KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    Mimoúrovňová křižovatka R4 a I/20 v provozu

Mimoúrovňová křižovatka R4 a I/20 v provozu

Publikováno: 19.11.2007, Aktualizováno: 15.12.2008 17:03
Rubrika: Aktuality

Ředitelství silnic a dálnic ČR otevřelo 19. listopadu 2007 s téměř ročním předstihem mimoúrovňovou křižovatku hlavních tahů ve směru I/20 Pra-ha - Písek, R4 Praha - Strakonice a I/20 Písek - Blatná. Byly tak nahraze-ny dvě úrovňové křižovatky se špatnými rozhledovými podmínkami a s velmi častými dopravními nehodami s těžkými následky. Stavba byla zahájena v září 2005 s celkovým stavebním nákladem 1,45 miliardy korun.

Stavba navazuje na předchozí stavbu dokončenou a do provozu uvedenou v roce 2005, která dále pokračuje ve směru na Prahu přeložkou mimo stávající silnice v blízkosti obce Předotice v kategorii S22,5/80 (dělená čtyř pruhová silni-ce) v délce cca 2,2 km.


Mimoúrovňová křižovatka R4 a I/20 v provozu

Hlavní trasa nově otevřené stavby ve směru Praha - Písek je provedena v kategorii S 22,5/80 resp. R 22,5/100. Navazující úseky silnic R4 a I/20 s připojením na stávající silniční síť jsou v kategorii S 11,5/60 a S 7,5/60. Cel-ková délka silnic včetně větví mimoúrovňových křižovatek a připojovacích úse-ků dosáhla 8,1 km. Součástí stavby mimoúrovňových křižovatek je 6 mostních objektů s délkou přemostění 368,20 m.

'S ohledem na potřebu zkrácení provizorního řešení dopravního uzlu jsme udě-lali maximum, aby byla tato stavba uvedena do předčasného užívání, a to téměř s ročním předstihem,' uvádí generální ředitel ŘSD Alfréd Brunclík.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Spustili jsme novou podobu webových stránek! (61x)
Vážené čtenářky a čtenáři časopisu SILNICE ŽELEZNICE, po více než 10 letech se od roku 2020 změnila tvář on-line verze ...
Nové mapy postupu výstavby dálnic a rychlostních silnic v letech 2008 - 2010 (50x)
Zatímco v letech 2001 - 2005 bylo na území České republiky uvedeno do provozu pouze 89 kilometrů dálnic a rychlostních s...
Dálnicemi se mají stát železniční koridory (38x)
Železnice jako důležitá součást dopravní infrastruktury musí být moderní a konkurenceschopná. Bez budování tranzitních k...

NEJlépe hodnocené související články

Praha bude mít další čtyřkolejný traťový úsek (5 b.)
Začíná přestavba důležité spojnice Prahy a Berouna podél řeky Berounky. Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) dnes sla...
Vlaky na Teplicku zrychlí, lidé z Litvínova získají přímé spojení s krajskou metropolí (5 b.)
Železnice v podkrušnohorské oblasti Ústeckého kraje projde v následujícím období výraznou proměnou. Správa železniční do...
Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (5 b.)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...

NEJdiskutovanější související články

Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (1x)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...
Český vynález přináší revoluci do stavebnictví. Skanska začala používat recyklovaný betonČeský vynález přináší revoluci do stavebnictví. Skanska začala používat recyklovaný beton (1x)
Zbytky ze zdemolovaných staveb představují až polovinu všech odpadů vyprodukovaných v České republice. Kameniva, které j...
Dálnice D47 se osvědčila - šetří čas i peníze řidičů (1x)
Loni v listopadu byl mezi Bělotínem a Bílovcem zprovozněn poslední chybějící úsek dálnice D1 z Lipníku nad Bečvou do Ost...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice