KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Zajímavosti    Odvodnění rekonstruovaného autobusového nádraží na Benešovsku

Odvodnění rekonstruovaného autobusového nádraží na Benešovsku

Publikováno: 6.9.2019
Rubrika: Zajímavosti

Rozsáhlá rekonstrukce autobusového nádraží v Sedlčanech na Benešovsku pokračuje zastřešením nástupišť, celé odbavovací haly, vysokým návozem jednotlivých kamenných vrstev celkové pojezdové plochy a řešením odvodnění. Finální povrch bude realizován v září a budou pokračovat práce na budovách.

Dodavatel navrhl pro odvodnění komunikací monolitické žlaby z polymerického betonu MEA DM1000 a DM1500 v celkové délce 250 metrů. Použití žlabů napříč komunikací a podél obrubníků umožnilo optimalizovat spády povrchů. Konstrukce žlabů zajišťuje vysokou odolnost proti zátěži od kol autobusů. Polymerický beton se používá i pro odvodnění dálnic, rychlostních silnic a jiných těžce namáhaných ploch.

Samotné žlaby jsou navrženy pro zátěž až F900 kN. Jejich výhodou je také tichý pojezd, protože konstrukce těla je kompaktní bez krytu.

Technické specifikace žlabů pro těžkou zátěž: https://www.mea-odvodneni.cz/dm-monoliticke-zlaby/kategorie/145

Jak funguje odvodnění s monolitickými žlaby DM? Více ve videu:

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Fotogalerie
Odvodnění rekonstruovaného autobusového nádraží na Benešovsku

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Řízení železniční dopravy 1. částŘízení železniční dopravy 1. část (142x)
Článek se ve dvou dílech zabývá řízením železniční dopravy. Problematika řízení železniční dopravy je v rámci jednotlivý...
Okružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatkyOkružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatky (80x)
V minulém roce médii proběhly informace typu, „kruhových objezdů je hodně“, „v některých případech jsou zbytečné a nesmy...
Řízení železniční dopravy – 2. částŘízení železniční dopravy – 2. část (72x)
Druhá část článku z oboru železniční dopravy, zabývajícího se konkrétně tématem jejího řízení, vysvětluje základní aspek...

NEJlépe hodnocené související články

Oprava železničního svršku na trati Velký Osek – KolínOprava železničního svršku na trati Velký Osek – Kolín (5 b.)
Na 6,5 kilometru dlouhém mezistaničním úseku dvoukolejné trati stavbaři odstranili vady snižující komfortní užívání trat...
„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“ (5 b.)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Radim Čáp, ředitel divize 4 Metrostavu a zároveň člen představenstva, který má na...
Obchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEAObchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEA (5 b.)
Nově budovaný severní obchvat Opavy (I/11 Opava, severní obchvat - východní část) má výrazně ulevit dopravní situaci v m...

NEJdiskutovanější související články

Brána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v PodolskuBrána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v Podolsku (5x)
Původní most v obci Podolsko postavený v letech 1847 – 1848 přestal počátkem dvacátých let minulého století vyhovovat do...
Na silnice míří nová svodidlaNa silnice míří nová svodidla (4x)
ArcelorMittal Ostrava prostřednictvím své dceřiné společnosti ArcelorMittal Distribution Solutions Czech Republic pokrač...
NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“ (4x)
„Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR,“ řekl Ing. Marcel Rückl, porad...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice