KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    2017    Nová centrála skupiny KUHN našla své místo v Čestlicích u Prahy

Nová centrála skupiny KUHN našla své místo v Čestlicích u Prahy

Publikováno: 12.6.2017
Rubrika: 2017

Nová česká centrála skupiny KUHN stojí v Čestlicích u Prahy. Moderní areál, který vyrostl hned u exitu 8 dálnice D1 za necelých deset měsíců, je sídlem pražských poboček společností KUHN-BOHEMIA (výhradní prodejce stavebních strojů Komatsu v ČR) a KUHN-MT (výhradní distributor automobilových hydraulických jeřábů Palfinger na českém trhu). Centrála nabízí kompletní obchodní sortiment stavebních strojů Komatsu i jeřábů Palfinger a veškeré poprodejní služby včetně rozšířeného servisu, provádění závažnějších oprav strojů v moderních dílenských zázemích a nabídky náhradních dílů.

"Po téměř 25 letech na trhu se společnost KUHN - BOHEMIA a hlavně její zákazníci dočkali důstojné vlastní centrály a pražské pobočky na velmi lukrativním a skvěle přístupném místě," uvedl ředitel společnosti KUHN - BOHEMIA Daniel Sys.

Stavební práce na nové centrále zahájila společnost Porr, která byla hlavním dodavatelem stavby, v polovině ledna loňského roku. Na konci prosince byla výstavba ukončena, o měsíc později si ji společnost KUHN - BOHEMIA převzala a během letošního února se kompletně přestěhovala ze svého dosavadního působiště v Praze 5 - Stodůlkách.

Středový komerčně administrativní objekt se servisní a provozní budovou z každé strany stojí na pozemku o rozloze více jak 16 tisíc metrů čtverečních. Administrativní budova i obslužné haly jsou založeny na pilotech, před výstavbou bylo zapotřebí zpevnit podloží vápennou stabilizací zeminy o rozloze 6 tisíc metrů čtverečních. Nosný systém objektu tvoří železobetonový prefabrikovaný skelet. Areál má v půdorysu zhruba tvar písmene "U". Ve středovém objektu se třemi nadzemními a jedním podzemním podlaží se nachází administrativní zázemí. Z východní strany přiléhá hala oprav a servisu stavebních strojů, ze západní pak montážní a kompletační dílna manipulační techniky.

Společnost Porr také postavila zezadu hlavní budovy samostatný přístřešek, který je ze tří stran opláštěný a slouží pro uložení věcí provozního charakteru. Nechybí ani plocha pro vystavení nabízených stavební strojů dobře viditelná  z dálnice a samozřejmostí je i parkoviště pro zákazníky a zaměstnance. Zajímavostí je, že na pozemku se nachází studna, kterou centrála používá jako zdroj vody.

Celková investice na vybudování areálu včetně částky za pořízení pozemku dosáhla 165 milionů korun.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


Fotogalerie
Nová centrála skupiny KUHN našla své místo v Čestlicích u PrahyNová centrála skupiny KUHN našla své místo v Čestlicích u PrahyNová centrála skupiny KUHN našla své místo v Čestlicích u PrahyNová centrála skupiny KUHN našla své místo v Čestlicích u PrahyNová centrála skupiny KUHN našla své místo v Čestlicích u PrahyNová centrála skupiny KUHN našla své místo v Čestlicích u Prahy

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

„Potřebujeme ukončit legislativní trápení,“„Potřebujeme ukončit legislativní trápení,“ (24x)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Petr Košan, jeden z jednatelů společnosti AF-CITYPLAN. Především mizerné stavební...
Škoda Electric dodá 15 trolejbusů do PardubicŠkoda Electric dodá 15 trolejbusů do Pardubic (21x)
Škoda Electric dodá patnáct nových trolejbusů do Pardubic. Tamní dopravní podnik získá dvanáctimetrová vozidla typu 30 T...
EUROVIA CS poprvé použila novou technologii GRIPSEAL® - efektivní řešení v dlouhodobé údržbě silnicEUROVIA CS poprvé použila novou technologii GRIPSEAL® - efektivní řešení v dlouhodobé údržbě silnic (21x)
Každodenním působením husté dopravy a vlivem povětrnostních podmínek dochází k ničení a znehodnocování silnic. Aby pozem...

NEJlépe hodnocené související články

Závěry VII. ročníku mezinárodní konference Střední Morava – křižovatka dopravních a ekonomických zájmů „LUHAČOVICKÁ VÝZVA 2017“ (5 b.)
Účastníci mezinárodní konference „Střední Morava – křižovatka dopravních a ekonomických zájmů“ konstatují:...
Ostravská strojírna ArcelorMittal dodala přes 1000 tramvajových náprav pro tramvaje Škody Transportation. Firmy se dohodly na další spolupráci Ostravská strojírna ArcelorMittal dodala přes 1000 tramvajových náprav pro tramvaje Škody Transportation. Firmy se dohodly na další spolupráci (5 b.)
ArcelorMittal Engineering Products Ostrava (AMEPO), dceřiná společnost ostravské huti ArcelorMittal, dodala od roku 2013...
„Potřebujeme ukončit legislativní trápení,“„Potřebujeme ukončit legislativní trápení,“ (5 b.)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Petr Košan, jeden z jednatelů společnosti AF-CITYPLAN. Především mizerné stavební...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice