KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    Rada kraje odložila realizaci mimoúrovňového křížení v Třinci – Balinách

Rada kraje odložila realizaci mimoúrovňového křížení v Třinci – Balinách

Publikováno: 6.9.2007, Aktualizováno: 30.11.2008 10:03
Rubrika: Aktuality

Rada kraje na své 140. schůzi zhodnotila předložené nabídky na veřejnou zakázku „Mimoúrovňové propojení silnice II/468 a průmyslové zóny v Třinci – Balinách“ a rozhodla o jejím odložení.

Důvodem pro toto rozhodnutí byla výrazně vyšší finanční náročnost nabídky na realizaci stavby ve srovnání s původním předpokladem, vycházejícím z rozpočtu projektanta. „Stavební společnosti nám musí transparentně a přesvědčivě vyargumentovat, proč předpokládají náklady o 42% vyšší než byl finanční objem stavebních prací dle rozpočtu projektanta“ uvedl náměstek hejtmana Pavol Lukša. Smlouva uzavřená mezi Státním fondem dopravní infrastruktury a Správou silnic Moravskoslezského kraje garantuje nižší objem finančních prostředků, než byly objemy předložené v nabídkách všech firem, které se zúčastnily veřejné zakázky. Dle předešlých konzultací se Státní fond dopravní infrastruktury nebrání projednat navýšení částky v rozpočtu na rok 2008, v současné době to však nelze plně garantovat. „Nyní je třeba pečlivě porovnat a odůvodnit rozdíly mezi rozpočtem projektanta a rozpočty stavebních společností“ doplnil další podrobnosti náměstek hejtmana Pavol Lukša.
Po provedené analýze Rada kraje - vzhledem k úspoře času to bude pravděpodobně korespondenční formou, rozhodne, jaký bude další postup. „Cílem je samozřejmě začít s realizací co nejdříve tak, abychom se co nejméně vzdálili původním termínům“ konstatoval hejtman kraje Evžen Tošenovský.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Nové mapy postupu výstavby dálnic a rychlostních silnic v letech 2008 - 2010 (49x)
Zatímco v letech 2001 - 2005 bylo na území České republiky uvedeno do provozu pouze 89 kilometrů dálnic a rychlostních s...
Spustili jsme novou podobu webových stránek! (47x)
Vážené čtenářky a čtenáři časopisu SILNICE ŽELEZNICE, po více než 10 letech se od roku 2020 změnila tvář on-line verze ...
Dálnicemi se mají stát železniční koridory (44x)
Železnice jako důležitá součást dopravní infrastruktury musí být moderní a konkurenceschopná. Bez budování tranzitních k...

NEJlépe hodnocené související články

Praha bude mít další čtyřkolejný traťový úsek (5 b.)
Začíná přestavba důležité spojnice Prahy a Berouna podél řeky Berounky. Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) dnes sla...
Vlaky na Teplicku zrychlí, lidé z Litvínova získají přímé spojení s krajskou metropolí (5 b.)
Železnice v podkrušnohorské oblasti Ústeckého kraje projde v následujícím období výraznou proměnou. Správa železniční do...
Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (5 b.)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...

NEJdiskutovanější související články

Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (1x)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...
Český vynález přináší revoluci do stavebnictví. Skanska začala používat recyklovaný betonČeský vynález přináší revoluci do stavebnictví. Skanska začala používat recyklovaný beton (1x)
Zbytky ze zdemolovaných staveb představují až polovinu všech odpadů vyprodukovaných v České republice. Kameniva, které j...
Dálnice D47 se osvědčila - šetří čas i peníze řidičů (1x)
Loni v listopadu byl mezi Bělotínem a Bílovcem zprovozněn poslední chybějící úsek dálnice D1 z Lipníku nad Bečvou do Ost...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice