KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Diskuse k článku: Mladí architekti navrhli novou podobu brněnského nádraží v centru

Diskuze k článku

Mladí architekti navrhli novou podobu brněnského nádraží v centru

Vložení příspěvku:
Reagujete na příspěvek:
Odsun

Zdravim všechny příznivce kolejové dopravy v Brně. Přisunutá poloha je sice hezká varianta, ale to by muselo být těsně po 2. světové válce a Brno vybourané po bombardování. Neumím si představit, že by celý brněnský uzel byl přestavěn za 10 mld. korun aniž by se jezdilo v součsaném grafikonu dopravy. Zastřešení nástupišť by s emožná za tu cenu dalo udělat, jenže co na to nákladový průtah, viadukt Křenová a další navazující objekty. Už teď se nedá skoro udržet doprava a pak při výlukách by se to jen zhoršilo. Odsunutá varianta nám nabízí přestupní místa ve 4 polohách, tudíž by cestující mohli lépe využít navazující dopravu, doprava by se koncentrovala na menší plochu, než je teď a ty dvě minuty, které by některé cestující stál odsun ke Zvonařce by najely vlaky rychlejším příjezdem do osobního nádraží, o dalších souvislostech o kterých taktně studie střechy osobního nádraží mlčí ani nemluvě. SŽDC se musí ozvat a veřejnosti vysvětlovat, jinak budou mít podobné fantasmagorie úspěch. 

26.12.2011 21:31 |
Jméno: *
Nadpis příspěvku: *
Text příspěvku: *

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice