KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    Rozšíření velkého městského okruhu v Brně

Rozšíření velkého městského okruhu v Brně

Publikováno: 9.7.2007, Aktualizováno: 27.11.2008 23:21
Rubrika: Aktuality

Ředitelství silnic a dálnic ČR 28. června 2007 dokončilo rozsáhlou stavbu na území města Brna, bezprostředně navazující na vyústění západního dálničního přivaděče z D1 Pisáreckým tunelem 'Pražské radiály', označovanou jako 'křižovatka Hlinky'. Výstavba začala v samotném závěru roku 2003 a celkově se proinvestovalo přes 2,6 miliardy korun.


Celkově bylo proinvestovalo přes 2,6 miliardy korun

Stavba vyřeší křížení značných intenzit individuální dopravy s kapacitní tramvajovou tratí a velkými intenzitami autobusové hromadné dopravy ve velmi stísněném dopravním koridoru (úsek VMO Bauerova - Žabovřeská, trasa Hlinky - Pisárecká). 'Řešený úsek je významnou součástí základního komunikačního systému města Brna, současně však i silniční sítě České republiky v trase mezinárodního tahu E461. Realizace jedné ze staveb velkého městského okruhu je z celkového pohledu dalším krokem k postupnému cíli ochrany brněnských městských částí před silnou dopravou,' říká generální ředitel ŘSD Alfred Brunclík.
Hlavní trasa nové silnice je dlouhá 1,16 km, součástí ovšem byla i úprava tramvajové trasy v délce 760 metrů, most (galerie) nad okruhem v délce 310 metrů či výsadba 378 stromů.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Spustili jsme novou podobu webových stránek! (60x)
Vážené čtenářky a čtenáři časopisu SILNICE ŽELEZNICE, po více než 10 letech se od roku 2020 změnila tvář on-line verze ...
Nové mapy postupu výstavby dálnic a rychlostních silnic v letech 2008 - 2010 (52x)
Zatímco v letech 2001 - 2005 bylo na území České republiky uvedeno do provozu pouze 89 kilometrů dálnic a rychlostních s...
Dálnicemi se mají stát železniční koridory (39x)
Železnice jako důležitá součást dopravní infrastruktury musí být moderní a konkurenceschopná. Bez budování tranzitních k...

NEJlépe hodnocené související články

Praha bude mít další čtyřkolejný traťový úsek (5 b.)
Začíná přestavba důležité spojnice Prahy a Berouna podél řeky Berounky. Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) dnes sla...
Vlaky na Teplicku zrychlí, lidé z Litvínova získají přímé spojení s krajskou metropolí (5 b.)
Železnice v podkrušnohorské oblasti Ústeckého kraje projde v následujícím období výraznou proměnou. Správa železniční do...
Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (5 b.)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...

NEJdiskutovanější související články

Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (1x)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...
Český vynález přináší revoluci do stavebnictví. Skanska začala používat recyklovaný betonČeský vynález přináší revoluci do stavebnictví. Skanska začala používat recyklovaný beton (1x)
Zbytky ze zdemolovaných staveb představují až polovinu všech odpadů vyprodukovaných v České republice. Kameniva, které j...
Dálnice D47 se osvědčila - šetří čas i peníze řidičů (1x)
Loni v listopadu byl mezi Bělotínem a Bílovcem zprovozněn poslední chybějící úsek dálnice D1 z Lipníku nad Bečvou do Ost...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice