KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Informace o autorovi - Sedláček Štěpán

Sedláček Štěpán

Články tohoto autora:

Modernizace trati Rokycany – Plzeň vstupuje do další fáze

Modernizace trati Rokycany – Plzeň vstupuje do další fáze
Publikováno: 11.12.2014

Sdružení zhotovitelů pod názvem MTS+SBT – MTÚ Rokycany – Plzeň, jehož účastníky jsou společnosti Metrostav (vedoucí účastník) a Subterra, dosáhne v polovině prosince dalšího milníku v rámci modernizace třetího železničního koridoru mezi Rokycany a Plzní. Skončí výluka druhé koleje v traťovém úseku Rokycany – Chrást u Plzně. Tento přibližně šestikilometrový úsek tak bude z převážné části veden po nových kolejích s několika směrovými úpravami v sou...

Celý článek zde

Modernizace trati Votice a Benešov u Prahy

Modernizace trati Votice a Benešov u Prahy
Publikováno: 13.12.2013

Téměř čtyři roky trvala modernizace nyní dvoukolejné trati na IV. železničním koridoru mezi Voticemi a Benešovem u Prahy. Zrekonstruovaný úsek měří přes 18 kilometrů a vlaky na něm mohou nově jezdit rychlostí až 160 km/h. K dosažení této rychlosti bylo nutné trať v podstatné délce napřímit, vést celkem pěti novými tunely a přestavět stávající kolejiště v dopravnách....

Celý článek zde

Královopolský tunel před prorážkou

Královopolský tunel před prorážkou
Publikováno: 28.5.2010, Aktualizováno: 2.6.2010 10:10

Řešením neúnosné dopravní situace v Brně se postupně stává projekt tzv. Velkého městského okruhu. Jednu významnou část okruhu tvoří úsek stavby I/42 VMO Dobrovského B, kde se nachází Královopolský tunel, sestávající ze dvou ražených tunelů délky 1 053 m (tunel I) a 1 060 m (tunel II) pod ulicí Dobrovského v městských částech Žabovřesky a Královo Pole....

Celý článek zde

Unikátní metoda výstavby protihlukových stěn

Unikátní metoda výstavby protihlukových stěn
Publikováno: 2.12.2009

Vzhledem k oprávněným nárokům na minimalizaci negativních účinků z dopravy je dnes samozřejmostí, že značně exponované extravilány obcí a měst chrání protihluková opatření. Ta jsou budována jak při novostavbách dálnic, rychlostních silnic, obchvatů na silnicích I. tříd, tak také dodatečně na základě hlukových studií na stávajících komunikacích....

Celý článek zde

První část modernizace železniční trati mezi Veselím nad Lužnicí a Táborem je dokončena

První část modernizace železniční trati mezi Veselím nad Lužnicí a Táborem je dokončena
Publikováno: 6.11.2009

Koncem roku 2007 byla na IV. tranzitním železničním koridoru mezi Veselím nad Lužnicí a Táborem zahájena první etapa rozsáhlé modernizace trati mezi Doubím u Tábora a Táborem. Téměř 12 kilometrů dlouhý traťový úsek byl uveden do provozu v polovině července tohoto roku. Cílem stavby „Modernizace trati Veselí nad Lužnicí – Tábor, 1. část, úsek Doubí u Tábora – Tábor“ bylo dosáhnout traťové třídy zatížení D4 UIC a prostorovou...

Celý článek zde

VIDEO: Optimalizace trati st. hr. SR – Mosty u Jablunkova – Bystřice nad Olší

Publikováno: 20.11.2007, Aktualizováno: 19.11.2009 10:18

Subterra a.s. jako lídr sdružení “SRB” realizuje se svými partnery železniční liniovou stavbu v moravskoslezském pohraničí. Hlavním důvodem optimalizace stávající tratě mezi státní hranicí se Slovenskou republikou a Bystřicí nad Olší je nevyhovující směrové a výškové řešení. Dotčený úsek je součástí III. multimodálního koridoru a v postupném začleňování České republiky do Evropských struktur je nutné, aby umožnil dosáhnout požadované ...

Celý článek zde
  • <<
  • <
  • 1
  • >
  • >>

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice