KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Tunely    Práce na Královopolském tunelu by měly opět začít ve čtvrtek

Práce na Královopolském tunelu by měly opět začít ve čtvrtek

Publikováno: 15.3.2011, Aktualizováno: 22.3.2011 10:29
Rubrika: Tunely

Práce na Královopolském tunelu a navazujících mimoúrovňových křižovatkách v brněnských městských částech Žabovřesky a Královo Pole by se po téměř čtvrtroční přestávce měly obnovit ve čtvrtek. ČTK to sdělila mluvčí společnosti Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) Martina Vápeníková.

Klíčové dopravní stavbě Jihomoravského kraje, která má být v budoucnu součástí velkého městského okruhu, loni v zimě zrušil stavební povolení Městský soud v Praze. Tím po letech vyhověl námitkám aktivistů, kteří protestují proti dopadům na kvalitu života obyvatel žijících v blízkosti stavby. Práce na Dobrovského tunelech pak musely být přerušeny. Ministerstvo dopravy ale počátkem března vydalo nové stavební povolení s novým posudkem pro stavbu a dodatečnými podmínkami pro stavitele.

Podle Vápeníkové bude rozhodnutí ministerstva pravomocné právě 17. března, hned stejný den by se na stavbě mělo začít znovu pracovat.

Podle aktivistů z občanského sdružení VMO Brno však ministerstvo ani v novém posudku efektivně nevyřešilo problematiku hlukových limitů. "Velmi vážně zvažujeme novou žalobu," sdělil dnes ČTK předseda sdružení Karel Štěpaník.

Stavba, která měla být hotová už letos v listopadu, nebude kvůli prodlevám hotová před jarem příštího roku. Podle rozhodnutí ministerstva nesmí délka stavby přesáhnout konec roku 2013. Cena stavby se může vyšplhat až na devět miliard korun. Stavba se prodražila i kvůli zdržení, podle ŘSD stál každý den, kdy stroje na stavbě stály, několik desítek milionů korun.
 

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor

Společnost KONSTRUKCE Media, s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Asfaltové vozovky v tunelechAsfaltové vozovky v tunelech (121x)
V současné době je v ČR legislativně umožněno používat do silničních tunelů delších než 1 km pouze vozovky s cementobeto...
Nejdelší železniční tunel Březno v provozu (88x)
Zhruba před rokem byla zprovozněna na železniční trati Praha – Chomutov v traťovém úseku Březno u Chomutova &ndash...
Tunel Čebrať v rámci budované dálnice D1 na Slovensku v úseku Hubová – IvachnováTunel Čebrať v rámci budované dálnice D1 na Slovensku v úseku Hubová – Ivachnová (47x)
Společnost OHL ŽS, a. s. realizuje jako vedoucí účastník sdružení se společností VÁHOSTAV-SK, a. s. téměř 15 km dálnice ...

NEJlépe hodnocené související články

Ejpovické tunely – průběh výstavbyEjpovické tunely – průběh výstavby (5 b.)
V závěru loňského roku byly do provozu uvedeny oba ejpovické tunely. Jako první byl dne 15. listopadu 2018 zprovozněn ji...
Tunel Čebrať v rámci budované dálnice D1 na Slovensku v úseku Hubová – IvachnováTunel Čebrať v rámci budované dálnice D1 na Slovensku v úseku Hubová – Ivachnová (5 b.)
Společnost OHL ŽS, a. s. realizuje jako vedoucí účastník sdružení se společností VÁHOSTAV-SK, a. s. téměř 15 km dálnice ...
Kolektor Hlávkův mostKolektor Hlávkův most (5 b.)
Kolektory mají v Praze bohatou tradici. Jejich výstavba byla zahájena v roce 1969 a k zásadnímu rozvoji došlo v devadesá...

NEJdiskutovanější související články

Votický železniční tunel – technické řešení a zkušenosti z výstavbyVotický železniční tunel – technické řešení a zkušenosti z výstavby (6x)
Hloubený dvoukolejný tunel Votický má v rámci České republiky hned několik prvenství. S délkou 590 m je nejdelším hloube...
Ejpovické tunely: historie projektové přípravy a současnost výstavbyEjpovické tunely: historie projektové přípravy a současnost výstavby (1x)
V současnosti probíhá realizace nejdelšího železničního tunelu v ČR, z katastru obce Kyšice mezi Ejpovicemi do Plzně. Pr...
Realizace tunelů 4. koridoru Votice – BenešovRealizace tunelů 4. koridoru Votice – Benešov (1x)
Příspěvek popisuje realizaci staveb dvoukolejných tunelů – Tomického I. a II., Olbramovického, Votického a Zahradn...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice