KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Zajímavosti    Aktuální opravy a uzavírky na dálnicích. Na D1 se jede ve dvou pruzích v obou směrech

Aktuální opravy a uzavírky na dálnicích. Na D1 se jede ve dvou pruzích v obou směrech

Publikováno: 3.9.2013
Rubrika: Zajímavosti

Ředitelství silnic a dálnic aktuálně opravuje úseky na všech dálnicích v České republice. Jejich počet se však minimalizuje, aby uzavírky neměly dopad na průchodnost dopravy na konci letních prázdnin. Na dálnici D1 se jede v obou směrech ve standardních dvou pruzích. Přesto ŘSD všechny řidiče žádá, aby věnovali velkou pozornost situaci na českých silnicích.

ŘSD pokračuje v opravách a modernizacích na těchto úsecích českých dálnic: 

Úsek Termín Popis práce
od do od do
Dálnice D1
43,700 48,800 22.7.2013 15.9.2013 modernizace - práce na provizorním rozšíření dálnice
65,260 76,620 28.7.2013 31.10.2013 modernizace - práce na středním dělícím pásu
76,643 82,800 24.8.2013 10.9.2013 oprava
90,245 95,320 23.8.2013 2.9.2013 oprava
103,500 113,600 15.6.2013 21.9.2013 modernizace - práce na středním dělícím pásu
133,900 134,700 30.6.2013 31.10.2013 oprava - rekonstrukce mostu
153,700 162,700 24.7.2013 15.9.2013 modernizace - práce v odstavném pruhu
Dálnice D2
49,970 56,160 31.8.2013 30.9.2013 výměna svodidel ve středním dělícím pásu
55,860 57.650 31.8.2013 11.11.2013 oprava mostů
Dálnice D5
33,663 41,120 14.8.2013 30.9.2013 oprava povrchu
Dálnice D8
8,945 17,823 17.7.2013 8.9.2013 oprava povrchu

ŘSD si je vědomo končících prázdnin a víkendu, během kterého se část lidí bude vracet ze svých dovolených. Všechny práce proto probíhají s minimálním dopadem na průchodnost dopravy. Například na dálnici D1 se modernizuje a opravuje tak, aby se nemusel omezovat provoz ze standardních dvou pruhů v obou směrech. „I když se snažíme snížit omezení na minimum, tak všechny řidiče žádáme, aby se na silnicích chovali ohleduplně,“ doplňuje generální ředitel ŘSD David Čermák.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor

Diskuse

Aktuální opravy a uzavírky na dálnicích. Na D1 se jede ve dvou pruzích v obou směrech

Dotaz.
 Před měsícem jsem jel na dálnici d1 přes Kácov, směrovky mě směrovaly a když jsem přijel na sjezd na D1  za Kácovem zjistil jsem že musím jet 10 km na Prahu a...
počet příspěvků: 1 | poslední příspěvek: 16.7.2016 22:16vstup do diskuse >>

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Řízení železniční dopravy 1. částŘízení železniční dopravy 1. část (110x)
Článek se ve dvou dílech zabývá řízením železniční dopravy. Problematika řízení železniční dopravy je v rámci jednotlivý...
Okružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatkyOkružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatky (72x)
V minulém roce médii proběhly informace typu, „kruhových objezdů je hodně“, „v některých případech jsou zbytečné a nesmy...
Řízení železniční dopravy – 2. částŘízení železniční dopravy – 2. část (69x)
Druhá část článku z oboru železniční dopravy, zabývajícího se konkrétně tématem jejího řízení, vysvětluje základní aspek...

NEJlépe hodnocené související články

Oprava železničního svršku na trati Velký Osek – KolínOprava železničního svršku na trati Velký Osek – Kolín (5 b.)
Na 6,5 kilometru dlouhém mezistaničním úseku dvoukolejné trati stavbaři odstranili vady snižující komfortní užívání trat...
„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“ (5 b.)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Radim Čáp, ředitel divize 4 Metrostavu a zároveň člen představenstva, který má na...
Obchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEAObchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEA (5 b.)
Nově budovaný severní obchvat Opavy (I/11 Opava, severní obchvat - východní část) má výrazně ulevit dopravní situaci v m...

NEJdiskutovanější související články

Brána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v PodolskuBrána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v Podolsku (5x)
Původní most v obci Podolsko postavený v letech 1847 – 1848 přestal počátkem dvacátých let minulého století vyhovovat do...
Na silnice míří nová svodidlaNa silnice míří nová svodidla (4x)
ArcelorMittal Ostrava prostřednictvím své dceřiné společnosti ArcelorMittal Distribution Solutions Czech Republic pokrač...
NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“ (4x)
„Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR,“ řekl Ing. Marcel Rückl, porad...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice