KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Zajímavosti    SOMARO CZ, s. r. o.: „Se silničáři od začátku do konce“

SOMARO CZ, s. r. o.: „Se silničáři od začátku do konce“

Publikováno: 25.10.2012
Rubrika: Zajímavosti

Společnost SOMARO CZ, s. r. o., která je členem skupiny COLAS , zabezpečuje firmám působícím v oblasti silničního stavitelství opravdu kompletní balíček služeb v segmentu dopravního značení. Působí na českém trhu již od r. 2003 (tehdy pod názvem SES CZ, s. r. o.). Má sídlo v Praze a pobočku v Českých Budějovicích.

S trochou nadsázky lze říci, že SOMARO přijde na stavbu jako první a odchází jako poslední. Vše začíná návrhem a zpracováním projektu dopravně inženýrského opatření (DIO), a to včetně projednání s příslušnými orgány a institucemi. Následuje vlastní vytýčení předepsané uzavírky, tzn. osazení přechodného dopravního značení, dle schválené projektové dokumentace. Na takto vyznačené uzavírce je potřeba zabezpečit po celou dobu stavby nonstop servis. Vše musí fungovat a být v pořádku 24 hodin denně. Jde přece o bezpečnost. Těsně před dokončením stavby opět nastupuje SOMARO. Na hotový asfaltový povrch je nutné aplikovat vodorovné dopravní značení, osadit svislé dopravní značení, nainstalovat svodidla, a pokud se jedná o most, tak i ta zábradelní. Teprve poté, co je odstraněno přechodné dopravní značení, je stavba nového úseku silnice či opraveného mostu připravena pro silničáře ke slavnostnímu přestřižení pásky.

SOMARO však realizuje i jiné zakázky. Zabezpečuje uzavírky velkého rozsahu, jako například letos ty pro akci Českobudějovický půlmaraton. Takové uzavírky vyžadují kvalitní přípravu, přesnost a obnášejí vždy celou řadu dopravních omezení na velkém území města. Největší letošní akcí byla bezesporu účast na dokončení obchvatu Kolína, na jehož výstavbě se podílí společnost COLAS CZ, a. s. a kde SOMARO provádělo svislé a vodorovné dopravní značení a instalaci části svodidel.

Kromě všech výše uvedených služeb SOMARO také vyrábí dopravní značky a varovné hmatné pásy pro zrakově postižené zn. Medialine, provádí zpracování pasportů a projektů svislého dopravního značení, pasportů místních komunikací, projektů městských informačních systémů (včetně značení) a zabezpečuje kompletní služby v oblasti značení kulturních a turistických cílů a budování cyklotras. Nabízí také výrobu a montáž dřevěného a městského mobiliáře.

SOMARO CZ, s. r. o.: “From the Beginning to the End with the Roadmen”
SOMARO CZ, s. r. o., a member of COLAS Group, provides a really complex pack of services from the sphere of road signing for companies specialising in the field of road engineering. It has been present in the Czech market already since 2003 (that time known as SES CZ, s. r. o.). Residing in Prague the company has its subsidiary in České Budějovice.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Fotogalerie
Montáž zábradelních svodidelPráce na uzavírkáchMontáž městkého informačního systému

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Řízení železniční dopravy 1. částŘízení železniční dopravy 1. část (148x)
Článek se ve dvou dílech zabývá řízením železniční dopravy. Problematika řízení železniční dopravy je v rámci jednotlivý...
Řízení železniční dopravy – 2. částŘízení železniční dopravy – 2. část (113x)
Druhá část článku z oboru železniční dopravy, zabývajícího se konkrétně tématem jejího řízení, vysvětluje základní aspek...
Okružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatkyOkružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatky (96x)
V minulém roce médii proběhly informace typu, „kruhových objezdů je hodně“, „v některých případech jsou zbytečné a nesmy...

NEJlépe hodnocené související články

Oprava železničního svršku na trati Velký Osek – KolínOprava železničního svršku na trati Velký Osek – Kolín (5 b.)
Na 6,5 kilometru dlouhém mezistaničním úseku dvoukolejné trati stavbaři odstranili vady snižující komfortní užívání trat...
„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“ (5 b.)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Radim Čáp, ředitel divize 4 Metrostavu a zároveň člen představenstva, který má na...
Obchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEAObchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEA (5 b.)
Nově budovaný severní obchvat Opavy (I/11 Opava, severní obchvat - východní část) má výrazně ulevit dopravní situaci v m...

NEJdiskutovanější související články

Brána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v PodolskuBrána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v Podolsku (5x)
Původní most v obci Podolsko postavený v letech 1847 – 1848 přestal počátkem dvacátých let minulého století vyhovovat do...
Na silnice míří nová svodidlaNa silnice míří nová svodidla (4x)
ArcelorMittal Ostrava prostřednictvím své dceřiné společnosti ArcelorMittal Distribution Solutions Czech Republic pokrač...
NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“ (4x)
„Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR,“ řekl Ing. Marcel Rückl, porad...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice