KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Zajímavosti    Prezentace staveb společnosti SDS EXMOST, spol. s r. o. realizovaných v roce 2013

Prezentace staveb společnosti SDS EXMOST, spol. s r. o. realizovaných v roce 2013

Publikováno: 2.12.2013
Rubrika: Zajímavosti

V souvislosti s realizovanými stavbami v loňském roce prezentujeme několik technicky náročných staveb, na kterých byla společnost SDS EXMOST spol. s r. o. buď generálním dodavatelem anebo členem sdružení. Významnou měrou se naše společnost podílí na spodních a vrchních stavbách při výstavbě mostů v Polsku při realizaci dálnice „Budowę autostrady A-4, odcinek Rzeszów (węzeł Rzeszów Wschodni) – Jaroslaw (węzeł Wierzbna) od km 581+250 do km 622+450”. Dále rekonstrukce mostu evid. č. 150-026 na silnici II/150 v Havlíčkůvě Brodě, nově budované stavby mostů na Přeložce silnice I/35 Valašské Meziříčí – Lešná, 2.etapa novostavba lávku přes Jizeru v Semilech u stadionu a lávky Greenways Jizera v úseku Dolánky – Líšný.

BUDOWĘ AUTOSTRADY A-4, ODCINEK RZESZÓW (WĘZEŁ RZESZÓW WSCHODNI) - JAROSLAW (WĘZEŁ WIERZBNA) OD KM 581 + 250 DO KM 622 + 450
Stavební práce zahájeny v srpnu 2011 a ukončeny v květnu 2014. Jedná se o dálniční mosty WA-4, MA/PZ 6, WA 8, WA 9 a nadjezd WD-2. Při výstavbě betonových konstrukcí bylo použito bednění Doka. Investorem stavby je Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA), Varšava, Oddział GDDKiA v Řešově.

REKONSTRUKCE MOSTU EVID. Č. 150-026 NA SILNICI II/150 V HAVLÍČKOVĚ BRODĚ
Historický most převádí komunikaci II/150 přes řeku Sázavu a cyklostezku na pravém břehu řeky. Oprava probíhala v termínu od dubna 2012 do června 2013. Klenby, část horní stavby a spodní stavba byly během rekonstrukce ponechány. Nová nadbetonovaná deska NK, živičná vozovka, chodníky, zábradlí a VO. Investorem stavby byl kraj Vysočina.

PŘELOŽKA SILNICE I/35 VALAŠSKÉ MEZIŘÍČÍ - LEŠNÁ, 2. ETAPA
Výstavba mostů zahájena v létě 2012, plánovaný termín dokončení všech stavebních prací na mostech je plánováno na prosinec 2013. Investorem je ŘSD ČR, správa Zlín.

SO 205 MOST NA PŘELOŽCE SILNICE III/0487 PŘES PŘELOŽKU SILNICE I/35 V KM 2,313
Most o třech polích, délka NK 89 m, rozpětí jednotlivých polí 25,5 + 37 + 24,5 m, šířka mostu 11,3 m, výška nad terénem 9,2 m, plocha NK 961 m2. Založení na vrtaných pilotách. NK trámová, monolitická z dodatečně předpjatého betonu.

SO 208 MOST NA SILNICI II. TŘÍDY PŘES PŘELOŽKU POTOKA STRUHY V KM 3,424
Monolitická železobetonová klenba o jednom poli, délka 7,7 m, šířka 9 m, výška nad terénem 2,78 m, plocha NK 69,42 m2. Z důvodu omezení přítoku vody objekt založen v larsenové jímce plošně.

LÁVKA PŘES JIZERU V SEMILECH U STADIONU
Novostavba lávky pro pěší se zavěšenou mostovkou s trubkovým hlavním obloukem výškově zakřiveným do tvaru paraboly, mostovka je půdorysně esovitě zakřivena, výškově ve vrcholovém oblouku o rozpětí 43,204 m. Mostovku tvoří dvojice trubkových nosníků se železobetonovou deskou NK. Délka mostu je 46,774 m. Stavba byla zahájena v dubnu 2012 a zprovozněna v prosinci 2012. Investorem je Město Semily.

LÁVKA GREENWAYS JIZERA V ÚSEKU DOLÁNKY - LÍŠNÝ
Nejdůležitějšími objekty cyklostezky jsou dvě nové lávky R2.201 Most-lávka A přes Jizeru Rakousy-Křížky a R2.202 Most-lávka B přes Jizeru Malá Skála pod Vesetou. Obě lávky jsou visuté konstrukce. Výstavba obou objektů byla zahájena v srpnu 2012 a dokončena v červnu letos. Dvojice hlavních táhel je vedena přes pylony a kotvena k samostatným kotevním blokům. Jsou použita táhla PROTAH. Investorem stavby bylo sdružení Český ráj.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor

www.exmost.cz


Fotogalerie
WD-2, délka přemostění 75 m, plocha NK 668 m2, šířka mostu 11,1 m, výška mostu nad terénem 5,25 m, objem betonu NK 310 m3WA-4, délka přemostění 105,1 m, plocha NK 3 174 m2, šířka mostů 2 × 18,45 m, výška mostů nad terénem 8,1 m, objem betonu NK 1 206 m3MA/PZ 6, délka přemostění 18,3 m, plocha NK 581 m2, šířka mostů 2 × 16,9 m, výška mostů nad terénem 6,18 m, objem betonu NK 476 m3WA-8, délka přemostění 22,8 m, plocha NK 962 m2, šířka mostů 2 × 16,95 m, výška mostů nad terénem 6,79 m, objem betonu NK 688 m3WA-9, délka přemostění 120 m, plocha NK 4 368 m2, šířka mostů 18,9 + 18 m, výška mostů nad terénem 10,5 m, objem betonu NK 1 737 m3Kamenný most v Havlíčkově Brodě – během oprav byla nově zřízena řada mikropilot, které podpírají společně s nábřežní zdí i úložný práh. Kompletní sanace spodní stavby. Chybějící kameny doplněny ručně opracovanými kvádry z žuly. SO 205 – Podhled betonu NK směrem od Lešné; na mostě probíhá betonáž říms.SO 208 – Hotová NK vč. dlažby do betonového lože, které je založeno na 2 patkách z kamene prolitým cementovou maltou.Lávka Semily – Mostovka je sestavena ze dvou podélných nosníků z ocelových trubek, které jsou zakřiveny ve dvou směrech, a to esovitě v půdoryse a do vrcholového oblouku ve svislém směru. Zakřivení tvoří krátké přímé trubky tvaru lomeného polygonu.Lávka Greenway – SO R2. 201 – na hlavních táhlech je po 5 m zavěšen ocelový rošt mostovky sestavený ze dvojice hlavních nosníků HE 300B spojených příčníky ze zdvojených L‑profilů a zavětrovaný diagonálními táhly.

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Řízení železniční dopravy 1. částŘízení železniční dopravy 1. část (183x)
Článek se ve dvou dílech zabývá řízením železniční dopravy. Problematika řízení železniční dopravy je v rámci jednotlivý...
Řízení železniční dopravy – 2. částŘízení železniční dopravy – 2. část (114x)
Druhá část článku z oboru železniční dopravy, zabývajícího se konkrétně tématem jejího řízení, vysvětluje základní aspek...
Okružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatkyOkružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatky (96x)
V minulém roce médii proběhly informace typu, „kruhových objezdů je hodně“, „v některých případech jsou zbytečné a nesmy...

NEJlépe hodnocené související články

Oprava železničního svršku na trati Velký Osek – KolínOprava železničního svršku na trati Velký Osek – Kolín (5 b.)
Na 6,5 kilometru dlouhém mezistaničním úseku dvoukolejné trati stavbaři odstranili vady snižující komfortní užívání trat...
„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“ (5 b.)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Radim Čáp, ředitel divize 4 Metrostavu a zároveň člen představenstva, který má na...
Obchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEAObchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEA (5 b.)
Nově budovaný severní obchvat Opavy (I/11 Opava, severní obchvat - východní část) má výrazně ulevit dopravní situaci v m...

NEJdiskutovanější související články

Brána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v PodolskuBrána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v Podolsku (5x)
Původní most v obci Podolsko postavený v letech 1847 – 1848 přestal počátkem dvacátých let minulého století vyhovovat do...
Na silnice míří nová svodidlaNa silnice míří nová svodidla (4x)
ArcelorMittal Ostrava prostřednictvím své dceřiné společnosti ArcelorMittal Distribution Solutions Czech Republic pokrač...
NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“ (4x)
„Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR,“ řekl Ing. Marcel Rückl, porad...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice