KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Zajímavosti    „Spolupráce ve sdružení probíhá na profesionální úrovni,“

„Spolupráce ve sdružení probíhá na profesionální úrovni,“

Publikováno: 10.7.2010
Rubrika: Zajímavosti

sdělil v rozhovoru pro časopis SILNICE ŽELEZNICE hlavní stavbyvedoucí Bc. Michal Hostáň.

Co je na této stavbě nejzajímavější?
Po technické stránce se toto dílo nevymyká běžnému standartu, ovšem z hlediska termínu dokončení, který je plánován na listopad 2010 a přeshraniční spolupráci s německou stranou, však vyžaduje velice podrobné a kvalitní plánování a koordinování postupu výstavby.

Komunikujete v rámci výstavby tohoto projektu tzv. přeshraniční spolupráce s německými kolegy?
Musím přiznat, že velice intenzivně. S blížícím se termínem předčasného užívání závěrečného úseku dochází k neustálé koordinaci všech zúčastněných na obou stranách státní hranice. Řeší se zejména sladění různých technických požadavků v propojení obou staveb na hraniční čáře.

Stavba byla zahájena koncem září loňského roku. V jaké fázi se v současné době nachází?
Zahájení sice proběhlo v září loňského roku, nicméně pro nepříznivé povětrnostní podmínky panující v této nadmořské výšce musely být až do března letošního roku pozastaveny všechny přípravné a zemní práce. Obtížně probíhala realizace přeložek IS. V současné době je hotovo 50 % zemních prací s výhledem jejich dokončení v průběhu července 2010. Hotovy jsou téměř všechny přeložky IS. Most S0 203 je před dokončením, mosty SO 201 a SO 202 jsou ve fázi výstavby nosné konstrukce, zbývající čtvrtý most – SO 204 – bude zahájen počátkem června. Přes úvodní zpoždění je však velká snaha zúčastněných stran plánovaný termín dokončení dodržet. To samozřejmě vyžaduje od zhotovitele nasazení maximálního úsilí i kapacit.

Můžete zhodnotit, jak probíhá spolupráce ve sdružení?
Společnost SWIETELSKY stavební s. r. o. je vedoucím účastníkem sdružení a zajišťuje 50 % zakázky. O zbývající polovinu se dělí další dva partneři. Spolupráce probíhá na profesionální úrovni, korektně a seriózně. Každý ze členů sdružení zajišťuje ucelený úsek s podílem výše jmenovaných objektů. My máme na starosti úsek od km 1,2 do km 3,07, přičemž jsme v daném úseku zhotovitelem jednoho mostního objektu – SO 204.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Fotogalerie
Bc. Michal Hostáň (Foto: SWIETELSKY stavební s. r. o.)

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Řízení železniční dopravy 1. částŘízení železniční dopravy 1. část (177x)
Článek se ve dvou dílech zabývá řízením železniční dopravy. Problematika řízení železniční dopravy je v rámci jednotlivý...
Řízení železniční dopravy – 2. částŘízení železniční dopravy – 2. část (109x)
Druhá část článku z oboru železniční dopravy, zabývajícího se konkrétně tématem jejího řízení, vysvětluje základní aspek...
Okružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatkyOkružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatky (103x)
V minulém roce médii proběhly informace typu, „kruhových objezdů je hodně“, „v některých případech jsou zbytečné a nesmy...

NEJlépe hodnocené související články

Oprava železničního svršku na trati Velký Osek – KolínOprava železničního svršku na trati Velký Osek – Kolín (5 b.)
Na 6,5 kilometru dlouhém mezistaničním úseku dvoukolejné trati stavbaři odstranili vady snižující komfortní užívání trat...
„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“ (5 b.)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Radim Čáp, ředitel divize 4 Metrostavu a zároveň člen představenstva, který má na...
Obchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEAObchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEA (5 b.)
Nově budovaný severní obchvat Opavy (I/11 Opava, severní obchvat - východní část) má výrazně ulevit dopravní situaci v m...

NEJdiskutovanější související články

Brána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v PodolskuBrána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v Podolsku (5x)
Původní most v obci Podolsko postavený v letech 1847 – 1848 přestal počátkem dvacátých let minulého století vyhovovat do...
Na silnice míří nová svodidlaNa silnice míří nová svodidla (4x)
ArcelorMittal Ostrava prostřednictvím své dceřiné společnosti ArcelorMittal Distribution Solutions Czech Republic pokrač...
NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“ (4x)
„Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR,“ řekl Ing. Marcel Rückl, porad...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice