Sedláček Štěpán
Články tohoto autora:
Modernizace trati Rokycany – Plzeň vstupuje do další fáze
Sdružení zhotovitelů pod názvem MTS+SBT – MTÚ Rokycany – Plzeň, jehož účastníky jsou společnosti Metrostav (vedoucí účastník) a Subterra, dosáhne v polovině prosince dalšího milníku v rámci modernizace třetího železničního koridoru mezi Rokycany a Plzní. Skončí výluka druhé koleje v traťovém úseku Rokycany – Chrást u Plzně. Tento přibližně šestikilometrový úsek tak bude z převážné části veden po nových kolejích s několika směrovými úpravami v sou...
Celý článek zdeModernizace trati Votice a Benešov u Prahy
Téměř čtyři roky trvala modernizace nyní dvoukolejné trati na IV. železničním koridoru mezi Voticemi a Benešovem u Prahy. Zrekonstruovaný úsek měří přes 18 kilometrů a vlaky na něm mohou nově jezdit rychlostí až 160 km/h. K dosažení této rychlosti bylo nutné trať v podstatné délce napřímit, vést celkem pěti novými tunely a přestavět stávající kolejiště v dopravnách....
Celý článek zdeKrálovopolský tunel před prorážkou
Řešením neúnosné dopravní situace v Brně se postupně stává projekt tzv. Velkého městského okruhu. Jednu významnou část okruhu tvoří úsek stavby I/42 VMO Dobrovského B, kde se nachází Královopolský tunel, sestávající ze dvou ražených tunelů délky 1 053 m (tunel I) a 1 060 m (tunel II) pod ulicí Dobrovského v městských částech Žabovřesky a Královo Pole....
Celý článek zdeUnikátní metoda výstavby protihlukových stěn
Vzhledem k oprávněným nárokům na minimalizaci negativních účinků z dopravy je dnes samozřejmostí, že značně exponované extravilány obcí a měst chrání protihluková opatření. Ta jsou budována jak při novostavbách dálnic, rychlostních silnic, obchvatů na silnicích I. tříd, tak také dodatečně na základě hlukových studií na stávajících komunikacích....
Celý článek zdePrvní část modernizace železniční trati mezi Veselím nad Lužnicí a Táborem je dokončena
Koncem roku 2007 byla na IV. tranzitním železničním koridoru mezi Veselím nad Lužnicí a Táborem zahájena první etapa rozsáhlé modernizace trati mezi Doubím u Tábora a Táborem. Téměř 12 kilometrů dlouhý traťový úsek byl uveden do provozu v polovině července tohoto roku. Cílem stavby „Modernizace trati Veselí nad Lužnicí – Tábor, 1. část, úsek Doubí u Tábora – Tábor“ bylo dosáhnout traťové třídy zatížení D4 UIC a prostorovou...
Celý článek zdeVIDEO: Optimalizace trati st. hr. SR – Mosty u Jablunkova – Bystřice nad Olší
Subterra a.s. jako lídr sdružení “SRB” realizuje se svými partnery železniční liniovou stavbu v moravskoslezském pohraničí. Hlavním důvodem optimalizace stávající tratě mezi státní hranicí se Slovenskou republikou a Bystřicí nad Olší je nevyhovující směrové a výškové řešení. Dotčený úsek je součástí III. multimodálního koridoru a v postupném začleňování České republiky do Evropských struktur je nutné, aby umožnil dosáhnout požadované ...
Celý článek zde- <<
- <
- 1
- >
- >>