KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Doprava    Železniční infrastruktura    AŽD Praha získala projekt zabezpečení železničního depa v Ankaře

AŽD Praha získala projekt zabezpečení železničního depa v Ankaře

Publikováno: 31.7.2015
Rubrika: Železniční infrastruktura

Turecko pokračuje v investicích poměrně značných finančních prostředků do rozvoje místní železniční infrastruktury. AŽD Praha považuje turecký trh za perspektivní, a proto se pravidelně účastní veřejných soutěží na železniční projekty, ať již formou přímé účasti v tendru nebo jako subdodavatel místní turecké společnosti.

Jedním z projektů, které Turecké státní dráhy vyhlásily v letošním roce formou veřejné soutěže, je vybudování a zabezpečení železničního depa pro vysokorychlostní vlaky v Ankaře. Tento tendr vyhrálo konsorcium dvou tureckých stavebních firem Gulermak a Kolin – GÜLERMAK-KOLIN GAR COMPLEX CONSTRUCTION JOINT VENTURE (GKJV), kterému jsme nabídli, že zajistíme zabezpečovací část tendru.

V srpnu letošního roku byla, po nelehkém jednání s GKJV o technickém řešení a zejména o cenách, podepsána smlouva o dílo s GKJV na dodávku a instalaci zabezpečovacího zařízení AŽD Praha pro uvedené železniční depo v Ankaře v hodnotě 3,2 milionů Euro.

„V rámci tohoto projektu AŽD Praha do Turecka dodá na základě našeho designu kompletní zabezpečovací zařízení pro depo Ankara splňující nejvyšší bezpečností úroveň SIL-4, a to zejména elektronické stavědlo ESA 11-TR, elektromotorické přestavníky EP600, LED návěstidla, kolejové obvody KOA-1, zabezpečovací, napájecí a optické kabely, napájecí systém UNZ, diagnostický systém LDS a GTN (Graficko-Technologickou Nadstavbu). AŽD Praha rovněž zajistí rozhraní s existujícím zabezpečovacím zařízením na hlavní trati vedoucí do depa,“ popisuje dodávku ředitel Zahraničního marketingu a obchodu Petr Žatecký.

Pokládku kabelů, instalaci venkovních prvků a dodávku ohřevů výměn bude realizovat pod naším dohledem turecký partner GKJV, kterému AŽD Praha zároveň poskytne školení na ovládání, obsluhu a údržbu našeho zařízení.

AŽD Praha získala cenné zkušenosti při realizaci našeho prvního projektu v Turecku (zabezpečení železniční tratě Tekirdag – Muratli), proto předpokládáme, že by realizace nového projektu měla proběhnout hladce a bez větších problémů.

V současné době v AŽD Praha probíhají úvodní projekční práce tak, aby co nejdříve mohly začít první dodávky pro tento projekt, který má být dokončen do konce roku 2015.

Foto: AŽD Praha s. r. o., zahraniční marketing a obchod

AŽD Praha Gained a Project for Securing Railway Depot in Ankara
Turkey continues to invest quite considerable funds into the development of the local railway infrastructure. AŽD Praha considers the Turkish market to be prospective and therefore it regularly takes part in public tenders for railway projects either in a form of direct participation in a tender or as a subcontractor of a local Turkish company.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Fotogalerie
AŽD Praha dodá kompletní zabezpečovací zařízení pro depo v Ankaře.Celý projekt má být hotový do konce roku 2015.

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Poloostrovní nástupiště a jejich přínos pro osobní železniční dopravuPoloostrovní nástupiště a jejich přínos pro osobní železniční dopravu (94x)
Nástupiště, jako zařízení železničního spodku s upravenou zvýšenou dopravní plochou v železniční stanici nebo zastávce u...
Nová podbíječka Unimat ve stáji SkanskaNová podbíječka Unimat ve stáji Skanska (48x)
Skanska rozšířila své portfolio kolejové mechanizace o nejmodernější typ podbíječky od firmy Plasser & Theurer....
Modernizace trati Hradec Králové – Pardubice – Chrudim;1. stavba, zdvoukolejnění úseku Stéblová – Opatovice nad LabemModernizace trati Hradec Králové – Pardubice – Chrudim;1. stavba, zdvoukolejnění úseku Stéblová – Opatovice nad Labem (47x)
Navzdory odvěké rivalitě města mechu a města perníku, jak se Hradec Králové a Pardubice vzájemně mírně hanlivě nazývají,...

NEJlépe hodnocené související články

Mezi Sudoměřicemi a Voticemi se pojede 200 km/hMezi Sudoměřicemi a Voticemi se pojede 200 km/h (5 b.)
Téměř dvacetikilometrový modernizovaný úsek na čtvrtém železničním koridoru z Prahy do Českých Budějovic čeká přeprojekt...
Provoz Posázavského pacifiku je plně obnovenProvoz Posázavského pacifiku je plně obnoven (5 b.)
Od pátku 28. června znovu jezdí vlaky podél Sázavy mezi Kácovem a Zručí nad Sázavou. Stalo se tak po dvou letech, kdy by...
Rekonstrukce žst. ŘeteniceRekonstrukce žst. Řetenice (5 b.)
Stavba se nachází v prostoru železniční stanice Řetenice, mezistaničních úseků Teplice v Čechách – Řetenice, Řetenice – ...

NEJdiskutovanější související články

Vysokorychlostní trať Praha – DrážďanyVysokorychlostní trať Praha – Drážďany (2x)
V současné době je na území České republiky v předinvestiční fázi přípravy několik úseků novostaveb vysokorychlostních t...
Mezi Sudoměřicemi a Voticemi se pojede 200 km/hMezi Sudoměřicemi a Voticemi se pojede 200 km/h (1x)
Téměř dvacetikilometrový modernizovaný úsek na čtvrtém železničním koridoru z Prahy do Českých Budějovic čeká přeprojekt...
Aktuální stav modernizace IV. tranzitního železničního koridoruAktuální stav modernizace IV. tranzitního železničního koridoru (1x)
Modernizace koridoru začala již v říjnu roku 2005, a sice prvním úsekem Strančice – Praha Hostivař. Následovali úseky Be...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice