KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Bezpečnost    V Příbrami předělají přechod přes trať, vlaky přestanou houkat

V Příbrami předělají přechod přes trať, vlaky přestanou houkat

Publikováno: 15.7.2011, Aktualizováno: 2.8.2011 11:01
Rubrika: Bezpečnost

V Příbrami zmodernizují přechod pro pěší přes železniční trať u Junior klubu. Vznikne tam světelná signalizace, vlaky už v úseku nebudou muset houkat. Proti houkání vlaků se bouřili lidé z okolí, podepisovali kvůli tomu i protestní petici. Město se na modernizaci přechodu dohodlo se Správou železniční a dopravní cesty, sdělil ČTK mluvčí radnice Jiří Kubík.

Původně se u Junior klubu přecházelo přes trať načerno, což bylo nebezpečné. Stalo se i několik úrazů. Město proto v roce 2009 vybudovalo pěší přechod, ovšem bez světelné signalizace. Vlaky pak začaly při projíždění místem houkat, což velmi vadí místním lidem. "Dráhy na to mají i výjimku, pokud jde o rušení nočního klidu," uvedl starosta Josef Řihák (ČSSD).

Správa železniční a dopravní cesty chce nyní přechod zmodernizovat a zejména vybavit světly, aby nepříjemné houkání skončilo. Náklady by podle projektu měly činit 6,6 milionu, město podle dohody přispěje 1,2 milionu korun. Práce jsou naplánovány na letošní třetí čtvrtletí, dodal starosta.
 

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor

Společnost KONSTRUKCE Media, s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Kategorizace bezpečnosti samostatných sjezdů vzhledem k nárazu vozidel do jejich čelKategorizace bezpečnosti samostatných sjezdů vzhledem k nárazu vozidel do jejich čel (41x)
Problematika snižování účinků nárazů na cestující při dopravní nehodě se dosud řešila převážně cestou optimalizace defor...
Hodnocení bezpečnosti železničních zabezpečovacích zařízení – 1. částHodnocení bezpečnosti železničních zabezpečovacích zařízení – 1. část (37x)
Železniční zabezpečovací technika je jednou z částí železničního systému, která se velkou mírou podílí na zajištění bezp...
JUDr. Stanislav Diviš: „Především prevence a výchova vede k bezpečné práci“JUDr. Stanislav Diviš: „Především prevence a výchova vede k bezpečné práci“ (32x)
Co považujete z pohledu bezpečnosti ve stavební firmě za nejdůležitější?Stavebnictví je z pohledu bezpečnosti práce a vy...

NEJlépe hodnocené související články

Hodnocení bezpečnosti železničních zabezpečovacích zařízení – 1. částHodnocení bezpečnosti železničních zabezpečovacích zařízení – 1. část (5 b.)
Železniční zabezpečovací technika je jednou z částí železničního systému, která se velkou mírou podílí na zajištění bezp...
Jihočeský kraj zkontroloval přejezdy, značky zarostla vegetace (5 b.)
Jihočeský kraj zkontroloval 245 železničních přejezdů na silnicích druhé a třetí třídy, u téměř poloviny z nich zjistil ...
Dobré osvětlení zvyšuje viditelnost na silnicích o 30 % a snižuje možnost vzniku dopravních nehod (5 b.)
Z dopravních statistik vyplývá, že se během letních měsíců setkáváme s výrazným nárůstem nehodovosti. V průběhu června a...

NEJdiskutovanější související články

(Ne)zvratné osudy rozšiřují kampaň Nemyslíš – zaplatíš! Ministerstva dopravy ČR(Ne)zvratné osudy rozšiřují kampaň Nemyslíš – zaplatíš! Ministerstva dopravy ČR (1x)
V dubnu 2009 zahajuje Ministerstvo dopravy ČR ve spolupráci s Českým sdružením obětí dopravních nehod a Organi...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice