KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Zajímavosti    Vysokopevnostní řetězy a údržba – nezapomínejte na bezpečnost!

Vysokopevnostní řetězy a údržba – nezapomínejte na bezpečnost!

Publikováno: 18.10.2018
Rubrika: Zajímavosti

V rámci bezpečnosti provozu řetězových a vázacích prostředků je potřeba myslet na jejich pravidelnou kontrolu. Víte, že může pohodlně proběhnout u vás ve firmě? Vše s odkazem na EN 818 a EN 1677. Jedná se o kontrolu vázacích řetězů, kotevních řetězů, výkovků a textilních vázacích prostředků.

PRODLOUŽENÍ ŽIVOTNOSTI A BEZPEČNOST NA PRVNÍM MÍSTĚ

Mobilní servis vázacích prostředků – praktické a efektivní řešení pro bezpečné používání. Díky mobilnímu servisu nedochází k omezení výroby, protože kontrolu vázacích prostředků lze provést na místě – u vás ve firmě. Pewag, jako přední světový výrobce vysokopevnostních řetězů poskytuje mobilní servis jako standard. A to nejen na řetězy vlastní výroby, ale i na řetězové systémy jiných výrobců. Tým techniků je připraven zkontrolovat a, je‑li to potřeba, rovnou i opravit vaše stávající vázací řetězy.

OBSAH A MOŽNOSTI REVIZE VÁZACÍCH PROSTŘEDKŮ

Mobilní servis

  • kontrola probíhá u vás ve firmě
  • na místě je provedena:
    • magneticko‑optická kontrola
    • trhací zkouška s následnou vizuální kontrolou
    • vizuální kontrola u textilních vázacích prostředků
  • na místě je možná oprava či výměna některých komponentů

Revize přímo ve výrobním závodě řetězů

  • prostředky a díly určené k revizi je nutné poslat do firmy pewag s. r. o., Vamberk
  • revize zahrnuje:
    • magneticko‑optickou kontrolu
    • tahovou zkoušku
    • magnetickou defektoskopii = zkouška na skryté trhliny
  • po dohodě s objednatelem výměna všech nefunkčních komponent vazáku
  • vizuální kontrola u textilních vázacích prostředků
  • zaslání zrevidovaných řetězů zpět na určenou adresu/y

Po kontrole a případně opravě je vždy vystaven nový certifikát o kvalitě.

MĚŘÍTKEM HODNOCENÍ KVALITY JSOU ZÁKAZNÍCI

Pewag nabízí nejrozšířenější řetězový systém G10 pro zavěšování a kotvení nákladu v současnosti. Řešení na míru je standardem. Inovativní výrobky a servisní služby zaručují bezpečné a dlouhodobé použití při manipulaci, zvedání a kotvení nákladu, i přepravě po celém světě.

Kontakt na mobilní servis:
739 534 922, Pavel Hovorka
hop@pewag.cz, prodej@pewag.cz 

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


Fotogalerie
Řetězy třídy G10 pewag winner

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Řízení železniční dopravy 1. částŘízení železniční dopravy 1. část (182x)
Článek se ve dvou dílech zabývá řízením železniční dopravy. Problematika řízení železniční dopravy je v rámci jednotlivý...
Řízení železniční dopravy – 2. částŘízení železniční dopravy – 2. část (114x)
Druhá část článku z oboru železniční dopravy, zabývajícího se konkrétně tématem jejího řízení, vysvětluje základní aspek...
Okružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatkyOkružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatky (98x)
V minulém roce médii proběhly informace typu, „kruhových objezdů je hodně“, „v některých případech jsou zbytečné a nesmy...

NEJlépe hodnocené související články

Oprava železničního svršku na trati Velký Osek – KolínOprava železničního svršku na trati Velký Osek – Kolín (5 b.)
Na 6,5 kilometru dlouhém mezistaničním úseku dvoukolejné trati stavbaři odstranili vady snižující komfortní užívání trat...
„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“ (5 b.)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Radim Čáp, ředitel divize 4 Metrostavu a zároveň člen představenstva, který má na...
Obchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEAObchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEA (5 b.)
Nově budovaný severní obchvat Opavy (I/11 Opava, severní obchvat - východní část) má výrazně ulevit dopravní situaci v m...

NEJdiskutovanější související články

Brána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v PodolskuBrána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v Podolsku (5x)
Původní most v obci Podolsko postavený v letech 1847 – 1848 přestal počátkem dvacátých let minulého století vyhovovat do...
Na silnice míří nová svodidlaNa silnice míří nová svodidla (4x)
ArcelorMittal Ostrava prostřednictvím své dceřiné společnosti ArcelorMittal Distribution Solutions Czech Republic pokrač...
NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“ (4x)
„Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR,“ řekl Ing. Marcel Rückl, porad...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice