KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Zajímavosti    Hydraulické rychlospojky Eaton řady Flat Face nabízí provozovatelům mobilních strojů výkon a spolehlivost ve vysokotlakých aplikacích

Hydraulické rychlospojky Eaton řady Flat Face nabízí provozovatelům mobilních strojů výkon a spolehlivost ve vysokotlakých aplikacích

Publikováno: 16.7.2018
Rubrika: Zajímavosti

Společnost Eaton zabývající se řízením energie představila své rychlospojky řady FF modernizované konstrukce, které pomohou výrobcům mobilních strojů splnit poptávku trhu po vysokotlakých a vysokoimpulsních řešeních. Jsou vhodné pro rozmanitá průmyslová odvětví a jejich použití zahrnuje připojovací prvky pro zemědělské stroje, kolové nakladače, rypadla, buldozery na stavbách, přívěsy nákladních vozidel, údržbová zařízení na železnici, připojovací prvky v lesních strojích, jako např. pily na dřevo, rázová kladiva na pobřeží i mimo něj, jakož i zařízení na úklid sněhu.

Sortiment rychlospojek Eaton s plochým čelem se vyznačuje zlepšeným průtokem až o 25 procent a vysokými tlaky až 400 barů pro maximalizaci výkonu strojů i v těch nejnáročnějších aplikacích. Rychlospojky FF modernizované konstrukce pomáhají snižovat poklesy tlaku a ztráty energie. To má za následek nižší spotřebu paliva a energie. Zvýšené průtočné schopnosti i u menších velikostí nabízí větší konstrukční flexibilitu, jelikož lze použít menší hadice.

„Potřeby trhu se posouvají ke kompaktnějším řešením, která vyžadují vyšší provozní tlaky," uvedla Ron Molijn, manažer prodeje výrobků. „Konstruktéři pracují na zvýšení kompaktnosti zařízení, jelikož standardní provozní tlaky 250 barů dle normy ISO 16028 již nepostačují. V mobilních aplikacích jsou vysoké tlaky a s tím související vysoké impulsní tlaky klíčem pro robustnější a dynamičtější aplikace."

Nové rychlospojky FF Eaton překračují požadavky normy ISO 16028 na provozní tlaky a dosahují hodnoty 400 barů pro statické, stabilní nebo bezrázové aplikace v porovnání s 250 bary požadovanými normou. Vyznačují se tlakem při roztržení 1 400 barů a jmenovitým tlakem dle ISO 350 barů pro dynamické aplikace se středními hydraulickými rázy, což je opět více než hodnota 250 barů definovaná v normě. Modernizovaná konstrukce zahrnuje ekologickou povrchovou ochranu Guardian Seal, která poskytuje až trojnásobnou odolnost vůči korozi. Při zkouškách v solné komoře se zjistila odolnost vůči korozi minimálně 720 hodin, což pomáhá zajišťovat vyšší ochranu proti korozi a snížení údržby a prostojů, jakož i zvýšení produktivity a spolehlivosti v náročných prostředích.

Výkon v provozu je podporován snadno viditelným barevným značením pro bezchybné zapojování spojek. Dále tyto spojky nabízí alternativní konstrukční zástrčku s možností připojení pod tlakem (CUP), která umožňuje připojení při zbytkovém tlaku až 350 barů pomocí patentovaného ventilu odpouštění. Tyto vlastnosti pomáhají eliminovat problémy s připojováním až do maximální tlakové úrovně 350 barů. Jelikož již není nutné odtlakování pomocí nástrojů, nedochází k poškození spojky, což zamezuje prostojům stroje kvůli údržbě.

Více informací o společnosti Eaton je uvedeno na adrese www.eaton.com/hydraulics

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


Fotogalerie
Hydraulické rychlospojky Eaton řady Flat Face nabízí provozovatelům mobilních strojů výkon a spolehlivost ve vysokotlakých aplikacích

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Řízení železniční dopravy 1. částŘízení železniční dopravy 1. část (173x)
Článek se ve dvou dílech zabývá řízením železniční dopravy. Problematika řízení železniční dopravy je v rámci jednotlivý...
Okružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatkyOkružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatky (81x)
V minulém roce médii proběhly informace typu, „kruhových objezdů je hodně“, „v některých případech jsou zbytečné a nesmy...
Řízení železniční dopravy – 2. částŘízení železniční dopravy – 2. část (76x)
Druhá část článku z oboru železniční dopravy, zabývajícího se konkrétně tématem jejího řízení, vysvětluje základní aspek...

NEJlépe hodnocené související články

Oprava železničního svršku na trati Velký Osek – KolínOprava železničního svršku na trati Velký Osek – Kolín (5 b.)
Na 6,5 kilometru dlouhém mezistaničním úseku dvoukolejné trati stavbaři odstranili vady snižující komfortní užívání trat...
„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“ (5 b.)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Radim Čáp, ředitel divize 4 Metrostavu a zároveň člen představenstva, který má na...
Obchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEAObchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEA (5 b.)
Nově budovaný severní obchvat Opavy (I/11 Opava, severní obchvat - východní část) má výrazně ulevit dopravní situaci v m...

NEJdiskutovanější související články

Brána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v PodolskuBrána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v Podolsku (5x)
Původní most v obci Podolsko postavený v letech 1847 – 1848 přestal počátkem dvacátých let minulého století vyhovovat do...
Na silnice míří nová svodidlaNa silnice míří nová svodidla (4x)
ArcelorMittal Ostrava prostřednictvím své dceřiné společnosti ArcelorMittal Distribution Solutions Czech Republic pokrač...
NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“ (4x)
„Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR,“ řekl Ing. Marcel Rückl, porad...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice