KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    2010    Omezení dopravy na D1 u Prahy

Omezení dopravy na D1 u Prahy

Publikováno: 13.6.2010, Aktualizováno: 14.6.2010 00:16
Rubrika: 2010

Další etapa uzavírek na dálnici D1, které proběhnou v nejbližších dnech v souvislosti s pokračující výstavbou Pražského okruhu.

Omezení dopravy na D1 u Prahy

Dálnice D1 bude omezena do dvou jízdních pruhů v termínu od 13.6. do 31.7. 2010 a to ve směru z Prahy na Brno v kilometru 8,1 – 12,5 km a ve směru z Brna do Prahy také zúžení do dvou jízdních pruhů v kilometru 8,1 – 15,2 km. První práce začnou probíhat již v neděli ve večerních hodinách 13.6. a to ve směru z Prahy na Brno. Důvodem je :

  • realizace další etapy nových komunikací souběžných s D1 tzv. kolektorových vozovek
  • výměna ocelových svodidel ve středovém pruhu dálnice D1
  • pokládka spojovacích kabelů ve středovém dělícím pásu a provádění kabelových prostupů
  • výstavba základů portálů dopravního značení
  • obnova kanalizace
  • pokládka kabelů a výstavba základů stožárů veřejného osvětlení

Provoz zde bude omezen do dvou jízdních pruhů za snížené rychlosti 60 km/h a 50 km/h. Prosíme řidiče o maximální trpělivost, bez těchto omezení není možné postupovat v dostavbě Pražského okruhu konkrétně v této části, kde se Pražský okruh propojí s naší nejfrekventovanější dálnicí D1. Doporučujeme řidičům vyhýbat se dopravě tímto směrem v dopravních špičkách po dobu tohoto omezení.
Stávající omezení dopravy do dvou jízdních pruhů ve směru z Brna do Prahy na km 17,5 – 15 bude uvolněno do 3 jízdních pruhů v pondělí 14.6. 2010 a až po tomto uvolnění naváže výše avizovaná další etapa uzavírek.

Schématické mapy celého Okruhu a jeho jižní části.

Popis mimoúrovňové křižovatky dálnice D1 a Silničního okruhu kolem Prahy
Tato mimoúrovňová křižovatka (MÚK) slouží pro napojení Silničního okruhu kolem Prahy na dálnici D1, a to ve směru do Brno i ve směru do Prahy. Trasa silničního okruhu kříží dálnici D1 v km 10,297 staničení dálnice, tj. v blízkosti oboustranných odpočívek Nupaky, poblíž stávající MÚK dálnice D1 se silnicí II/101 v km 11,400 staničení dálnice.
S ohledem na polohu křižovatky, kategorii dálnice D1 a SOKP a s ohledem na preferované dopravní směry je navržena mimoúrovňová křižovatka dvojlístková s průplety, kolektorovými vozovkami a přímou větví.
Návrh křižovatky vychází z kategorie dálnice D1 a SOKP. Návrh křižovatky je ovlivněn i blízkou polohou stávající MÚK dálnice D1 se silnicí II/101. Obě křižovatky budou propojeny kolektorovými vozovkami souběžnými s dálnicí D1.

MÚK je složena z následujících částí:

  • Větev 1 umožňuje spojení z D1 (od Brna) na SOKP (směr Plzeň). Je délky 1 665,429 m.
  • Větev 2 spojuje D1 (kolektor K1 SO 103) ze směru od Brna na SOKP ve směru na D11. Je délky 439,607 m.
  • Větev 3 je vratná křižovatková větev pro spojení ze směru od Plzně (kolektor K3) ve směru na Prahu (kolektor K1 SO 103). Je délky 379,570 m.
  • Větev 4 umožňuje spojení směru od D11 na Prahu (napojení do kolektoru K1. Délka je 456,941 m.
  • Větev 5 spojuje směr od D11 na D1 ve směru na Brno. Délka 1453,342 m
  • Větev 6 spojuje dálnici D1 od Prahy se SOKP směr Plzeň. Délka 791,04 m.
  • Větev 7 je vratná křižovatková větev pro spojení ze směru od Prahy na SOKP ve směru D11. Délka 383,645 m.
  • Větev 8 umožní spojení SOKP ze směru od Plzně s D1 ve směru na Brno. Délka 518,997 m.

Zdroj: ŘSD

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


Fotogalerie
OrtofomapaOrtofomapaOrtofomapa

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Role vegetace při snižování hluku ze silniční dopravyRole vegetace při snižování hluku ze silniční dopravy (127x)
Článek je zaměřen na možnosti využití zeleně v rámci protihlukových opatření. Úvodem jsou shrnuty různé typy vegetace a ...
Stavební firma TCHAS změnila názevStavební firma TCHAS změnila název (34x)
Stavební společnost TCHAS změnila svůj obchodní název. Nové jméno – Eiffage Construction Česká republika – f...
Islandskými tunely se jezdí!Islandskými tunely se jezdí! (28x)
Cesta na Islandu ze Siglufjörđuru do Ólafsfjörđuru v létě měřila 62 a v zimě 234 km. V sobotu 2. října ji na pouhýc...

NEJlépe hodnocené související články

Olomouc má šanci získat dotaci 200 mil. Kč na tramvajovou trať (5 b.)
Olomoucká radnice má šanci získat dotaci zhruba 200 milionů korun z programu švýcarsko-české spolupráce na stavbu nové t...
Ředitelství silnic bude při plánování staveb spolupracovat s ČVUT (5 b.)
Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) podepsalo tříletou smlouvu o spolupráci s Českým vysokým učením technickým. Odborníci ...
První železniční přejezd ve Spojených státech je zabezpečen českou technologiíPrvní železniční přejezd ve Spojených státech je zabezpečen českou technologií (5 b.)
Odborníci z české společnosti AŽD Praha dokončili v americkém Nashvillu zabezpečení železničního přejezdu s výstražníky ...

NEJdiskutovanější související články

Železničáři pohrozili stávkou kvůli zdanění režijních jízdenek (6x)
Sedm železničních odborových svazů dnes pohrozilo vyhlášením generální stávky kvůli zdanění zaměstnaneckých výhod, přede...
VIDEO: Problém výstavby obchvatu Frýdku-Místku se táhne řadu let (3x)
Výstavba obchvatu Frýdku-Místku je ožehavým tématem už od poloviny devadesátých let, kdy byla schválena takzvaná jižní v...
VIDEO: Modernizace trati Votice - Benešov u Prahy (3x)
Stavba je součástí transevropské železniční sítě a IV. národního železničního koridoru Děčín státní hranice - Praha - Be...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice