KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Zajímavosti    Sika One Shot Systém

Sika One Shot Systém

Publikováno: 28.11.2017
Rubrika: Zajímavosti

Společnost Sika CZ, s. r. o. je dceřinou společností švýcarského výrobce specializovaných stavebních hmot Sika AG a na českém trhu působí od roku 1993. Od začátku předávala své dlouhodobé zahraniční know-how v mnoha oblastech ve stavebnictví a v průmyslové výroby. Dnes společnost Sika představuje dodavatele kompletních a prověřených řešení pro stavebnictví a neustále přináší inovativní produkty a postupy pro zachování trvale udržitelné hodnoty staveb.

Mezi novinky na trhu v ČR patří stříkané hydroizolační systémy, jako je třeba Sika One Shot System, který prošel dlouhým vývojem a ověřováním v zahraničí a dnes jej můžeme spolehlivě uplatnit na našem trhu.

Den namísto týdne: Systém Sika One Shot představuje nové možnosti pro hydroizolaci. Práce, která běžně trvá jeden týden pomocí tradičních metod, může nyní být dokončena během jednoho dne. Přínosem je výrazné snížení odstávek a souvisejících nákladů a snížení pracovních výdajů.

BĚŽNÝ POSTUP

Na podklad je nejprve nanesena penetrace. Potom se aplikuje vodotěsná membrána Sikalastic®-8800, následně – jako třetí krok – další vrstva membrány + agregát – křemičitý písek, AlOx, korund nebo další, dle místních schválení a příslušných zatížení. Stříká se společně pod tlakem s membránou Sikalastic®-8800 v jediném kroku bez přebytku a okamžitě se nalepí na povrch. 

Plocha je finálně pečetěna uzavíracím nátěrem Sikafloor® pro vnitřní nebo venkovní prostory s ochranou proti UV záření.

HLAVNÍ VÝHODY

  • Úspora materiálu – snížení spotřeby písku ve srovnání s konvenčními manuálními metodami (cca 1,5 – 3,0 kg místo 6 – 8 kg)
  • Úspora času – celý systém v jednom dni
  • Přebytečný písek není nutné odstraňovat, všechen se spojí s membránou
  • Snížení počtu pracovníků v realizačním týmu
  • Vysoká trvanlivost
  • Rychle vytvrzující systém
  • Vysoce flexibilní systém
  • Trvale odolný proti vodě a povětrnostním podmínkám
  • Protismykový

PRACOVNÍ POSTUP V JEDNOM DNI

Penetrační nátěr + izolační vrstva (obr. 1)
8:00 hod. – penetrace rychle vytvrzujícím nátěrem Sika® Concrete Primer a za 30 minut nástřik hydroizolační membrány Sikalastic ®-8800 v tloušťce 1,5 mm.

Obrusná vrstva s přesypem (obr. 2)
12:00 hod. – stříkání obrusné vrstvy Sikalastic®-8800 současně s křemičitým pískem, který vytvoří protismykový povrch.

Uzavírací nátěr (obr. 3)
14:30 hod. – aplikace vrchní vrstvy Sikafloor®-359 N válečkem.

Plocha je v provozu (obr. 4)

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


Fotogalerie
Obr. 1 Penetrační nátěr + izolační vrstvaObr. 2 Obrusná vrstva s přesypemObr. 3 Uzavírací nátěrObr. 4 Plocha je v provozu

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Řízení železniční dopravy 1. částŘízení železniční dopravy 1. část (180x)
Článek se ve dvou dílech zabývá řízením železniční dopravy. Problematika řízení železniční dopravy je v rámci jednotlivý...
Řízení železniční dopravy – 2. částŘízení železniční dopravy – 2. část (116x)
Druhá část článku z oboru železniční dopravy, zabývajícího se konkrétně tématem jejího řízení, vysvětluje základní aspek...
Okružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatkyOkružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatky (115x)
V minulém roce médii proběhly informace typu, „kruhových objezdů je hodně“, „v některých případech jsou zbytečné a nesmy...

NEJlépe hodnocené související články

Oprava železničního svršku na trati Velký Osek – KolínOprava železničního svršku na trati Velký Osek – Kolín (5 b.)
Na 6,5 kilometru dlouhém mezistaničním úseku dvoukolejné trati stavbaři odstranili vady snižující komfortní užívání trat...
„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“ (5 b.)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Radim Čáp, ředitel divize 4 Metrostavu a zároveň člen představenstva, který má na...
Obchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEAObchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEA (5 b.)
Nově budovaný severní obchvat Opavy (I/11 Opava, severní obchvat - východní část) má výrazně ulevit dopravní situaci v m...

NEJdiskutovanější související články

Brána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v PodolskuBrána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v Podolsku (5x)
Původní most v obci Podolsko postavený v letech 1847 – 1848 přestal počátkem dvacátých let minulého století vyhovovat do...
Na silnice míří nová svodidlaNa silnice míří nová svodidla (4x)
ArcelorMittal Ostrava prostřednictvím své dceřiné společnosti ArcelorMittal Distribution Solutions Czech Republic pokrač...
NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“ (4x)
„Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR,“ řekl Ing. Marcel Rückl, porad...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice