KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Zajímavosti    První úseky R1 na Slovensku financované pomocí PPP jsou již v provozu

První úseky R1 na Slovensku financované pomocí PPP jsou již v provozu

Publikováno: 27.12.2011
Rubrika: Zajímavosti

pátek 28. října ministr dopravy, výstavby a regionálního rozvoje Slovenské republiky Ján Figeľ slavnostně otevřel tři nové úseky rychlostní komunikace R1 na Slovensku, které byly vybudovány v rámci projektu PPP. Pásku společně s ním přestřihli mimo jiné předseda Národní rady SR Pavol Hrušovský nebo generální ředitel EUROVIA CS Martin Borovka.

Nová 46kilometrová rychlostní komunikace v okolí Nitry zlepší plynulost dopravy, řidičům a cestujícím zároveň poskytne vyšší bezpečnost. Umožní plynulý přejezd po rychlostní silnici R1 od Trnavy až do Banské Bystrice. Silnice také přispěje ekonomickému rozvoji země, snížení rozdílů mezi regiony či zvýšení atraktivity území pro investory. Novou cestu vedoucí mezi Nitrou a Tekovskými Nemci doplní v červenci 2012 ještě čtvrtý úsek, a to severní obchvat Banské Bystrice. Výstavba všech čtyř úseků započala v září 2009.

Zhotovitelem stavby byla Granvia Construction, s. r. o., jejímž vlastníkem je EUROVIA CS, a. s., česká jednička v oblasti dopravně-inženýrského stavitelství.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Fotogalerie
Slavnostní přestřižení pásky.

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Řízení železniční dopravy 1. částŘízení železniční dopravy 1. část (111x)
Článek se ve dvou dílech zabývá řízením železniční dopravy. Problematika řízení železniční dopravy je v rámci jednotlivý...
Okružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatkyOkružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatky (72x)
V minulém roce médii proběhly informace typu, „kruhových objezdů je hodně“, „v některých případech jsou zbytečné a nesmy...
Řízení železniční dopravy – 2. částŘízení železniční dopravy – 2. část (70x)
Druhá část článku z oboru železniční dopravy, zabývajícího se konkrétně tématem jejího řízení, vysvětluje základní aspek...

NEJlépe hodnocené související články

Oprava železničního svršku na trati Velký Osek – KolínOprava železničního svršku na trati Velký Osek – Kolín (5 b.)
Na 6,5 kilometru dlouhém mezistaničním úseku dvoukolejné trati stavbaři odstranili vady snižující komfortní užívání trat...
„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“ (5 b.)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Radim Čáp, ředitel divize 4 Metrostavu a zároveň člen představenstva, který má na...
Obchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEAObchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEA (5 b.)
Nově budovaný severní obchvat Opavy (I/11 Opava, severní obchvat - východní část) má výrazně ulevit dopravní situaci v m...

NEJdiskutovanější související články

Brána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v PodolskuBrána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v Podolsku (5x)
Původní most v obci Podolsko postavený v letech 1847 – 1848 přestal počátkem dvacátých let minulého století vyhovovat do...
Na silnice míří nová svodidlaNa silnice míří nová svodidla (4x)
ArcelorMittal Ostrava prostřednictvím své dceřiné společnosti ArcelorMittal Distribution Solutions Czech Republic pokrač...
NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“ (4x)
„Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR,“ řekl Ing. Marcel Rückl, porad...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice