KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Doprava    Železniční infrastruktura    AŽD Praha dodá diagnostiku pro Izraelské železnice

AŽD Praha dodá diagnostiku pro Izraelské železnice

Publikováno: 17.4.2019
Rubrika: Železniční infrastruktura

V návaznosti na úspěch ve výběrovém řízení byla podepsána rámcová smlouva mezi českou společností AŽD Praha a Israel Railways Ltd. (Izraelskými železnicemi) o dodávkách neinvazivní diagnostiky výhybkových přestavníků v rámci sítě Izraelských železnic.

Smlouva byla podepsána na tři roky s možností prodloužení o další tři roky na základě vysoutěžených jednotkových cen. Izraelská železnice bude od AŽD Praha postupně objednávat požadované diagnostické zařízení do jednotlivých železničních stanic. 

Diagnostický systém z produkce AŽD Praha je koncipován tak, že nezasahuje do zabezpečovacích a ovládacích systémů v síti Izraelských železnic. Správce infrastruktury bude mít dokonalý přehled o elektrickém, ale i mechanickém stavu jednotlivých výhybkových přestavníků. Nejen že se okamžitě dozví o akutní poruše konkrétní výhybky, ale systém bude s velkým časovým předstihem také upozorňovat na to, že je na přestavníku nutno provést servisní zásah, aby se předešlo jeho případnému poškození. 

„V první fázi se jedná o pilotní instalaci v hodnotě zhruba 115 000 EUR, při které musíme Izraelským železnicím prokázat jak technickou, tak obchodní kvalitu. Pilotní projekt se poté bude vyhodnocovat, a pokud bude zákazník spokojen, budou otevřeny dveře pro objednávky do dalších stanic. Pro společnost AŽD Praha se jedná o velmi prestižní projekt a věříme, že nejenom kvalitou naší technologie, ale i profesionálním přístupem zákazníka přesvědčíme,“ říká generální ředitel AŽD Praha Zdeněk Chrdle.

V Izraeli se nyní připravují rozsáhlé projekty v oblasti železnice, což je velkou výzvou pro řadu kvalifikovaných společností v oblasti sdělovacích a zabezpečovacích zařízení. AŽD Praha rozhodně nebude v tomto procesu stát stranou a již nyní se intenzivně připravuje na očekávané vypisování veřejných soutěží.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Poloostrovní nástupiště a jejich přínos pro osobní železniční dopravuPoloostrovní nástupiště a jejich přínos pro osobní železniční dopravu (68x)
Nástupiště, jako zařízení železničního spodku s upravenou zvýšenou dopravní plochou v železniční stanici nebo zastávce u...
Rekonstrukce haly ve stanici Praha hlavní nádražíRekonstrukce haly ve stanici Praha hlavní nádraží (57x)
Hlavní nádraží v Praze je jedním z nejvýznamnějších železničních uzlů v České republice. Nádraží je v provozu od začátku...
Rekonstrukce ŽST Horažďovice předměstíRekonstrukce ŽST Horažďovice předměstí (48x)
Nejvýznamnější železniční spojnicí Plzeňského a Jihočeského kraje je železniční trať č. 190 Plzeň – České Budějovice. Tr...

NEJlépe hodnocené související články

Mezi Sudoměřicemi a Voticemi se pojede 200 km/hMezi Sudoměřicemi a Voticemi se pojede 200 km/h (5 b.)
Téměř dvacetikilometrový modernizovaný úsek na čtvrtém železničním koridoru z Prahy do Českých Budějovic čeká přeprojekt...
Provoz Posázavského pacifiku je plně obnovenProvoz Posázavského pacifiku je plně obnoven (5 b.)
Od pátku 28. června znovu jezdí vlaky podél Sázavy mezi Kácovem a Zručí nad Sázavou. Stalo se tak po dvou letech, kdy by...
Rekonstrukce žst. ŘeteniceRekonstrukce žst. Řetenice (5 b.)
Stavba se nachází v prostoru železniční stanice Řetenice, mezistaničních úseků Teplice v Čechách – Řetenice, Řetenice – ...

NEJdiskutovanější související články

Vysokorychlostní trať Praha – DrážďanyVysokorychlostní trať Praha – Drážďany (2x)
V současné době je na území České republiky v předinvestiční fázi přípravy několik úseků novostaveb vysokorychlostních t...
Mezi Sudoměřicemi a Voticemi se pojede 200 km/hMezi Sudoměřicemi a Voticemi se pojede 200 km/h (1x)
Téměř dvacetikilometrový modernizovaný úsek na čtvrtém železničním koridoru z Prahy do Českých Budějovic čeká přeprojekt...
Aktuální stav modernizace IV. tranzitního železničního koridoruAktuální stav modernizace IV. tranzitního železničního koridoru (1x)
Modernizace koridoru začala již v říjnu roku 2005, a sice prvním úsekem Strančice – Praha Hostivař. Následovali úseky Be...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice