KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    Zabezpečovací systém ERTMS/ETCS pro příměstské vlakové linky ve Španělsku

Zabezpečovací systém ERTMS/ETCS pro příměstské vlakové linky ve Španělsku

Publikováno: 20.11.2006, Aktualizováno: 21.3.2010 23:42
Rubrika: Aktuality

Společnost Alcatel získala od španělského ministerstva dopravy kontrakt v hodnotě 33 milionů eur, na jehož základě dodá pro příměstské tratě zabezpečovací systém ERTMS/ETCS dosud používaný pouze na vysokorychlostních tratích.

Tato dodávka je součástí celkového projektu bezpečnostního a komunikačního řešení pro nový madridský železniční tunel spojující hlavní nádraží vysokorychlostních i příměstských vlaků Atocha s nejdůležitějším severním a severozápadním železničním uzlem Chamartin. Celé řešení postavené na systému ERTMS/ETCS úrovní 1 a 2 bude stát 69 milionů eur. Systém ERTMS/ETCS úrovně 1 bude rozšířen také na další přípojné tratě pěti příměstských vlakových linek.

Pro nádraží Atocha dodá Alcatel svá interoperabilní řešení 6481 AlTrac/ETCS úrovně 2 s řídícím radiovým centrem (RBC) a 6413 AlTrac/ETCS úrovně 1, na příměstských linkách C3 a C4 propojujících jih Madridu a ve stanici Sol-Gran Vía postavené přímo v novém tunelu bude použito řešení 6413 AlTrac/ETCS úrovně 1.

Součástí projektu je také rozšíření staničního elektronického stavědlového systému Alcatel 6111 LockTrac tak, aby zajistil řízení provozu ve velké části osmikilometrového tunelu a ve stanici Sol-Gran Vía. Alcatel také poskytne rozhraní ERMTS/ETCS pro spojení se zabezpečovacími systémy jižního městského sektoru, které jsou povětšinou postaveny také na technologiích Alcatel.

Zakázka potvrzuje důvěru ředitelství španělských drah v řešení Alcatelu a rozšiřuje seznam důležitých projektů na jihu Evropy. Jen ve Španělsku se Alcatel podílí na výstavbě vysokorychlostních linek Madrid – Sevilla, Madrid – Zaragoza – Lleida, Lleida – Barcelona, Segovia – Valladolid, Córdoba – Málaga a trase nazvané Atlantická osa.

* ERTMS/ETCS: European Rail Traffic Management System / European Train Control System

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Nové mapy postupu výstavby dálnic a rychlostních silnic v letech 2008 - 2010 (49x)
Zatímco v letech 2001 - 2005 bylo na území České republiky uvedeno do provozu pouze 89 kilometrů dálnic a rychlostních s...
Spustili jsme novou podobu webových stránek! (47x)
Vážené čtenářky a čtenáři časopisu SILNICE ŽELEZNICE, po více než 10 letech se od roku 2020 změnila tvář on-line verze ...
Dálnicemi se mají stát železniční koridory (44x)
Železnice jako důležitá součást dopravní infrastruktury musí být moderní a konkurenceschopná. Bez budování tranzitních k...

NEJlépe hodnocené související články

Praha bude mít další čtyřkolejný traťový úsek (5 b.)
Začíná přestavba důležité spojnice Prahy a Berouna podél řeky Berounky. Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) dnes sla...
Vlaky na Teplicku zrychlí, lidé z Litvínova získají přímé spojení s krajskou metropolí (5 b.)
Železnice v podkrušnohorské oblasti Ústeckého kraje projde v následujícím období výraznou proměnou. Správa železniční do...
Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (5 b.)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...

NEJdiskutovanější související články

Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (1x)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...
Český vynález přináší revoluci do stavebnictví. Skanska začala používat recyklovaný betonČeský vynález přináší revoluci do stavebnictví. Skanska začala používat recyklovaný beton (1x)
Zbytky ze zdemolovaných staveb představují až polovinu všech odpadů vyprodukovaných v České republice. Kameniva, které j...
Dálnice D47 se osvědčila - šetří čas i peníze řidičů (1x)
Loni v listopadu byl mezi Bělotínem a Bílovcem zprovozněn poslední chybějící úsek dálnice D1 z Lipníku nad Bečvou do Ost...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice