KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Zajímavosti    VLČEK® – 20 let inovací v oblasti odvodnění mostů a komunikací

VLČEK® – 20 let inovací v oblasti odvodnění mostů a komunikací

Publikováno: 10.10.2014
Rubrika: Zajímavosti

Již více jak dvacet let jsou dopravní stavby nejen v Čechách a na Slovensku odvodňovány profesionálními systémy VLČEK, které se staly synonymem v oblasti dopravního inženýrství.

Pro odvodnění komunikací v intravilánech jsou stále častěji používané uliční obrubníkové vpusti radbuza®, opava®, berounka®, visla® a nisa®.

Portfolio společnosti zahrnuje desítky dalších typů vpustí, poklopů, mříží a lapačů. Tyto produkty si zaslouženě získaly oblibu u investorů, realizačních firem i projektantů a to nejen pro svoji účinnost, konstrukční jednoduchost, operativnost v dodávkách, ale i profesionální servis při návrhu a realizaci. Názvosloví výrobků firmy, odvozené od názvů českých řek, je originálním marketingovým nástrojem. Názvy jsou registrované u Úřadu průmyslového vlastnictví a jejich používání se stalo běžnou praxí pro investory, projekční a stavební firmy.

Pilířem firemního portfolia je odvodnění mostů, které je trvale předmětem neustálé inovace a přizpůsobování se požadavkům nových i rekonstruovaných mostních objektů. Již dvě desítky let jsou v mostním odvodnění nejvíce používaným segmentem mostní rigolové odvodňovače – vltava® 500 × 500, labe® 300 × 500, morava 300 × 300 a obrubníkový odvodňovač dunaj® a to pro svoji univerzálnost a variabilitu. Konstrukce odvodňovačů umožňuje plynulou výškovou i příčnou rektifikaci, odvodnění vozovkového souvrství, blokaci proti odcizení i variabilnost do jakékoliv konstrukce mostovky. Široký sortiment spodních dílů (talířů) umožňuje aplikaci mostních odvodňovačů VLČEK na nových i rekonstruovaných mostních objektech betonových, ocelových i kamenných konstrukcí (např. odvodnění Karlova mostu). Úspěšnost mostních odvodňovačů VLČEK podtrhuje fakt, že jsou instalovány na více než 2 400 mostních objektech v Česku, Slovensku, Polsku, Rakousku a Lotyšsku.

Originálnímu systému mostního odvodnění VLČEK bylo uděleno několik českých i mezinárodních patentů. Mostní odvodňovače VLČEK dva roky po sobě získaly Zlatou medaili na Mezinárodním stavebním veletrhu v Brně.

Inovační novinka – labe®II-2014 si okamžitě našel své místo na trhu. Krátce po svém uvedení byl instalován na více než 30 mostech v Česku, Slovensku a Lotyšsku. Svojí jednoduchostí a variabilností tento nový typ rozšiřuje portfolio mostního odvodnění společnosti VLČEK SOLUTION s. r. o. o výrobky, které stavební trh postrádal. Technické podklady jsou k dispozici na www.vlcek.cz. Preferencí společnosti VLČEK SOLUTION s. r. o. je odborné poradenství při návrhu, přípravě a realizaci odvodnění mostů a komunikací.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Fotogalerie

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Řízení železniční dopravy 1. částŘízení železniční dopravy 1. část (143x)
Článek se ve dvou dílech zabývá řízením železniční dopravy. Problematika řízení železniční dopravy je v rámci jednotlivý...
Řízení železniční dopravy – 2. částŘízení železniční dopravy – 2. část (109x)
Druhá část článku z oboru železniční dopravy, zabývajícího se konkrétně tématem jejího řízení, vysvětluje základní aspek...
Okružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatkyOkružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatky (88x)
V minulém roce médii proběhly informace typu, „kruhových objezdů je hodně“, „v některých případech jsou zbytečné a nesmy...

NEJlépe hodnocené související články

Oprava železničního svršku na trati Velký Osek – KolínOprava železničního svršku na trati Velký Osek – Kolín (5 b.)
Na 6,5 kilometru dlouhém mezistaničním úseku dvoukolejné trati stavbaři odstranili vady snižující komfortní užívání trat...
„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“ (5 b.)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Radim Čáp, ředitel divize 4 Metrostavu a zároveň člen představenstva, který má na...
Obchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEAObchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEA (5 b.)
Nově budovaný severní obchvat Opavy (I/11 Opava, severní obchvat - východní část) má výrazně ulevit dopravní situaci v m...

NEJdiskutovanější související články

Brána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v PodolskuBrána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v Podolsku (5x)
Původní most v obci Podolsko postavený v letech 1847 – 1848 přestal počátkem dvacátých let minulého století vyhovovat do...
Na silnice míří nová svodidlaNa silnice míří nová svodidla (4x)
ArcelorMittal Ostrava prostřednictvím své dceřiné společnosti ArcelorMittal Distribution Solutions Czech Republic pokrač...
NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“ (4x)
„Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR,“ řekl Ing. Marcel Rückl, porad...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice