KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    AŽD Praha slaví úspěchy v Indii

AŽD Praha slaví úspěchy v Indii

Publikováno: 16.7.2006, Aktualizováno: 20.1.2010 00:41
Rubrika: Aktuality

V minulých dnech byla v Indii – v Dillí – aktivována již šestá železniční stanice vybavená bezpečnostním systémem české výroby. Jedná se o jedno z nejmodernějších zařízení, kterým indické železnice disponují. Uvedla to Sandra Gosmanová, tisková mluvčí zhotovitelské firmy AŽD Praha.

Zmíněná společnost instaluje na stokilometrovém úseku trati ve státě Andhra Pradesh zabezpečovací zařízení a dálkové řízení vlaků, které umožňuje ovládat všechny železniční přejezdy, semafory, výhybky a další ovládací prvky z jednoho místa na trati. Podobné zařízení dodává firma i na české železnice, naposledy pro trať Plzeň – Žatec.

Jak uvedl generální ředitel AŽD Praha Zdeněk Chrdle, muselo se zařízení ESA 11 přizpůsobit indickým normám, předpisům a klimatickým podmínkám, které jsou výrazně odlišné od našich. Tato fáze trvala dva roky a výsledkem je systém ESA 11 IR. „Spolupráce s indickými drážními úřady je časově velmi náročná,“ řekl Zdeněk Chrdle. „Přesto již v únoru zahájilo činnost školicí středisko v Hajdárábádu, kde se obsluha nového zařízení učí systém ovládat.“

V příštích měsících proběhne instalace ještě na dalších pěti stanicích na trase. To ovšem neznamená, že práce AŽD Praha v Indii skončí. Indické dráhy se totiž chystají v budoucnu modernizovat i další úseky své rozsáhlé železniční sítě. AŽD Praha již zahájila spolupráci s místní firmou Hytronics Enterprises, což jí vylepší pozici při dalších výběrových řízeních.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Nové mapy postupu výstavby dálnic a rychlostních silnic v letech 2008 - 2010 (49x)
Zatímco v letech 2001 - 2005 bylo na území České republiky uvedeno do provozu pouze 89 kilometrů dálnic a rychlostních s...
Spustili jsme novou podobu webových stránek! (47x)
Vážené čtenářky a čtenáři časopisu SILNICE ŽELEZNICE, po více než 10 letech se od roku 2020 změnila tvář on-line verze ...
Dálnicemi se mají stát železniční koridory (44x)
Železnice jako důležitá součást dopravní infrastruktury musí být moderní a konkurenceschopná. Bez budování tranzitních k...

NEJlépe hodnocené související články

Praha bude mít další čtyřkolejný traťový úsek (5 b.)
Začíná přestavba důležité spojnice Prahy a Berouna podél řeky Berounky. Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) dnes sla...
Vlaky na Teplicku zrychlí, lidé z Litvínova získají přímé spojení s krajskou metropolí (5 b.)
Železnice v podkrušnohorské oblasti Ústeckého kraje projde v následujícím období výraznou proměnou. Správa železniční do...
Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (5 b.)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...

NEJdiskutovanější související články

Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (1x)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...
Český vynález přináší revoluci do stavebnictví. Skanska začala používat recyklovaný betonČeský vynález přináší revoluci do stavebnictví. Skanska začala používat recyklovaný beton (1x)
Zbytky ze zdemolovaných staveb představují až polovinu všech odpadů vyprodukovaných v České republice. Kameniva, které j...
Dálnice D47 se osvědčila - šetří čas i peníze řidičů (1x)
Loni v listopadu byl mezi Bělotínem a Bílovcem zprovozněn poslední chybějící úsek dálnice D1 z Lipníku nad Bečvou do Ost...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice