KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    Phoenix-Zeppelin představuje novou generaci vysokozdvižných elektrických vozíků značky Hyster

Phoenix-Zeppelin představuje novou generaci vysokozdvižných elektrických vozíků značky Hyster

Publikováno: 13.1.2009
Rubrika: Aktuality, Stavební stroje

Společnost Phoenix-Zeppelin uvádí na český trh nové modely elektrických vysokozdvižných vozíků Hyster. Nové řady vozíků J1.5-2.0XNT a J1.6-2.0XN se třemi a čtyřmi koly umožňují provoz s nejnižšími náklady. Snížené náklady na údržbu a nižší spotřeba energie při maximální spolehlivosti a efektivitě dělají z nových vozíků Hyster ideální řešení pro firmy, které se snaží snížit náklady na manipulaci materiálu. Nové řady vozíků byly rovněž navrženy podle výsledků rozsáhlého výzkumu tak, aby zajistily operátorům maximální komfort a umožnily jim udržet trvale vysokou efektivitu práce.

Nové modely vysokozdvižných vozíků Hyster přichází v tří i čtyřkolovém provedení a jednotlivé modely mají nosnost 1,5 – 2 tuny a mají pohon předních kol. Vůbec poprvé tak Hyster zavádí tříkolový model s nosností 1,5 tuny, který je ideálním řešením pro manipulaci s lehčími břemeny. Nové řady vozíků na českém trhu nabízí společnost Phoenix-Zeppelin, která je výhradním zástupcem firmy Hyster. „Nové vysokozdvižné vozíky firmy Hyster jsou zaměřeny na vysokou produktivitu a umožní podnikům realizovat úspory při manipulaci s materiálem,“ uvedl Michal Beneš, ředitel produktu manipulační techniky Hyster. „Rovněž je opět znát značný posun z hlediska ergonomie a pohodlí pro operátora,“ dodal Michal Beneš.

Hlavní předností nové generace vozíků Hyster je nízká energetická náročnost a maximální efektivita. Vozíky tak přicházejí se dvěma provozními módy – ELo (low energy) pro nízkou spotřebu, který umožní vozíku spotřebovávat o 16 % méně energie a HiP (high productivity), ve kterém stroj dosahuje o 8 % vyšší produktivity než jeho konkurenti při zachování srovnatelné spotřeby. Efektivní využití energie se promítá i do designu jednotlivých komponentů. Trakční motory a pumpy, podobně jako pohon předních kol, jsou napájeny elektrickou energií a umožňují tak maximalizovat produktivitu díky delší výdrži.

Kromě energetické úspory mají nové vozíky řadu dalších vylepšení. Od nejnovější technologie elektromotorů pro zdvih i pojezd, přes využívání vysoce kvalitních a trvanlivých komponentů včetně uzavřených trakčních motorů a diskových brzd, až po tepelnou ochranu a systém VSM (Vehicle System Manager), který monitoruje a řídí veškeré funkce vozíku. Servisní intervaly jsou po 1000 provozních hodinách a jednotlivé díly byly přeskládány tak, aby byla jejich údržba co nejjednodušší.

Společnost Hyster se vždy při vývoji vozíků zaměřuje na maximální pohodlí pro operátory, protože ti jsou nejdůležitější součástí stroje. Nejinak je tomu i u nových řad JXN a JXNT. Nástup a výstup ze stroje je usnadněn nízkou výškou schodů (500mm), vhodně umístěným oblým držadlem a opěrkou na ruce na sedačce. Jakmile se operátor usadí, má díky novému designu kabiny a pedálů více místa na nohy a vyztužená protiskluzová rohož napomáhá zmenšit napětí chodidel a kotníků a umožňuje uvolněnější jízdu. Oblá stříška poskytuje dostatek místa pro hlavu a ramena a celoodpružená sedačka umožňuje pohyb 80mm pro maximální pohodlí a snížení otřesů těla. Pro řidiče, kteří potřebují delší dobu trávit jízdou dozadu, připravil Hyster možnost otočného sedadla, které tuto činnost zpříjemní a zmenší tak námahu krku a ramen.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Základní členění strojů využívaných v pozemním stavitelstvíZákladní členění strojů využívaných v pozemním stavitelství (93x)
Když si člověk položí otázku, jaké stavební stroje zná a k čemu se vlastně využívají, může dojít k závěru, že u většiny ...
Pásové rypadlo Liebherr R 960 demolition „čistí“ areál bývalé aglomeracePásové rypadlo Liebherr R 960 demolition „čistí“ areál bývalé aglomerace (80x)
Přesně 4. července 2019 bylo předáno nové pásové rypadlo Liebherr R 960 demolition stavební společnosti Polanský s. r. o...
Návrh základních stavebních strojů pro zemní práceNávrh základních stavebních strojů pro zemní práce (71x)
Článek volně navazuje na odborný text s názvem „Návrh vhodných mechanismů ve stavebnictví“ publikovaný v minulém vydání ...

NEJlépe hodnocené související články

Praha bude mít další čtyřkolejný traťový úsek (5 b.)
Začíná přestavba důležité spojnice Prahy a Berouna podél řeky Berounky. Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) dnes sla...
Vlaky na Teplicku zrychlí, lidé z Litvínova získají přímé spojení s krajskou metropolí (5 b.)
Železnice v podkrušnohorské oblasti Ústeckého kraje projde v následujícím období výraznou proměnou. Správa železniční do...
Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (5 b.)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...

NEJdiskutovanější související články

Zajímavé aplikace zvedání a vysouvání konstrukcí na tyčích v roce 2011Zajímavé aplikace zvedání a vysouvání konstrukcí na tyčích v roce 2011 (3x)
Článek pojednává o realizacích společnosti MTEK, s. r. o., a to jak v rámci České republiky, tak v zahraničí. Konkrétně ...
Dvoucestné rypadlo Terex 1604 ZW míří do PrahyDvoucestné rypadlo Terex 1604 ZW míří do Prahy (2x)
Dvoucestná rypadla Terex jsou zatím stále jedinými speciálně vyráběnými stroji na českém trhu. Speciální v tom, že se ne...
Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (1x)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice