KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Zajímavosti    X. ročník mezinárodního Silničního veletrhu

X. ročník mezinárodního Silničního veletrhu

Publikováno: 15.11.2011
Rubrika: Zajímavosti

Letošní jubilejní desátý ročník Silničního veletrhu proběhl 9. září 2011 v areálu Správy a údržby silnic Pardubického kraje. Mezinárodní Silniční veletrh je událostí roku, určenou všem pracovníkům v silničním hospodářství. Návštěvníci zde získají celkový přehled o nabídce stavebních firem, nových strojů a o moderních technologiích.

Jako každý rok se této významné akce v oblasti silniční dopravy zúčastnilo více než 60 vystavujících firem z celé ČR a počet návštěvníků přesáhl 600 osob z odborné veřejnosti.

V rámci mezinárodního Silničního veletrhu proběhl 8. září 2011 Lobby Night – neformální setkání vystavujících firem s čelními představiteli Pardubického kraje, pracovníky MDČR, SFDI a s delegací Prešovského kraje a dalšími významnými hosty.

Veletrh je každoročně cílen na:

  • firmy z oblasti silničního hospodářství,
  • výrobce a prodejce silniční techniky, stavebních materiálů,
  • dodavatele měst, obcí, SÚS, ŘSD,
  • prodejce nákladních automobilů, stavebních strojů, technologických zařízení a jejich příslušenství,
  • dodavatele dopravního značení, osvětlení a komunální techniky,
  • dodavatele stavebních prací,
  • autosalony, prodejce automobilů.

Záštitu nad akcí letos převzali – Jan Tichý, náměstek hejtmana Pardubického kraje zodpovědný za dopravu, dopravní obslužnost a investice a Ing. Gustav Slamečka, MBA, ředitel Státního fondu dopravní infrastruktury.

V úvodním slovu k návštěvníkům veletrhu k významu této akce Ing. Ivo Toman, náměstek ministra dopravy, uvádí: „Potkávají se tu desítky odborníků ze všech oblastí silničního hospodářství a prezentují se tu nejnovější technologie i stavební stroje. Byl bych rád, kdyby se tyto technologie v rukou odborníků předvedly v praxi na výstavbě silnic.“

Jan Tichý, náměstek hejtmana Pardubického kraje řekl: „Jsme tady proto, abychom zhlédli ukázky té nejmodernější techniky a technologií současného silničního hospodářství. Je řada inspirativních expozic, ale musím konstatovat, že pro správu veřejných komunikací nám stále chybí to hlavní – peníze. (…) Mám-li mluvit za Pardubický kraj, musím říct, že ze 3 137 kilometrů našich silnic je v nevyhovujícím nebo dokonce v havarijním stavu polovina silnic II. a tři čtvrtiny silnic III. třídy. Pokud se něco nestane, budou všechny, zdůrazňuji všechny silnice v havarijním stavu během deseti nebo patnácti let.“

K jubileu akce Ing. Miroslav Němec, ředitel Správy a údržby silnic Pardubického kraje, poznamenal: „Když je někomu 10 let, lze opovažovat za vnímatelnou skutečnost. Z děvčete je téměř slečna, z mladého vína je archiv. Obdobných příměrů bychom našli bezpočet. Desátým ročníkem Silničního veletrhu v Pardubicích prošlo mnoho lidí, techniky a událostí. Jeho vývoj ukazuje i vývoj silničního hospodářství v kraji a v České republice.“

Bookmark
Ohodnoďte článek:

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Řízení železniční dopravy 1. částŘízení železniční dopravy 1. část (109x)
Článek se ve dvou dílech zabývá řízením železniční dopravy. Problematika řízení železniční dopravy je v rámci jednotlivý...
Okružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatkyOkružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatky (71x)
V minulém roce médii proběhly informace typu, „kruhových objezdů je hodně“, „v některých případech jsou zbytečné a nesmy...
Řízení železniční dopravy – 2. částŘízení železniční dopravy – 2. část (69x)
Druhá část článku z oboru železniční dopravy, zabývajícího se konkrétně tématem jejího řízení, vysvětluje základní aspek...

NEJlépe hodnocené související články

Oprava železničního svršku na trati Velký Osek – KolínOprava železničního svršku na trati Velký Osek – Kolín (5 b.)
Na 6,5 kilometru dlouhém mezistaničním úseku dvoukolejné trati stavbaři odstranili vady snižující komfortní užívání trat...
„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“ (5 b.)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Radim Čáp, ředitel divize 4 Metrostavu a zároveň člen představenstva, který má na...
Obchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEAObchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEA (5 b.)
Nově budovaný severní obchvat Opavy (I/11 Opava, severní obchvat - východní část) má výrazně ulevit dopravní situaci v m...

NEJdiskutovanější související články

Brána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v PodolskuBrána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v Podolsku (5x)
Původní most v obci Podolsko postavený v letech 1847 – 1848 přestal počátkem dvacátých let minulého století vyhovovat do...
Na silnice míří nová svodidlaNa silnice míří nová svodidla (4x)
ArcelorMittal Ostrava prostřednictvím své dceřiné společnosti ArcelorMittal Distribution Solutions Czech Republic pokrač...
NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“ (4x)
„Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR,“ řekl Ing. Marcel Rückl, porad...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice