KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Tunely    Řidiče v Praze čeká o dvou víkendech omezení průjezdu tunelů

Řidiče v Praze čeká o dvou víkendech omezení průjezdu tunelů

Publikováno: 7.4.2011, Aktualizováno: 8.4.2011 09:20
Rubrika: Tunely

Během následujících dvou víkendů čeká řidiče omezení průjezdu Komořanského a Lochkovského tunelu na Pražském okruhu. Od tohoto pátku do neděle a stejně tak další týden bude kvůli údržbě v obou tunelech v provozu obousměrně pouze jedna tunelová trouba, informovala ČTK mluvčí pražského magistrátu Tereza Krásenská. Dodala, že uzávěry budou mít vliv na plynulost dopravy.

První etapa údržby a servisu technologií v tunelech se uskuteční od 8. dubna 8:00 do 10. dubna 15:00. V té době bude uzavřena levá tunelová trouba Komořanského tunelu a v pravé bude obousměrný provoz. V Lochkovském tunelu bude zavřena pravá trouba a obousměrný provoz bude v levé.

Druhá etapa uzavírky od 15. dubna 08:00 do 17. dubna 15:00 bude v pravé části Komořanského tunelu a v levé Lochkovského tunelu. Druhá část v obou tunelech bude opět obousměrně průjezdná. Krásenská upřesnila, že levá a pravá tunelová trouba je myšlena ve směru od dálnice D1 k D5.

Podle Krásenské jde o historicky první takto významné omezení na Pražském okruhu od doby jeho uvedení do provozu. Doba trvání prací pátek až neděle je podle investora, Ředitelství silnic a dálnic ČR, dána technologickým postupem servisních činností a nelze ji zkrátit.

Pražský magistrát proto žádá řidiče, aby věnovali zvýšenou pozornost dopravní situaci v uvedených místech, protože i případná drobná nehoda může významně zkomplikovat provoz na této důležité trase.
 

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor

Společnost KONSTRUKCE Media, s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Asfaltové vozovky v tunelechAsfaltové vozovky v tunelech (121x)
V současné době je v ČR legislativně umožněno používat do silničních tunelů delších než 1 km pouze vozovky s cementobeto...
Nejdelší železniční tunel Březno v provozu (88x)
Zhruba před rokem byla zprovozněna na železniční trati Praha – Chomutov v traťovém úseku Březno u Chomutova &ndash...
Tunel Čebrať v rámci budované dálnice D1 na Slovensku v úseku Hubová – IvachnováTunel Čebrať v rámci budované dálnice D1 na Slovensku v úseku Hubová – Ivachnová (47x)
Společnost OHL ŽS, a. s. realizuje jako vedoucí účastník sdružení se společností VÁHOSTAV-SK, a. s. téměř 15 km dálnice ...

NEJlépe hodnocené související články

Ejpovické tunely – průběh výstavbyEjpovické tunely – průběh výstavby (5 b.)
V závěru loňského roku byly do provozu uvedeny oba ejpovické tunely. Jako první byl dne 15. listopadu 2018 zprovozněn ji...
Tunel Čebrať v rámci budované dálnice D1 na Slovensku v úseku Hubová – IvachnováTunel Čebrať v rámci budované dálnice D1 na Slovensku v úseku Hubová – Ivachnová (5 b.)
Společnost OHL ŽS, a. s. realizuje jako vedoucí účastník sdružení se společností VÁHOSTAV-SK, a. s. téměř 15 km dálnice ...
Kolektor Hlávkův mostKolektor Hlávkův most (5 b.)
Kolektory mají v Praze bohatou tradici. Jejich výstavba byla zahájena v roce 1969 a k zásadnímu rozvoji došlo v devadesá...

NEJdiskutovanější související články

Votický železniční tunel – technické řešení a zkušenosti z výstavbyVotický železniční tunel – technické řešení a zkušenosti z výstavby (6x)
Hloubený dvoukolejný tunel Votický má v rámci České republiky hned několik prvenství. S délkou 590 m je nejdelším hloube...
Ejpovické tunely: historie projektové přípravy a současnost výstavbyEjpovické tunely: historie projektové přípravy a současnost výstavby (1x)
V současnosti probíhá realizace nejdelšího železničního tunelu v ČR, z katastru obce Kyšice mezi Ejpovicemi do Plzně. Pr...
Realizace tunelů 4. koridoru Votice – BenešovRealizace tunelů 4. koridoru Votice – Benešov (1x)
Příspěvek popisuje realizaci staveb dvoukolejných tunelů – Tomického I. a II., Olbramovického, Votického a Zahradn...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice