je bezpečnost. Standardně je vybavená záďovou a boční kamerou s barevnou projekcí přímo na displej v kabině. Je dělaná tak, aby obsluha viděla na všechny strany a měla přehled, co se děje okolo stroje. Bezvadná je i funkce, kdy si můžete navolit, aby se stroj po třech minutách sám vypnul. Po dvou minutách samovolně sníží otáčky a po další minutě se vypne. To je podle mě hodně praktická funkce.

Nějaká negativa?
Fakt je nevidím. Dělám v oboru 28 let a na Kobelco nedám dopustit.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Související články


Fotogalerie
KOBELCO SK350LC-10 je vyrobené z HI-TECH materiálů a výrazně šetří palivoKOBELCO SK350LC-10 je vyrobené z HI-TECH materiálů a výrazně šetří palivoKOBELCO SK350LC-10 je vyrobené z HI-TECH materiálů a výrazně šetří palivoKOBELCO SK350LC-10 je vyrobené z HI-TECH materiálů a výrazně šetří palivo

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Pásové rypadlo Liebherr R 960 demolition „čistí“ areál bývalé aglomeracePásové rypadlo Liebherr R 960 demolition „čistí“ areál bývalé aglomerace (153x)
Přesně 4. července 2019 bylo předáno nové pásové rypadlo Liebherr R 960 demolition stavební společnosti Polanský s. r. o...
Základní členění strojů využívaných v pozemním stavitelstvíZákladní členění strojů využívaných v pozemním stavitelství (91x)
Když si člověk položí otázku, jaké stavební stroje zná a k čemu se vlastně využívají, může dojít k závěru, že u většiny ...
S novými finišery P7820C a P8820C Volvo opět nastavuje laťku při přesném pokládání všech typů materiálůS novými finišery P7820C a P8820C Volvo opět nastavuje laťku při přesném pokládání všech typů materiálů (82x)
Konstrukce nových finišerů Volvo P7820C a P8820C těží z více jak padesátileté zkušenosti výroby silniční techniky. Velká...

NEJlépe hodnocené související články

Při opravě trati AŽD Praha nasadí Swietelsky Rail stroj, který v Česku ještě nebyl. Dobu rekonstrukce zkrátí o tři dny Při opravě trati AŽD Praha nasadí Swietelsky Rail stroj, který v Česku ještě nebyl. Dobu rekonstrukce zkrátí o tři dny (5 b.)
Mimořádnou podívanou nabídne rekonstrukce kolejí na severočeské trati Čížkovice – Obrnice, patřících AŽD Praha. Společno...
Bourací kladiva Atlas Copco COBRA: kompaktní stroje s neuvěřitelnou silou (5 b.)
Když potřebujete bourací či podbíjecí kladivo s vysokým výkonem, nemusíte kupovat jen elektrické nebo pneumatické. Atlas...
Efektivní využití věžových jeřábů na stavbáchEfektivní využití věžových jeřábů na stavbách (5 b.)
Značné množství zabudovávaného materiálu při výstavbě objektů si vyžádalo rozvoj strojů a zařízení pro svislou dopravu. ...

NEJdiskutovanější související články

Zajímavé aplikace zvedání a vysouvání konstrukcí na tyčích v roce 2011Zajímavé aplikace zvedání a vysouvání konstrukcí na tyčích v roce 2011 (3x)
Článek pojednává o realizacích společnosti MTEK, s. r. o., a to jak v rámci České republiky, tak v zahraničí. Konkrétně ...
Dvoucestné rypadlo Terex 1604 ZW míří do PrahyDvoucestné rypadlo Terex 1604 ZW míří do Prahy (2x)
Dvoucestná rypadla Terex jsou zatím stále jedinými speciálně vyráběnými stroji na českém trhu. Speciální v tom, že se ne...
Bourací kladiva Atlas Copco COBRA: kompaktní stroje s neuvěřitelnou silou (1x)
Když potřebujete bourací či podbíjecí kladivo s vysokým výkonem, nemusíte kupovat jen elektrické nebo pneumatické. Atlas...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice