KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    Hydroizolácie mostov a tunelov 2008

Hydroizolácie mostov a tunelov 2008

Publikováno: 27.11.2008
Rubrika: Aktuality

Včera sa skončila celoštátna trojdňová konferencia s medzinárodnou účasťou Hydroizolácie mostov a tunelov v Podbánskom, v hoteli Permon. Tradičné podujatie – už 16. ročník – je obľúbeným podujatím mostárov a tunelárov na Slovensku, príležitosťou k výmene skúseností, nových poznatkov z oblasti hydroizolácií, ako aj príjemným odpočinkom v nádhernom prostredí Vysokých Tatier. Aj tento rok svedčí o obľúbenosti počet účasníkov – prišlo ich takmer dvesto.

Hydroizolácie mostov a tunelov 2008

Známe tváre – Pavol Kundrát a Peter Bulánek aj tento rok „šéfovali“ akcii, záštitu prevzalo Ministerstvo dopravy, pôšt a telekomunikácií SR.

Matadori v odbore sa vystriedali s novými, mladšími nádejnými kolegami a prenechali im priestor pri prezentáciách. Vedľa Mariána Mydla, Radovana Baslíka, Ľubomíra Polakoviča, Františka Brliťa, či Karla Matějů, vystúpil za BASF SH Marián Hubka namiesto v programe uvedeného Mariána Soboňu, za Alfa 04 odprednášal namiesto jedného Miroslava iný, avšak Sopko, nie Maťaščík.

Pohľad na stav mostov na Slovensku – na vady, ktoré vznikli nedostatočnou, či zanedbanou údržbou, podal Václav Krucký za Slovenskú správu ciest. Neostalo však len pri konštatovaní chýb, ale prišla na radu aj prehliadka už uskutočnených korektúr na mostoch.

Za zmienku určite stojí prednáška Mariána Mydla z Doprastavu, ktorý pohovoril o výstavbe mostov a múrov na diaľnici D3 Hričovské Podhradie – Žilina (Strážov), tento úsek bol kompletne odovzdaný v máji 2008.

Zaujímavý príspevok mal aj László Zámbó z Maďarska, poreferoval, jako sa mosty udržujú u našich susedov na juhu. Samozrejme, neodmysliteľne patrí k slovenským Hydoizoláciám aj Dušan Jozef s modelmi mostov, ktoré neúnavne dopĺňa o ďalšie kúsky. Účastníkov navštívil aj Mikuláš – hoci, zdržal sa len krátko, stihol len pozdraviť a bežal za povinnosťami. Možno do Luhačovíc na české Hydroizolace o týždeň vezme so sebou aj čerta a anjela – a ktovie, ako zhodnotí „Mikuláš Jozef“ stavbársku činnosť za rok 2008 – zaslúžia si stavbári darčeky? Tešíme sa na ďalšie stretnutie!

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Fotogalerie
Ing. Karel Matěju, CSc. zo spoločnosti Izomex, s.r.o. BrnoDoc. Dušan Jozef s jedným so svojich povestných modelovMostári a tunelári sa stretli po šestnásty krát v Podbánskom na konferencii Hydroizolácie mostov a tunelov Ing. Peter Bulánek CSc., Ing. Pavol Kundrát a Ing. Ľubomír Polakovič, CSc. pri aperitíve pred obedomVýkonný riaditeľ spoločnosti Konstrukce Media, Pavel Stančo počas rozhovoru s Miroslavom Bartušom Ing. László Zámbó, hosť z Maďarska pri prednáške Ing. Peter Kovaľ z Eurovia SlovenskoAj takýto pohľad sa ponúkal účastníkom konferencie - hoci vždy len na pár minút...

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Dálnicemi se mají stát železniční koridory (52x)
Železnice jako důležitá součást dopravní infrastruktury musí být moderní a konkurenceschopná. Bez budování tranzitních k...
Nové mapy postupu výstavby dálnic a rychlostních silnic v letech 2008 - 2010 (50x)
Zatímco v letech 2001 - 2005 bylo na území České republiky uvedeno do provozu pouze 89 kilometrů dálnic a rychlostních s...
Spustili jsme novou podobu webových stránek! (45x)
Vážené čtenářky a čtenáři časopisu SILNICE ŽELEZNICE, po více než 10 letech se od roku 2020 změnila tvář on-line verze ...

NEJlépe hodnocené související články

Praha bude mít další čtyřkolejný traťový úsek (5 b.)
Začíná přestavba důležité spojnice Prahy a Berouna podél řeky Berounky. Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) dnes sla...
Vlaky na Teplicku zrychlí, lidé z Litvínova získají přímé spojení s krajskou metropolí (5 b.)
Železnice v podkrušnohorské oblasti Ústeckého kraje projde v následujícím období výraznou proměnou. Správa železniční do...
Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (5 b.)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...

NEJdiskutovanější související články

Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (1x)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...
Český vynález přináší revoluci do stavebnictví. Skanska začala používat recyklovaný betonČeský vynález přináší revoluci do stavebnictví. Skanska začala používat recyklovaný beton (1x)
Zbytky ze zdemolovaných staveb představují až polovinu všech odpadů vyprodukovaných v České republice. Kameniva, které j...
Dálnice D47 se osvědčila - šetří čas i peníze řidičů (1x)
Loni v listopadu byl mezi Bělotínem a Bílovcem zprovozněn poslední chybějící úsek dálnice D1 z Lipníku nad Bečvou do Ost...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice