KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Zajímavosti    TCHAS získal miliardovou železniční zakázku v Polsku

TCHAS získal miliardovou železniční zakázku v Polsku

Publikováno: 27.10.2009
Rubrika: Zajímavosti

Stavební skupina TCHAS uspěla ve výběrovém řízení na modernizaci jednoho z úseků polské železniční trati Varšava – Gdyně, která je součástí VI. transevropského dopravního koridoru E65 Gdyně – Varšava – Vídeň – Rijeka. Smlouva o provedení prací v přepočtené hodnotě cca 3,5 miliardy korun vč. DPH byla podepsána 16. září 2009 ve varšavském sídle Polských drah (PKP PLK S.A.).

„Úspěch ve výběrovém řízení potvrzuje naši pozici zavedeného dodavatele železničních koridorových staveb v České republice, na Slovensku a v Polsku. S podporou mateřské skupiny EIFFAGE chceme navázat na kvalitně zvládnutou modernizaci polské kolejové tratě E20 v úseku Siedlce – Łuków, kterou TCHAS jako lídr sdružení provedl v letech 2006– 2007,“ řekl po podpisu smlouvy generální ředitel společnosti TCHAS Ing. Jan Skořepa. Pokračující nárůst zahraničních aktivit firmy v oblasti dopravního, pozemního a vodohospodářského stavitelství dokládají tituly Exportér roku 2007 a Exportér Moravskoslezského kraje 2008.

Na rekonstrukci 29 km dlouhého železničního úseku Swiercze – Ciechanów se spolu se společností TCHAS, která je vedoucím členem dodavatelského sdružení POLKOR LCS Ciechanów, budou podílet členové sdružení: dceřiná společnost TCHAS Polska, ZUE Krakov, PNUIK Krakov a Leonhard Weiss. Projekt je součástí Operačního programu Infrastruktura a Životní prostředí. Spolufinancován bude Fondem soudržnosti EU a polským státním rozpočtem.

TCHAS s partnery ve sdružení provede ve zmiňovaném úseku během 24 měsíců celkovou modernizaci kolejové infrastruktury a železničních stanic Swiercze, Gąsocin a Ciechanów. Nová trať umožní osobním vlakům s naklápěcí skříní dosahovat provozní rychlosti až 200 km/h. Samozřejmostí bude vyšší úroveň bezpečnosti a komfortu dopravy spolu se zkrácením jízdní doby. TCHAS tak přispěje k celkovému rozvoji polské dopravní infrastruktury, která je modernizována také v souvislosti se spolupořadatelstvím fotbalového mistrovství Evropy 2012.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


Fotogalerie
TCHAS se v Polsku před dvěma lety uvedl úspěšnou modernizací železničního koridoru E20 Siedlce – Terespol. Snímek zachycuje zastávku Borki Kosy.

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Řízení železniční dopravy 1. částŘízení železniční dopravy 1. část (190x)
Článek se ve dvou dílech zabývá řízením železniční dopravy. Problematika řízení železniční dopravy je v rámci jednotlivý...
Okružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatkyOkružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatky (90x)
V minulém roce médii proběhly informace typu, „kruhových objezdů je hodně“, „v některých případech jsou zbytečné a nesmy...
Řízení železniční dopravy – 2. částŘízení železniční dopravy – 2. část (74x)
Druhá část článku z oboru železniční dopravy, zabývajícího se konkrétně tématem jejího řízení, vysvětluje základní aspek...

NEJlépe hodnocené související články

Oprava železničního svršku na trati Velký Osek – KolínOprava železničního svršku na trati Velký Osek – Kolín (5 b.)
Na 6,5 kilometru dlouhém mezistaničním úseku dvoukolejné trati stavbaři odstranili vady snižující komfortní užívání trat...
„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“ (5 b.)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Radim Čáp, ředitel divize 4 Metrostavu a zároveň člen představenstva, který má na...
Obchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEAObchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEA (5 b.)
Nově budovaný severní obchvat Opavy (I/11 Opava, severní obchvat - východní část) má výrazně ulevit dopravní situaci v m...

NEJdiskutovanější související články

Brána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v PodolskuBrána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v Podolsku (5x)
Původní most v obci Podolsko postavený v letech 1847 – 1848 přestal počátkem dvacátých let minulého století vyhovovat do...
Na silnice míří nová svodidlaNa silnice míří nová svodidla (4x)
ArcelorMittal Ostrava prostřednictvím své dceřiné společnosti ArcelorMittal Distribution Solutions Czech Republic pokrač...
NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“ (4x)
„Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR,“ řekl Ing. Marcel Rückl, porad...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice