KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Informace o autorovi - Ing. Göringer Jakub Ph.D.

Ing. Göringer Jakub Ph.D.

Články tohoto autora:

Lávka pro pěší v Radotíně

Lávka pro pěší v Radotíně
Publikováno: 3.9.2018

Obdobně jako mnoho dalších konstrukcí přes Berounku a Vltavu byla i stávající lávka pro pěší v Radotíně zasažena povodněmi v roce 2002 a následně i 2013. Stávající lávka je z roku 1994 a je navržena jako dvoutrámová zavěšená konstrukce. V roce 2014 byla s ohledem na její havarijní stav provizorně podepřena a provoz byl omezen na jednu osobu. Následně po pádu lávky v Troji byla provedena mimořádná mostní prohlídka, která určila další kritéria pro ...

Celý článek zde

Železniční most v km 103,252 trati Plzeň – Domažlice – „Severní most přes Mikulášskou ulici“

Železniční most v km 103,252 trati Plzeň – Domažlice – „Severní most přes Mikulášskou ulici“
Publikováno: 29.5.2018

Severní most přes Mikulášskou ulici je součástí stavby „Uzel Plzeň, 2. stavba – přestavba osobního nádraží, včetně mostů Mikulášská“. Most se nachází v intravilánu města Plzně v těsné blízkosti památkově chráněných objektů plzeňského hlavního osobního nádraží. Pod mostem prochází důležitá dopravní tepna silnice I. třídy I/20, trolejbusové linky spojující jednotlivé části města a tramvajová trať vedoucí k jediné vozovně města Plzeň. V souvislosti ...

Celý článek zde

Antýgl: třetí lávka na Šumavě

Antýgl: třetí lávka na Šumavě
Publikováno: 7.6.2017

Na základě historických map je možné předpokládat, že první přemostění řeky Vydry v místě králováckého dvorce Antýgl vzniklo již s výstavbou Vchynicko-tetovského plavebního kanálu. Jasným důkazem o existenci historického přemostění jsou například Císařské povinné otisky map stabilního katastru z roku 1837. Lávka se nyní nachází v druhé zóně Národního parku Šumava....

Celý článek zde

Vliv konstrukčního řešení mostu na šíření hluku od dopravy

Vliv konstrukčního řešení mostu na šíření hluku od dopravy
Publikováno: 30.10.2012, Aktualizováno: 31.10.2012 09:05

V odborné literatuře zaměřené na zmírňování dopadů dopravní infrastruktury na životní prostředí a ekologické mosty se uvádí, že jedním z faktorů, který ovlivňuje užívání prostoru pod mostními objekty pro migraci živočichů je hluk způsobený dopravou na komunikacích. Tento jev ale zatím nebyl uspokojivě kvantifikován. Z tohoto důvodu bylo přistoupeno k měření hluku v okolí dálničních mostů na vybraných úsecích dálnice D1 a rychlostní komunikace R35...

Celý článek zde
  • <<
  • <
  • 1
  • >
  • >>

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice