KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Zajímavosti    MSV Metal Studénka investuje nejen do vývoje nových výrobků

MSV Metal Studénka investuje nejen do vývoje nových výrobků

Publikováno: 19.7.2015
Rubrika: Zajímavosti

Na loňském 10. ročníku veletrhu InnoTrans v Berlíně představila MSV Metal Studénka, a. s., nový typ nárazníku kategorie A určený pro použití na nákladních vagónech. Mezi hlavní přednosti nového nárazníku patří jeho nižší hmotnost (o 17 kg), moderní konstrukce skříně nárazníku a použití kovaného monolitického talíře, který je zakalen po celé své ploše.

Nově bylo řešeno i zajištění vodících kamenů a došlo k odlehčení kované příruby. Optimalizací konstrukce skříně nárazníku došlo nejen k redukci hmotnosti, ale také ke snížení množství mazaných ploch. Dalšími výhodami je jeho vysoká životnost (až 30 let), snadná montáž i demontáž a jednoduchá údržba. Nový typ nárazníku byl testován společností VÚŽ a VÚKV a certifikován NFB v Německu.

Do nové výrobní linky na sériovou výrobu odlehčeného nárazníku, jejíž součástí je moderní lakovna, investuje kovárna více než 1,8 milionu eur. Lakovna umožní provést kompletní proces povrchové ochrany od odmaštění povrchu výrobků, maskování, lakování, sušení až po transportní zařízení tak, aby byla zajištěna nejvyšší možná kvalita pro odběratele. Kapacita lakovny je projektována na čtyři tisíce tun ročně.

Druhým úspěšně dokončeným projektem moderní kovárny je výroba děleného táhla, pro jehož sériovou výrobu bylo pořízeno několik nových zařízení – např. CNC soustruh pro obrábění jednotlivých dílů děleného táhla, poloautomatický montážní stroj pro montáž a kontrolu táhlového ústrojí či speciální taho-tlakový měřicí stroj, na kterém budou prováděny všechny zkoušky statických charakteristik a trhací zkoušky až do zatížení 200 tun. Nově vyvinuté dělené táhlo bylo odzkoušeno na životnost 30 let a jeho montáž je zcela zaměnitelná s montáží standardního neděleného táhla. Nový výrobek plně vyhovuje požadavkům UIC, normám EN 15566 i TSI.

Zdroj zprávy: www.acri.cz 

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Řízení železniční dopravy 1. částŘízení železniční dopravy 1. část (176x)
Článek se ve dvou dílech zabývá řízením železniční dopravy. Problematika řízení železniční dopravy je v rámci jednotlivý...
Řízení železniční dopravy – 2. částŘízení železniční dopravy – 2. část (109x)
Druhá část článku z oboru železniční dopravy, zabývajícího se konkrétně tématem jejího řízení, vysvětluje základní aspek...
Okružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatkyOkružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatky (108x)
V minulém roce médii proběhly informace typu, „kruhových objezdů je hodně“, „v některých případech jsou zbytečné a nesmy...

NEJlépe hodnocené související články

Oprava železničního svršku na trati Velký Osek – KolínOprava železničního svršku na trati Velký Osek – Kolín (5 b.)
Na 6,5 kilometru dlouhém mezistaničním úseku dvoukolejné trati stavbaři odstranili vady snižující komfortní užívání trat...
„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“ (5 b.)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Radim Čáp, ředitel divize 4 Metrostavu a zároveň člen představenstva, který má na...
Obchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEAObchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEA (5 b.)
Nově budovaný severní obchvat Opavy (I/11 Opava, severní obchvat - východní část) má výrazně ulevit dopravní situaci v m...

NEJdiskutovanější související články

Brána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v PodolskuBrána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v Podolsku (5x)
Původní most v obci Podolsko postavený v letech 1847 – 1848 přestal počátkem dvacátých let minulého století vyhovovat do...
Na silnice míří nová svodidlaNa silnice míří nová svodidla (4x)
ArcelorMittal Ostrava prostřednictvím své dceřiné společnosti ArcelorMittal Distribution Solutions Czech Republic pokrač...
NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“ (4x)
„Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR,“ řekl Ing. Marcel Rückl, porad...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice