KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    Na výstavě Žel Rail 2007 jsme předali cenu

Na výstavě Žel Rail 2007 jsme předali cenu

Publikováno: 26.11.2007, Aktualizováno: 23.11.2008 21:29
Rubrika: Aktuality

V průběhu letošního IX.ročníku mezinárodní výstavy výrobků a služeb pro potřeby železnic a dopravy Žel Rail 2007 ve slovenských Vrútkách, jejímž mediálním partnerem bylo naše vydavatelství Konstrukce Media, jsme měli možnost navštívit stánky mnoha ze šedesáti vystavovatelů. Ti tady prezentovali své výrobky, vlaky, vagóny, výhybky, zabezpečovací i výpočetní techniku a nejrůznější produkty a pomůcky, které by měly modernizovat především železniční dopravu.


Júlia Očková předává ocenění jednateli firmy
Green Mech Petru Machačovi.

Ta má sice na Slovensku už 160 ti letou tradici, ale to samo o sobě slovenským železnicím nestačí. Jak při příležitosti výstavy Žel Rail uvedl slovenský ministr dopravy, pošt a telekomunikací Lubomír Vážný, Slovensko potřebuje nové železniční koridory, novou techniku i nové myšlení lidí, na železnici pracujících. Během uplynulých devíti ročníků výstav Žel Rail se ve Vrútkách vystřídali zástupci více než pěti stovek firem, zabývajících se železniční výrobou a tématikou, z osmnácti zemí Evropy. V porovnání se státy Evropské unie je však stěžejním problémem slovenských železnic zastaralý vozový park. Jak ovšem vyplynulo z jedné z tiskových konferencí, kvůli nedostatku finančních prostředků se tato situaci hned tak nezlepší. Na závěr výstavy předala odborná porota pět zlatých medailí nejlepším výrobkům, třeba vozu na svařování kolejnic, který tady vystavovala firma Skanska. Cenu vydavatelství Konstrukce Media předala zástupkyně obchodního oddělení Júlia Očková jednateli jihomoravské firmy Green Mech Petru Machačovi za jejich pojízdný štěpkovač Safe Track STC 19-28 MT 50, který je významným pomocníkem železničářů i silničářů při údržbě prostor kolem tratí a silnic.


Stará a nová technika, moderní meziměstská vlaková jednotka City Elefant a stařičká
parní lokomotiva ukazovaly na vývoj našich železnic.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Spustili jsme novou podobu webových stránek! (61x)
Vážené čtenářky a čtenáři časopisu SILNICE ŽELEZNICE, po více než 10 letech se od roku 2020 změnila tvář on-line verze ...
Nové mapy postupu výstavby dálnic a rychlostních silnic v letech 2008 - 2010 (50x)
Zatímco v letech 2001 - 2005 bylo na území České republiky uvedeno do provozu pouze 89 kilometrů dálnic a rychlostních s...
Dálnicemi se mají stát železniční koridory (38x)
Železnice jako důležitá součást dopravní infrastruktury musí být moderní a konkurenceschopná. Bez budování tranzitních k...

NEJlépe hodnocené související články

Praha bude mít další čtyřkolejný traťový úsek (5 b.)
Začíná přestavba důležité spojnice Prahy a Berouna podél řeky Berounky. Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) dnes sla...
Vlaky na Teplicku zrychlí, lidé z Litvínova získají přímé spojení s krajskou metropolí (5 b.)
Železnice v podkrušnohorské oblasti Ústeckého kraje projde v následujícím období výraznou proměnou. Správa železniční do...
Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (5 b.)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...

NEJdiskutovanější související články

Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (1x)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...
Český vynález přináší revoluci do stavebnictví. Skanska začala používat recyklovaný betonČeský vynález přináší revoluci do stavebnictví. Skanska začala používat recyklovaný beton (1x)
Zbytky ze zdemolovaných staveb představují až polovinu všech odpadů vyprodukovaných v České republice. Kameniva, které j...
Dálnice D47 se osvědčila - šetří čas i peníze řidičů (1x)
Loni v listopadu byl mezi Bělotínem a Bílovcem zprovozněn poslední chybějící úsek dálnice D1 z Lipníku nad Bečvou do Ost...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice