KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Zajímavosti    Financování logistických systémů: jak nejlépe?

Financování logistických systémů: jak nejlépe?

Publikováno: 13.6.2017, Aktualizováno: 14.6.2017 08:57
Rubrika: Zajímavosti

O možnostech financování logistických systémů nebo též manipulační techniky hovoří Jakub Marek, Key Account Manager společnosti ČSOB Leasing.

Jaký má logistika význam pro ČSOB Leasing jako nebankovní finanční instituci?
Logistika, respektive segment manipulační techniky, patří mezi významné segmenty nebankovního financování, což dokládá Česká leasingová asociace realizovanými obchody v objemu 2,74 mld. CZK za rok 2016.

Jaký podíl na segmentu manipulační techniky zaujímá ČSOBL?
ČSOB Leasing je dlouhodobě leaderem trhu financování manipulační a skladové techniky s tržním podílem cca 40 %. V roce 2016 ČSOBL uzavřel obchody s objemem financování ve výši přesahujícím 1 mld. CZK.

Jak jste takového tržního podílu dosáhli?
Dlouhodobě spolupracuje s nejvýznamnějšími výrobci a dovozci manipulační techniky v ČR. Tato spojení jsou přínosná pro naše klienty, protože jim jsme schopni nabídnout kromě financování samotného i poradenství při výběru zvažované techniky.

Zaměřujete se tedy cíleně jen na financování manipulační techniky?
Samozřejmě že ne, ČSOB Leasing je plně produktově vybavena a připravena financovat komplexní projekty na klíč. Současně jsme univerzální leasingovou společností a standardně financujeme téměř všechny myslitelné komodity od osobních automobilů, přes těžkou dopravní techniku až po stroje a zařízení ze všech myslitelných oborů.

Jaké jsou podle Vás aktuální trendy ve financování manipulační techniky?
Z dlouhodobých statistik vyplývá, že tomuto segmentu trhu v uvozovkách vládne produkt operativní leasing, tzv. full-service leasing. To znamená, že se nejedná pouze o financování manipulační techniky, ale o kompletní produkt zastřešující zejména servisní náklady na údržbu manipulační techniky a dále komplexní pojištění. Správa strojového parku tím tedy téměř odpadá, klient hradí pouze jednu měsíční částku a po ukončení nájmu je stroj ve většině případů rovnou nahrazen novým.

Můžete nám přiblížit proces, kdy se klient rozhodne pro financování přes Vaší společnost?
U každého zájemce o financování, čímž nemyslím pouze zájemce o financování manipulační techniky, dochází k ověření jeho bonity, tedy schopnosti splácet. Většina klientů toto bere i jako určitou formu ochrany sebe sama při nastavení celkové úvěrové angažovanosti. V případě, že klient splňuje podmínky financování, zajistí pro něho
ČSOB Leasing přes svou dceřinou společnost ČSOB Leasing pojišťovací makléř navíc individuální nabídku pojištění a následně dochází k uzavření smluvního vztahu.

Chystá ČSOB Leasing pro rok 2017 nějaké novinky?
Ano, ČSOB Leasing v loňském roce spustil novou službu v podobě vlastního Centra dotačního poradenství, které je plně k dispozici našim klientům. Tímto krokem uzavřela naše společnost produktový mix, který teď zahrnuje:

  1. Dotační poradenství včetně kompletní realizace projektu.
  2. Následné financování předmětu, a to včetně služeb souvisejících s jeho užíváním.
  3. Komplexní pojištění.

V tomto okamžiku chápeme naši produktovou nabídku jako skutečně komplexní, kdy klient obdrží veškeré poradenské a finanční služby tzv. pod jednou střechou. Z pohledu klienta se celý proces v oblasti administrativy výrazně zjednodušuje a ČSOB Leasing je touto nabídkou na českém nebankovním trhu unikátní.


ČSOB Leasing, je 100% dceřinou společností Československé obchodní banky, členem skupiny ČSOB a významné nadnárodní skupiny KBC. Prostřednictvím sítě vlastních poboček poskytuje finanční služby podnikatelům i soukromým osobám, v oblasti financování osobních, užitkových a nákladních automobilů, strojů, zařízení, technologií, investičních celků a výpočetní techniky. Produkty zákazníkům je společnost schopna podle preferencí zákazníka nabídnout nejen prostřednictvím vlastní distribuční sítě i rozsáhlé distribuční sítě ČSOB, a zajistit tak osobní přístup v každém regionu České republiky, ale přímo v místě prodeje u spolupracujících dodavatelů movitého majetku. ČSOB Leasing poskytuje financování pořízení či užívání produktivního (odepisovatelného) majetku. ČSOB Leasing je držitelem certifikátu jakosti podle normy ISO 9001:2008.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


Fotogalerie
Financování logistických systémů: jak nejlépe? (Ilustrační fotografie)Jakub Marek

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Řízení železniční dopravy 1. částŘízení železniční dopravy 1. část (175x)
Článek se ve dvou dílech zabývá řízením železniční dopravy. Problematika řízení železniční dopravy je v rámci jednotlivý...
Okružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatkyOkružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatky (80x)
V minulém roce médii proběhly informace typu, „kruhových objezdů je hodně“, „v některých případech jsou zbytečné a nesmy...
Řízení železniční dopravy – 2. částŘízení železniční dopravy – 2. část (76x)
Druhá část článku z oboru železniční dopravy, zabývajícího se konkrétně tématem jejího řízení, vysvětluje základní aspek...

NEJlépe hodnocené související články

Oprava železničního svršku na trati Velký Osek – KolínOprava železničního svršku na trati Velký Osek – Kolín (5 b.)
Na 6,5 kilometru dlouhém mezistaničním úseku dvoukolejné trati stavbaři odstranili vady snižující komfortní užívání trat...
„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“ (5 b.)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Radim Čáp, ředitel divize 4 Metrostavu a zároveň člen představenstva, který má na...
Obchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEAObchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEA (5 b.)
Nově budovaný severní obchvat Opavy (I/11 Opava, severní obchvat - východní část) má výrazně ulevit dopravní situaci v m...

NEJdiskutovanější související články

Brána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v PodolskuBrána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v Podolsku (5x)
Původní most v obci Podolsko postavený v letech 1847 – 1848 přestal počátkem dvacátých let minulého století vyhovovat do...
Na silnice míří nová svodidlaNa silnice míří nová svodidla (4x)
ArcelorMittal Ostrava prostřednictvím své dceřiné společnosti ArcelorMittal Distribution Solutions Czech Republic pokrač...
NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“ (4x)
„Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR,“ řekl Ing. Marcel Rückl, porad...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice