KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Zajímavosti    SWIETELSKY posiluje na trhu železničních staveb

SWIETELSKY posiluje na trhu železničních staveb

Publikováno: 24.8.2015
Rubrika: Zajímavosti

Společnost SWIETELSKY stavební s. r. o. působí v České republice již 23 let, během kterých si stihla vybudovat silné zázemí a postavení na českém stavebním trhu. Patří mezi 10 největších stavebních firem. Nyní se koncern SWIETELSKY rozhodl posílit svoji pozici i na trhu železničních staveb, a to aktivizováním sesterské společnosti Swietelsky Rail CZ s. r. o. Touto, v zásadě novou společností, budou řízeny veškeré aktivity koncernu SWIETELSKY směrem ke správcům a majitelům drážní infrastruktury v České republice.

Divize železničních staveb koncernu SWIETELSKY, pod kterou Swietelsky Rail CZ s. r. o. spadá, není pouhým realizátorem železničních staveb, ale je zároveň světovým lídrem ve vývoji a provozu vysokovýkonné kolejové mechanizace. Vlastní a používá přes 500 speciálních železničních strojů včetně 12 vysokovýkonných obnovovacích strojů a sanačních systémů. Jde o celosvětově největší a nejmodernější flotilu železničních strojů v soukromém vlastnictví.

Koncern SWIETELSKY nasadil v dubnu 2015 poprvé v České republice vysokovýkonný stroj SMD 80 na obnovu kolejového roštu, a to na železniční trati v úseku Kanín – Převýšov v Královéhradeckém kraji. Práce na úseku dlouhém 14 736 m obnášely kompletní výměnu kolejového roštu a byly provedeny za 11 dní. Za jeden den se tedy obnovilo průměrně 1,3 km trati. Nejvyšší výkon pokládky za jednu směnu (12 hodin) byl přibližně 2 km.

Další stroj s vlastnickým podílem koncernu SWIETELSKY – RPM 2002 – byl v České republice nasazen v červenci 2015 na stavbě „Modernizace traťového úseku Praha Běchovice – Úvaly“. Vykonával zde sanaci železničního spodku minerální směsí (technologií bez snášení kolejového roštu) a pročištění štěrkového lože. Pracovalo se 24 hodin denně ve dvou směnách a za celkových 21 dní byl výkon stroje 12 195 m.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Fotogalerie
Stroj SMD 80Stroj RPM 2002

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Řízení železniční dopravy 1. částŘízení železniční dopravy 1. část (181x)
Článek se ve dvou dílech zabývá řízením železniční dopravy. Problematika řízení železniční dopravy je v rámci jednotlivý...
Okružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatkyOkružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatky (118x)
V minulém roce médii proběhly informace typu, „kruhových objezdů je hodně“, „v některých případech jsou zbytečné a nesmy...
Řízení železniční dopravy – 2. částŘízení železniční dopravy – 2. část (116x)
Druhá část článku z oboru železniční dopravy, zabývajícího se konkrétně tématem jejího řízení, vysvětluje základní aspek...

NEJlépe hodnocené související články

Oprava železničního svršku na trati Velký Osek – KolínOprava železničního svršku na trati Velký Osek – Kolín (5 b.)
Na 6,5 kilometru dlouhém mezistaničním úseku dvoukolejné trati stavbaři odstranili vady snižující komfortní užívání trat...
„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“ (5 b.)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Radim Čáp, ředitel divize 4 Metrostavu a zároveň člen představenstva, který má na...
Obchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEAObchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEA (5 b.)
Nově budovaný severní obchvat Opavy (I/11 Opava, severní obchvat - východní část) má výrazně ulevit dopravní situaci v m...

NEJdiskutovanější související články

Brána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v PodolskuBrána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v Podolsku (5x)
Původní most v obci Podolsko postavený v letech 1847 – 1848 přestal počátkem dvacátých let minulého století vyhovovat do...
Na silnice míří nová svodidlaNa silnice míří nová svodidla (4x)
ArcelorMittal Ostrava prostřednictvím své dceřiné společnosti ArcelorMittal Distribution Solutions Czech Republic pokrač...
NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“ (4x)
„Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR,“ řekl Ing. Marcel Rückl, porad...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice