KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Zajímavosti    ŘSD podepsalo smlouvu na první část prací modernizace D1 mezi Humpolcem a Větrným Jeníkovem

ŘSD podepsalo smlouvu na první část prací modernizace D1 mezi Humpolcem a Větrným Jeníkovem

Publikováno: 19.7.2019
Rubrika: Zajímavosti

Ředitelství silnic a dálnic podepsalo smlouvu na první část prací v rámci modernizovaného úseku dálnice D1 mezi Humpolcem a Větrným Jeníkovem. Práce mohou začít bezodkladně.

Po odstoupení ŘSD ČR od smlouvy s původním zhotovitelem (sdružení TGS JOINT VENTURE zastoupeného společností GEOSAN GROUP a. s.) byla stavba „D1 modernizace – úsek 12, EXIT 90 Humpolec – EXIT 104 Větrný Jeníkov“ zanechána v rozestavěném stavu. Zejména z důvodu silně opotřebovaného a částečně nefunkčního systému odvodnění dálnice (kanalizace i drenáže) v úseku 91,240 – 94,100, nefunkční drenáže ve středním dělicím pásu dálnice v úseku cca 94,100 – 97,800 a havarijního stavu vozovky velké částí daného úseku dálnice přistoupilo ŘSD ČR bezodkladně k výběru nového zhotovitele.

S ohledem na naléhavost byla stavba „D1 modernizace – úsek 12, EXIT 90 Humpolec – EXIT 104 Větrný Jeníkov“ rozdělena. Práce, které budou provedeny v letošním roce na dálnici, byly soutěženy ve zkráceném výběrovém řízení. K podání nabídky bylo vyzváno celkem 7 firem, které se již účastnily modernizace D1 na ostatních úsecích, kde provedly kvalitní práci. S nabídkou 640 mil. Kč (bez DPH) zvítězila společnost Skanska.

Během letošní stavební sezóny budou provedeny následující práce:

  • Nezbytné opravy před modernizací
  • Práce ve středním dělícím pásu v km 91,210 – 98,000
  • Modernizace levého jízdního pásu v km 98,000 – 104,817

Další práce budou soutěženy v rámci standardního výběrového řízení:

  • Dostavba nadjezdu na sil. III. třídy mezi obcí Bystrá a městem Humpolec – probíhá zpracování zadávací dokumentace.


Zbytek stavebních prací (tj. modernizace ¾ rozsahu modernizovaných vozovek dálnice včetně souvisejících prací) – probíhá zpracování zadávací dokumentace, zahájení zadávacího řízení se předpokládá v květnu tohoto roku a zahájení stavebních prací začátkem stavební sezóny roku 2020. Dle předpokladu budou hlavní stavební práce na dálnici D1 v úseku EXIT 90 Humpolec – EXIT 104 Větrný Jeníkov dokončeny v říjnu 2020 s tím, že v první polovině r. 2021 budou probíhat dokončovací práce vyžadující pouze lokální omezení provozu na dálnici.

Zdroj: MD ČR, ŘSD

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


Fotogalerie
ŘSD podepsalo smlouvu na první část prací modernizace D1 mezi Humpolcem a Větrným Jeníkovem

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Řízení železniční dopravy 1. částŘízení železniční dopravy 1. část (179x)
Článek se ve dvou dílech zabývá řízením železniční dopravy. Problematika řízení železniční dopravy je v rámci jednotlivý...
Okružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatkyOkružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatky (120x)
V minulém roce médii proběhly informace typu, „kruhových objezdů je hodně“, „v některých případech jsou zbytečné a nesmy...
Řízení železniční dopravy – 2. částŘízení železniční dopravy – 2. část (114x)
Druhá část článku z oboru železniční dopravy, zabývajícího se konkrétně tématem jejího řízení, vysvětluje základní aspek...

NEJlépe hodnocené související články

Oprava železničního svršku na trati Velký Osek – KolínOprava železničního svršku na trati Velký Osek – Kolín (5 b.)
Na 6,5 kilometru dlouhém mezistaničním úseku dvoukolejné trati stavbaři odstranili vady snižující komfortní užívání trat...
„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“ (5 b.)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Radim Čáp, ředitel divize 4 Metrostavu a zároveň člen představenstva, který má na...
Obchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEAObchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEA (5 b.)
Nově budovaný severní obchvat Opavy (I/11 Opava, severní obchvat - východní část) má výrazně ulevit dopravní situaci v m...

NEJdiskutovanější související články

Brána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v PodolskuBrána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v Podolsku (5x)
Původní most v obci Podolsko postavený v letech 1847 – 1848 přestal počátkem dvacátých let minulého století vyhovovat do...
Na silnice míří nová svodidlaNa silnice míří nová svodidla (4x)
ArcelorMittal Ostrava prostřednictvím své dceřiné společnosti ArcelorMittal Distribution Solutions Czech Republic pokrač...
NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“ (4x)
„Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR,“ řekl Ing. Marcel Rückl, porad...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice