KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Zajímavosti    „Výluky jsou čím dál kratší, proto potřebujeme co nejkvalitnější vybavení na železničních strojích“

„Výluky jsou čím dál kratší, proto potřebujeme co nejkvalitnější vybavení na železničních strojích“

Publikováno: 30.4.2019
Rubrika: Zajímavosti

říká Tomáš Exnar ze společnosti Chládek a Tintěra, Pardubice, která investovala do nových přídavných zařízení na dvoucestných rypadlech.

Co vás vedlo k tomu, že jste si objednali přídavná zařízení na dvoucestná rypadla?
Přídavná zařízení na dvoucestná rypadla používáme již delší dobu. Určitě nás k tomu donutil vývoj na trhu a nutnost posouvat se stále kupředu. Musíme být konkurenceschopní a novou technikou usnadnit práci traťovým dělníkům. Železniční výluky jsou čím dál kratší a náročnější, takže přídavná zařízení pomáhají k rychlejšímu a efektivnějšímu dokončení prací na železničních svršcích.

Jak jste s komponenty od AUSTRO Baumaschinen spokojení?
Spolupráce s firmou AUSTRO Baumaschinen, s. r. o. trvá již několik let a myslím si, že je na velice profesionální úrovni. V dnešní době je spousta firem, které nabízí podobné produkty, ale s „Austrem“ co si řekneme, to prostě platí. Vše je nakonfigurované podle našich představ a potřeb, takže velká spokojenost.

Na jakých stavbách už jste přídavná zařízení použili?
Přídavná zařízení (PZ) používáme takřka na všech stavbách, nedokážu si dnes představit stavbu bez nich, ať je to práce na vlečce nebo celostátní dráze. Práce je díky těmto PZ několikanásobně rychlejší a určitě i kvalitnější. U všech těchto PZ nepotřebuje strojník okolo sebe lidi, takže ušetříme peníze i čas.

Jak máte nastavený servis?
Co se týče servisu, z určité části si jej obstaráme sami, pokud se jedná o závažnější opravu nebo objednávku náhradního dílu, tak samozřejmě kontaktuji „Austro“.

Uvažujete o koupi dalšího strojního vybavení?
Aby naše firma patřila stále mezi špičku v kolejařině, budeme i nadále používat podobné komponenty a stále je obnovovat.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


Fotogalerie
Drapáky zubatéMěnič pražců na stavběDrapák s uchopenou kolejnicíPoužití rotátoru v praxiMěnič pražcůMěniž pražců v plné parádě

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Řízení železniční dopravy 1. částŘízení železniční dopravy 1. část (173x)
Článek se ve dvou dílech zabývá řízením železniční dopravy. Problematika řízení železniční dopravy je v rámci jednotlivý...
Okružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatkyOkružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatky (81x)
V minulém roce médii proběhly informace typu, „kruhových objezdů je hodně“, „v některých případech jsou zbytečné a nesmy...
Řízení železniční dopravy – 2. částŘízení železniční dopravy – 2. část (76x)
Druhá část článku z oboru železniční dopravy, zabývajícího se konkrétně tématem jejího řízení, vysvětluje základní aspek...

NEJlépe hodnocené související články

Oprava železničního svršku na trati Velký Osek – KolínOprava železničního svršku na trati Velký Osek – Kolín (5 b.)
Na 6,5 kilometru dlouhém mezistaničním úseku dvoukolejné trati stavbaři odstranili vady snižující komfortní užívání trat...
„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“ (5 b.)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Radim Čáp, ředitel divize 4 Metrostavu a zároveň člen představenstva, který má na...
Obchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEAObchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEA (5 b.)
Nově budovaný severní obchvat Opavy (I/11 Opava, severní obchvat - východní část) má výrazně ulevit dopravní situaci v m...

NEJdiskutovanější související články

Brána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v PodolskuBrána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v Podolsku (5x)
Původní most v obci Podolsko postavený v letech 1847 – 1848 přestal počátkem dvacátých let minulého století vyhovovat do...
Na silnice míří nová svodidlaNa silnice míří nová svodidla (4x)
ArcelorMittal Ostrava prostřednictvím své dceřiné společnosti ArcelorMittal Distribution Solutions Czech Republic pokrač...
NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“ (4x)
„Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR,“ řekl Ing. Marcel Rückl, porad...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice