KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Doprava    Logistika    Bezpečí s bezdotykovou světelnou mříží

Bezpečí s bezdotykovou světelnou mříží

Publikováno: 21.7.2011
Rubrika: Logistika, Zajímavosti

Vytíženost logistických hal a jejich rušný provoz si žádá četná bezpečnostní opatření. K základním požadavkům patří zamezit možnosti zranění osob či poškození převáženého zboží. Přísné bezpečnostní předpisy, které jsou dány normou EN 13241-1, splňuje bezdotyková světelná mříž od společnosti Hörmann. Ta je nyní standardní výbavou takřka všech rychloběžných vrat této značky.

Protože rychloběžná vrata zajišťují plynulý provoz, musí být spolehlivá a bezpečná. O to se skvěle postará světelná optická mříž, integrovaná do zárubně vrat. Bezpečí v manipulačním prostoru vrat je tak zaručeno.

Světelná mříž zabrání kolizi
Bezdotyková světelná mříž hlídá zavírací rovinu vrat až do výšky 2 500 mm, další jištění například v podobě světelné závory je tedy nadbytečné. Díky tomu, že je mříž zabudovaná přímo do zárubně, je zabráněno jejímu poškození při najíždění.

Rádiově přenášený signál se spínačem FunkCrash
Riziko zranění lidí či poškození nákladu snižuje hned několik bezpečnostních zařízení. Měkký podlahový profil SoftEdge, jenž je umístěný na spodní liště vrat, je ve svislém směru mimořádně ohebný, a proto takřka vylučuje ohrožení v podobě rychle se zavírajících vrat. Nově je v tomto profilu zabudovaný spínač FunkCrash, který při vypadnutí profilu SoftEdge z vodicí kolejnice vyšle signál do řídicí jednotky, a vrata se okamžitě zastaví. Spínač FunkCrash na rozdíl od běžných zařízení, jež fungují na principu infračerveného přenosu signálu či přenosu spirálovým kabelem, pracuje s rádiovým signálem. Tím se sníží riziko poškození při stržení kabelu nebo při znečištění přijímače či vysílače.

Více informací naleznete na www.hormann.cz.
 

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


Fotogalerie
SoftEdge profilSoftEdge profil

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Dálnice Vratislav – Brno – Vídeň (Reichsautobahn Breslau – Brünn – Wien): Problematika trasování a projektování dálnice v okolí Králík, Štítů a LanškrounaDálnice Vratislav – Brno – Vídeň (Reichsautobahn Breslau – Brünn – Wien): Problematika trasování a projektování dálnice v okolí Králík, Štítů a Lanškrouna (86x)
Od podzimu 1938 do konce roku 1942 probíhají ve východní části dnešního Pardubického kraje rozsáhlé projekční práce v tr...
Modernizace železniční sítě v České republiceModernizace železniční sítě v České republice (61x)
Modernizace a rozvoj železniční dopravní cesty je základní povinností SŽDC jako vlastníka dráhy. V oblasti modernizace a...
Dálnice a silnice I. třídy, jejich stav a rozvoj v dalším obdobíDálnice a silnice I. třídy, jejich stav a rozvoj v dalším období (61x)
Doprava, jak je všeobecně známo, je hybnou pákou hospodářského rozvoje. Bez zabezpečení dopravních vztahů na odpovídajíc...

NEJlépe hodnocené související články

Oprava železničního svršku na trati Velký Osek – KolínOprava železničního svršku na trati Velký Osek – Kolín (5 b.)
Na 6,5 kilometru dlouhém mezistaničním úseku dvoukolejné trati stavbaři odstranili vady snižující komfortní užívání trat...
„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“ (5 b.)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Radim Čáp, ředitel divize 4 Metrostavu a zároveň člen představenstva, který má na...
Obchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEAObchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEA (5 b.)
Nově budovaný severní obchvat Opavy (I/11 Opava, severní obchvat - východní část) má výrazně ulevit dopravní situaci v m...

NEJdiskutovanější související články

Brána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v PodolskuBrána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v Podolsku (5x)
Původní most v obci Podolsko postavený v letech 1847 – 1848 přestal počátkem dvacátých let minulého století vyhovovat do...
Na silnice míří nová svodidlaNa silnice míří nová svodidla (4x)
ArcelorMittal Ostrava prostřednictvím své dceřiné společnosti ArcelorMittal Distribution Solutions Czech Republic pokrač...
NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“ (4x)
„Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR,“ řekl Ing. Marcel Rückl, porad...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice