KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Zajímavosti    Na správné cestě směrem k vysokorychlostní logistice

Na správné cestě směrem k vysokorychlostní logistice

Publikováno: 12.10.2018
Rubrika: Zajímavosti

Trh drážních technologií se v posledních letech výrazně znásobil - a pro výrobce kolejových vozidel je to jak požehnání, tak i prokletí. Vysoká poptávka totiž tlačí dodavatele k jejich absolutním kapacitním limitům, což má za následek nedostatečné dodávky a dlouhé dodací lhůty. Ale LAPP dokazuje, že to jde i jinak!

Třetí zářijový týden patřil v Berlíně již tradičnímu veletrhu Innotrans, na kterém nechyběl ani světový lídr v oblasti kabelové technologie nejen pro kolejová vozidla – LAPP. Společnost zde představila mj. inovovanou logistickou koncepci i nový kabel pro železniční průmysl, ÖLFLEX® TRAIN HT. Tento flexibilní jednožilový silikonový kabel je konstruovaný pro jmenovitá napětí 1,8 a 3,6 kV a dokáže odolat teplotám do 150 °C. To z něj dělá ideální řešení pro použití v drážních aplikacích s vysokými teplotami, jako jsou trakční měniče nebo transformátory.

Bezkonkurenční dodací lhůty

V současné době má LAPP skladem přibližně milion metrů kabelů pro drážní aplikace. V rámci Německa je obdrží zákazníci do 24 hodin, přičemž do jiných evropských zemí je dodací lhůta pouze 72 hodin. Po celém světě jsou pak dodací lhůty kratší než týden normou, což je o několik týdnů rychlejší než standardní dodací lhůty nabízené jinými výrobci kabelů. A právě to představuje obrovskou úsporu času nejen pro výrobce kolejových vozidel, ale také pro konfekcionéry, kteří jim dodávají kabely připravené k instalaci.

A kdy se to nejvíc vyplatí? Když dojde krátce před plánovaným dodáním nového modelu vozidla zákazníkovi ke změnám v elektrickém systém uvnitř vozidla – a to bývá spíše pravidlem než výjimkou. Díky rychlým dodávkám made by LAPP získají výrobci drážních vozidel potřebnou kabeláž přesně na čas a zároveň nemusí držet vysoké zásoby nevyužitých kabelů.

Více informací najdete v novém katalogu TRAIN 2018/2019.

Objevte i vy vysokorychlostní kolejový svět LAPP!

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


Fotogalerie
Pozdrav z největšího železničního veletrhu InnoTrans 2018

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Řízení železniční dopravy 1. částŘízení železniční dopravy 1. část (143x)
Článek se ve dvou dílech zabývá řízením železniční dopravy. Problematika řízení železniční dopravy je v rámci jednotlivý...
Řízení železniční dopravy – 2. částŘízení železniční dopravy – 2. část (109x)
Druhá část článku z oboru železniční dopravy, zabývajícího se konkrétně tématem jejího řízení, vysvětluje základní aspek...
Okružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatkyOkružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatky (88x)
V minulém roce médii proběhly informace typu, „kruhových objezdů je hodně“, „v některých případech jsou zbytečné a nesmy...

NEJlépe hodnocené související články

Oprava železničního svršku na trati Velký Osek – KolínOprava železničního svršku na trati Velký Osek – Kolín (5 b.)
Na 6,5 kilometru dlouhém mezistaničním úseku dvoukolejné trati stavbaři odstranili vady snižující komfortní užívání trat...
„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“ (5 b.)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Radim Čáp, ředitel divize 4 Metrostavu a zároveň člen představenstva, který má na...
Obchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEAObchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEA (5 b.)
Nově budovaný severní obchvat Opavy (I/11 Opava, severní obchvat - východní část) má výrazně ulevit dopravní situaci v m...

NEJdiskutovanější související články

Brána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v PodolskuBrána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v Podolsku (5x)
Původní most v obci Podolsko postavený v letech 1847 – 1848 přestal počátkem dvacátých let minulého století vyhovovat do...
Na silnice míří nová svodidlaNa silnice míří nová svodidla (4x)
ArcelorMittal Ostrava prostřednictvím své dceřiné společnosti ArcelorMittal Distribution Solutions Czech Republic pokrač...
NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“ (4x)
„Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR,“ řekl Ing. Marcel Rückl, porad...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice