KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Diskuse k článku: Mladí architekti navrhli novou podobu brněnského nádraží v centru

Diskuze k článku

Mladí architekti navrhli novou podobu brněnského nádraží v centru

Vložení příspěvku:
Jméno: *
Nadpis příspěvku: *
Text příspěvku: *
počet příspěvků: 2 | poslední příspěvek: 26.12.2011 21:31
Odsun

Zdravim všechny příznivce kolejové dopravy v Brně. Přisunutá poloha je sice hezká varianta, ale to by muselo být těsně po 2. světové válce a Brno vybourané po bombardování. Neumím si představit, že by celý brněnský uzel byl přestavěn za 10 mld. korun aniž by se jezdilo v součsaném grafikonu dopravy. Zastřešení nástupišť by s emožná za tu cenu dalo udělat, jenže co na to nákladový průtah, viadukt Křenová a další navazující objekty. Už teď se nedá skoro udržet doprava a pak při výlukách by se to jen zhoršilo. Odsunutá varianta nám nabízí přestupní místa ve 4 polohách, tudíž by cestující mohli lépe využít navazující dopravu, doprava by se koncentrovala na menší plochu, než je teď a ty dvě minuty, které by některé cestující stál odsun ke Zvonařce by najely vlaky rychlejším příjezdem do osobního nádraží, o dalších souvislostech o kterých taktně studie střechy osobního nádraží mlčí ani nemluvě. SŽDC se musí ozvat a veřejnosti vysvětlovat, jinak budou mít podobné fantasmagorie úspěch. 

26.12.2011 21:31 | Mirek | nevhodný příspěvek? | reagovat
Brněnské hlavní nádraží

Je to staré nádraží,které má už hodně za sebou,včetně přijetí A.Hitlera 17.3.1939.Proč se mladí architekti zatěžují zbytečnými návrhy na přestavbu,vemte si příklad   z Paříže ze Slavskovského nádr.,které je hodně dlouho muzeem.Pokud  chce Brno patřit  mezi města spojená nějakou moderní rychlodráhou,musí se nádr.vymístít ze středu na okraj,kde mohou vlaky dojíždět vyšší rychlostí a ne prosazovat projíždění města omezenou rychlostí.Město Brno je správním centrem Moravy, a proto by mělo být napojeno železnicí na moderní evropské rychlodráhy. 

16.12.2011 17:06 | Milan | nevhodný příspěvek? | reagovat

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice