KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Zajímavosti    Silniční záchytné systémy OMO při opravě Nuselského mostu v Praze

Silniční záchytné systémy OMO při opravě Nuselského mostu v Praze

Publikováno: 13.2.2018
Rubrika: Zajímavosti

Od roku 2013 probíhala ve čtyřech etapách celková rekonstrukce Nuselského mostu v Praze. Její součástí byla při výměně mostního svršku i instalace nových certifikovaných záchytných systémů.

Jedním ze základních požadavků na nová svodidla byly jejich parametry, hlavně z důvodů přiléhajících chodníků u tříproudových vozovek, tzn. zejména jejich pracovní šířka. Technickým požadavkům vyhovovaly systémy OMO, které mají při požadované úrovni zadržení jedny z nejmenších pracovních šířek.

Tab. 1 – Vybrané parametry mostních svodidel OMO

PARAMETRY / TYP SVODIDLA MS4/H2 ZMS4/H2

Pracovní šířka W (m) (Zkouška TB51)

0,70 0,78

Prudkost nárazu ASI (Zkouška TB11)

1,25 1,10

Během první etapy rekonstrukce v roce 2013 tak byla ve středním dělícím pásu instalována spolu s VO jednostranná mostní ocelová svodidla, typ MS4/H2.

V srpnu 2016 začala čtvrtá etapa, během níž došlo mj. k celkové demolici a nové výstavbě chodníkové části a venkovních říms a následném osazení jednostranného zábradelního ocelového svodidla ZMS4/H2. Nejprve ve směru do centra a v roce 2017 souběžně s ukončením rekonstrukce mostu ve směru z centra Prahy.

KONTAKT na dodavatele záchytných systémů:
STAVBY OMO s. r. o.
Velká 24, 753 01 Hranice
Ing. Jaroslav Číhal, tel.: +420 604 695 847
e-mail: cihal@cihal-omo.cz 

www.stavby-omo 
www.svodidla-omo.cz 

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


Fotogalerie
Nuselský most s nainstalovanými středovými svodidly MS4/H2Středová mostní svodidla OMO MS4/H2 na mostěJednostranné mostní svodidlo MS4/H2Ocelové zábradelní svodidlo ZMS4/H2

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Řízení železniční dopravy 1. částŘízení železniční dopravy 1. část (181x)
Článek se ve dvou dílech zabývá řízením železniční dopravy. Problematika řízení železniční dopravy je v rámci jednotlivý...
Okružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatkyOkružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatky (112x)
V minulém roce médii proběhly informace typu, „kruhových objezdů je hodně“, „v některých případech jsou zbytečné a nesmy...
Řízení železniční dopravy – 2. částŘízení železniční dopravy – 2. část (112x)
Druhá část článku z oboru železniční dopravy, zabývajícího se konkrétně tématem jejího řízení, vysvětluje základní aspek...

NEJlépe hodnocené související články

Oprava železničního svršku na trati Velký Osek – KolínOprava železničního svršku na trati Velký Osek – Kolín (5 b.)
Na 6,5 kilometru dlouhém mezistaničním úseku dvoukolejné trati stavbaři odstranili vady snižující komfortní užívání trat...
„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“ (5 b.)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Radim Čáp, ředitel divize 4 Metrostavu a zároveň člen představenstva, který má na...
Obchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEAObchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEA (5 b.)
Nově budovaný severní obchvat Opavy (I/11 Opava, severní obchvat - východní část) má výrazně ulevit dopravní situaci v m...

NEJdiskutovanější související články

Brána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v PodolskuBrána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v Podolsku (5x)
Původní most v obci Podolsko postavený v letech 1847 – 1848 přestal počátkem dvacátých let minulého století vyhovovat do...
Na silnice míří nová svodidlaNa silnice míří nová svodidla (4x)
ArcelorMittal Ostrava prostřednictvím své dceřiné společnosti ArcelorMittal Distribution Solutions Czech Republic pokrač...
NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“ (4x)
„Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR,“ řekl Ing. Marcel Rückl, porad...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice