KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Zajímavosti    DPOV otevřela v Nymburce nové pracoviště povrchových úprav

DPOV otevřela v Nymburce nové pracoviště povrchových úprav

Publikováno: 17.7.2015
Rubrika: Zajímavosti

Na nymburském pracovišti společnosti DPOV a.s. byla v druhé polovině roku 2014 představena nová lakovna pro kolejová vozidla, nejmodernější v rámci Skupiny ČD. Nová lakovna je 32 metrů dlouhá, 6,2 metru široká a 6,1 metru vysoká. Lakovací komoru lze roletovou stěnou rozdělit na dvě oddělené části o délkách 20 a 12 metrů, jež mohou pracovat v odlišných režimech, například stříkání a sušení.

Součástí lakovny jsou též dvě pracoviště pro míchání barev, vybavená pneumatickými míchači. U každé boční stěny je instalována pohyblivá pneumatická vysokozdvižná plošina s výškou zdvihu 3,3 metru, sloužící pro práce na vyšších částech vozidla. Původní pracoviště je nyní využíváno pro přípravné práce před lakováním, jako jsou broušení, tmelení, kytování, stříkání drobných dílů apod. Je vybaveno generátorem s plynovým hořákem a dále šesti mobilními odsávacími moduly, k nimž lze připojit potřebné pracovní nářadí. Pro odsávání zplodin jsou instalovány dvě odsávací stěny. V porovnání s dosavadními lakovnami v rámci skupiny ČD tedy nové zařízení v Nymburce poskytuje nejen zásadní zlepšení pracovních podmínek pro obsluhu, ale i zvýšení kapacity díky výraznému zkrácení doby zasychání laku.

Zdroj zprávy: www.acri.cz

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Řízení železniční dopravy 1. částŘízení železniční dopravy 1. část (189x)
Článek se ve dvou dílech zabývá řízením železniční dopravy. Problematika řízení železniční dopravy je v rámci jednotlivý...
Okružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatkyOkružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatky (90x)
V minulém roce médii proběhly informace typu, „kruhových objezdů je hodně“, „v některých případech jsou zbytečné a nesmy...
Řízení železniční dopravy – 2. částŘízení železniční dopravy – 2. část (74x)
Druhá část článku z oboru železniční dopravy, zabývajícího se konkrétně tématem jejího řízení, vysvětluje základní aspek...

NEJlépe hodnocené související články

Oprava železničního svršku na trati Velký Osek – KolínOprava železničního svršku na trati Velký Osek – Kolín (5 b.)
Na 6,5 kilometru dlouhém mezistaničním úseku dvoukolejné trati stavbaři odstranili vady snižující komfortní užívání trat...
„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“ (5 b.)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Radim Čáp, ředitel divize 4 Metrostavu a zároveň člen představenstva, který má na...
Obchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEAObchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEA (5 b.)
Nově budovaný severní obchvat Opavy (I/11 Opava, severní obchvat - východní část) má výrazně ulevit dopravní situaci v m...

NEJdiskutovanější související články

Brána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v PodolskuBrána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v Podolsku (5x)
Původní most v obci Podolsko postavený v letech 1847 – 1848 přestal počátkem dvacátých let minulého století vyhovovat do...
Na silnice míří nová svodidlaNa silnice míří nová svodidla (4x)
ArcelorMittal Ostrava prostřednictvím své dceřiné společnosti ArcelorMittal Distribution Solutions Czech Republic pokrač...
NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“ (4x)
„Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR,“ řekl Ing. Marcel Rückl, porad...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice