KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    Silnice z Dlouhé Loučky do Křenova bude bezpečnější

Silnice z Dlouhé Loučky do Křenova bude bezpečnější

Publikováno: 13.9.2007, Aktualizováno: 23.11.2008 21:50
Rubrika: Aktuality

Podstatně větší komfort a především daleko vyšší bezpečnost poskytuje nyní po komplexní rekonstrukci silnice II/368 v úseku mezi obcemi Dlouhá Loučka a Křenov. Na téměř dvoukilometrovém úseku spojujícím Letovice s Moravskou Třebovou byl opraven povrch vozovky, propustky, krajnice a bylo vyměněno vodorovné a svislé dopravní značení. Rekonstrukci v ceně více než 22 miliony korun provedla společnost Skanska DS od května do srpna roku 2007. Investorem byl Pardubický kraj s přispěním Evropské investiční banky.

„Rekonstrukce silnice začala sanací okrajů vozovky, které byly poškozeny těžkými vozidly. V květnu a začátkem června jsme v celém úseku zpevnili poškozené okraje vozovky, poté jsme zbrousili její povrch a v polovině června jsme položili dvě nové vrstvy asfaltu,“ říká mistr Petr Janoš ze společnosti Skanska DS.

Dále pracovníci Skanska DS obnovili stávající narušené propustky a v Křenově rozšířil vozovku až o 50 cm. Na závěr zpevnili a rozšířili krajnice, vyčistili příkopy a v celém úseku vyměnili dopravní značení.

Modernizace silnice si vynutila od 22. května částečnou a od 4. do 20. června úplnou uzavírku. Výjimku měly linkové autobusy, hasiči, vozidla záchranné služby a obyvatelé Křenova. „Děkujeme lidem z Dlouhé Loučky i Křenova za trpělivost během dopravních omezení. Odměnou jim je kvalitní a bezpečná silnice v jejich obcích,“ dodal Janoš.

V současné době pokračují další práce na hlavním tahu mezi Letovicemi a Moravskou Třebovou, a to v obci Dlouhá Loučka. V listopadu zde bude dokončen průtah obcí v délce 2,7 kilometru a zároveň budou opraveny i dva mosty.

Základní údaje:
Název projektu: Modernizace silnice II/368 Dlouhá Loučka - Křenov
Lokalita: Pardubický kraj
Investor: Pardubický kraj
Projektant: Jiří Šejnoha
Zhotovitel: Skanska DS
Doba výstavby: květen - srpen 2007
Délka úseku: 1,74 km

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Nové mapy postupu výstavby dálnic a rychlostních silnic v letech 2008 - 2010 (49x)
Zatímco v letech 2001 - 2005 bylo na území České republiky uvedeno do provozu pouze 89 kilometrů dálnic a rychlostních s...
Spustili jsme novou podobu webových stránek! (47x)
Vážené čtenářky a čtenáři časopisu SILNICE ŽELEZNICE, po více než 10 letech se od roku 2020 změnila tvář on-line verze ...
Dálnicemi se mají stát železniční koridory (44x)
Železnice jako důležitá součást dopravní infrastruktury musí být moderní a konkurenceschopná. Bez budování tranzitních k...

NEJlépe hodnocené související články

Praha bude mít další čtyřkolejný traťový úsek (5 b.)
Začíná přestavba důležité spojnice Prahy a Berouna podél řeky Berounky. Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) dnes sla...
Vlaky na Teplicku zrychlí, lidé z Litvínova získají přímé spojení s krajskou metropolí (5 b.)
Železnice v podkrušnohorské oblasti Ústeckého kraje projde v následujícím období výraznou proměnou. Správa železniční do...
Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (5 b.)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...

NEJdiskutovanější související články

Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (1x)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...
Český vynález přináší revoluci do stavebnictví. Skanska začala používat recyklovaný betonČeský vynález přináší revoluci do stavebnictví. Skanska začala používat recyklovaný beton (1x)
Zbytky ze zdemolovaných staveb představují až polovinu všech odpadů vyprodukovaných v České republice. Kameniva, které j...
Dálnice D47 se osvědčila - šetří čas i peníze řidičů (1x)
Loni v listopadu byl mezi Bělotínem a Bílovcem zprovozněn poslední chybějící úsek dálnice D1 z Lipníku nad Bečvou do Ost...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice