KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    EUROVIA CS zahajuje práce na modernizaci dálnice D1 v úseku Mirošovice - Hvězdonice

EUROVIA CS zahajuje práce na modernizaci dálnice D1 v úseku Mirošovice - Hvězdonice

Publikováno: 7.3.2019
Rubrika: Aktuality

Na začátku března začínají práce na dálnici D1 v úseku Mirošovice – Hvězdnice. V pátek 8. března se zahájí realizace dopravního opatření, aby pracovníci mohli pracovat v pravém odstavném pruhu a připravit ho na plné zatížení z převedené dopravy. O víkendu 16. -17. března pak dojde k demolici mostu přes dálnici u Mirošovic. Práce provádí EUROVIA CS pro ŘSD do roku 2021.

„V rámci letošní stavební sezóny budeme pracovat v odstavných pruzích, kde je zapotřebí připravit krajnice dálnice na následný přesun nákladní dopravy. Provedeme také rozšíření levé strany dálnice a pracovat budeme také ve středním dělícím páse. Podle aktuálních prací se bude měnit dopravní opatření, řidičům budou k dispozici většinou dva jízdní pruhy,“ sdělila Iveta Štočková, tisková mluvčí EUROVIA CS.

O víkendu 16. – 17. března dojde k demolici mostu přes dálnici D1 u Mirošovice. V rámci těchto prací dojde v pátek 15. března odpoledne k omezení dopravy na D1 do jednoho pruhu a k následnému úplnému vyloučení provozu v místě a jeho převedení na objízdné trasy. Toto uzavření dálnice bude platné do nedělního odpoledne.

Modernizace dálnice D1 v úseku Mirošovice – Hvězdonice je dlouhý 7,646 km (vyjma mostu Šmejkalka, který je vedený jako samostatná zakázka modernizace D1. Není tedy součástí zakázky EUROVIA CS). Na trase se nachází 6 mostů z toho 5 dálničních v trase a 1 nadjezd.

„Práce budou probíhat postupně za provozu tři stavební sezóny (jaro-podzim). Chtěli bychom požádat řidiče o dodržování dopravních opatření v místě a především stanovených rychlostí. Plynulý průjezd místem sníženou rychlostí napomáhá bezpečnosti řidičů i pracovníků, navíc je tak zajištěno bezproblémové zásobování stavby,“ dodala Iveta Štočková.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Nové mapy postupu výstavby dálnic a rychlostních silnic v letech 2008 - 2010 (49x)
Zatímco v letech 2001 - 2005 bylo na území České republiky uvedeno do provozu pouze 89 kilometrů dálnic a rychlostních s...
Spustili jsme novou podobu webových stránek! (47x)
Vážené čtenářky a čtenáři časopisu SILNICE ŽELEZNICE, po více než 10 letech se od roku 2020 změnila tvář on-line verze ...
Dálnicemi se mají stát železniční koridory (43x)
Železnice jako důležitá součást dopravní infrastruktury musí být moderní a konkurenceschopná. Bez budování tranzitních k...

NEJlépe hodnocené související články

Praha bude mít další čtyřkolejný traťový úsek (5 b.)
Začíná přestavba důležité spojnice Prahy a Berouna podél řeky Berounky. Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) dnes sla...
Vlaky na Teplicku zrychlí, lidé z Litvínova získají přímé spojení s krajskou metropolí (5 b.)
Železnice v podkrušnohorské oblasti Ústeckého kraje projde v následujícím období výraznou proměnou. Správa železniční do...
Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (5 b.)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...

NEJdiskutovanější související články

Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (1x)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...
Český vynález přináší revoluci do stavebnictví. Skanska začala používat recyklovaný betonČeský vynález přináší revoluci do stavebnictví. Skanska začala používat recyklovaný beton (1x)
Zbytky ze zdemolovaných staveb představují až polovinu všech odpadů vyprodukovaných v České republice. Kameniva, které j...
Dálnice D47 se osvědčila - šetří čas i peníze řidičů (1x)
Loni v listopadu byl mezi Bělotínem a Bílovcem zprovozněn poslední chybějící úsek dálnice D1 z Lipníku nad Bečvou do Ost...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice